Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Suomalainen nainen on semmonen makkarasoppa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju 🤢. Miksi ette voi kirjoittaa kaipauksesta?
Kuka sen määrittelee mitä kenellekin pitää sisällään?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kovin mielelläni, mutta ei ole lisättävää tällä hetkellä. Tulin vaan kattomaan, jos olisi mulle jotain, mutta tulinkin ottaneeksi osaa saarnaajien väitöstilaisuuteen, noin niinkuin ohimennen.🌿🍬🦊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pyydän yhtä asiaa, voitko toteuttaa sen? Vain yksi juttu.
Mikä asia, pitää tietää ennen kuin voi luvata
Sillä on kaksi jalkaa, kaksi kättä, pää, olkapää, polvet, varpaat, suloiset silmät ja ihana hymy.
Lapsi, aikuinen vai gorillanpoikanen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kantani uskoon tällä hetkellä liittyy siitä käytävän keskustelun mielettömyyteen kaipausketjussa, tai keskustelufoorumeilla yleensäkin.
Minulla ei ole varsinaisia uskonnäkemyksiä puolesta tai vastaan. Olen rationalisti.
🦊🍬🌿
Haluatko sädekehän ja seppeleen oi suuri edelläkävijä ja profeetta. 🌿🕊😇👼🏻 Entä miten olisi patsas? 🗿🗽
No panoksestani avant-gardeismin saralla voisit toimittaa mulle yhden kaivatun, johon kohdistaisin henkilöpalvonnan muotoja, ehkä rypäleet ja viinit voisit tuoda samalla.
Ja jotain tylsyyteen. Sano jotain fiksua.
T. 🦊🍬🌿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on semmonen makkarasoppa.
Suomalainen mies on semmonen kaalikeitto. Jonka sekaan on laitettu silavaa roppakaupalla.
Pientä rajaa, vaikka onkin lauantai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pyydän yhtä asiaa, voitko toteuttaa sen? Vain yksi juttu.
Mikä asia, pitää tietää ennen kuin voi luvata
Sillä on kaksi jalkaa, kaksi kättä, pää, olkapää, polvet, varpaat, suloiset silmät ja ihana hymy.
Lapsi, aikuinen vai gorillanpoikanen?
Aikuinen mies. 😍
Kuka uskaltaa pelata venäläistärulettia?
Vierailija kirjoitti:
Näitkö vilahduksen?
Täällä ei kytätä vilahtelijoita. Sellaisia vältellään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka uskaltaa pelata venäläistärulettia?
Miksi sitä pitäisi pelata?
Minun kaivatut eivät ole täällä mutta mukavaa iltaa silti kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitkö vilahduksen?
Täällä ei kytätä vilahtelijoita. Sellaisia vältellään.
Vilauttelija on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Minun kaivatut eivät ole täällä mutta mukavaa iltaa silti kaikille.
Hyi sinua. Moraalitonta olla useita kaivattuja.
Mussa on plus ja miinus, välin täyttää kaipaus ja suuri kysymysmerkki. Antaisitpa jotain vastauksen tapaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäkkö, ihastus. Musta näyttää että mulle alkaa flirttailla jo oikein söpö mies niiden viiden muun lisäksi jotka jo ehdottelee. Tämä on kyllä ihan liian kovatasoinen mulle, mutta koska sinä peittelet selvästi jotain, ja niitä treffejä on niin kovin vaikea järjestää, niin ehkäpä taitaa mun tunteet muuttaa suuntaa.
Vähän harmittaa, mutta alan olla jo niin epäluuloinen.
Jos valinnoista puhutaan ja siltä alkaa tuntua, niin kohdallani sanon, että saat mennä tahtiasi. Vaikka menojasi. Minulla on omani, ihastuksia riittää ja siinä karsinnassa hätäisimmät on ennenkin jääneet aiemmalla pysäkillä. Minne minä olen menossa, kuljen kaksin tai yksin loppuun saakka. Kuten isoisäni sanoi, "eipä tuo ole vielä kyydistä jäänyt vaikka varmaan olisi ollut mahdollisuus."
No näinhän se juuri on. Epäilen että olen yksi monista sinullekin, tai sanotaanko näin että minä olen ollut sinun perässäsi, ja sinä ehkä jonkun muun. Ja siksi tässä nyt ei päästä eteenpäin? Ehkä mun pitää nyt tosiaan uskoa vaistoa joka sanoo että et ole rehellinen. Mutta kirpaisee se kumminkin, minä ehdin tuntea niin kovaa kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Mussa on plus ja miinus, välin täyttää kaipaus ja suuri kysymysmerkki. Antaisitpa jotain vastauksen tapaista.
Mikä oli kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Näitkö vilahduksen?
Keskiviikkona näin.