Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Jos pyydän yhtä asiaa, voitko toteuttaa sen? Vain yksi juttu.
Mikä juttu? sivu
Mikä on se olento, joka hyörii ja pyörii keittiössä?
Vierailija kirjoitti:
Mieslelu essu päällä, tekee taikoja huoneesta toiseen ja jaksaa hymyillä.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies.
Työntäkää nuo uskonto-ohiksenne sinne minne ne kuuluvatkin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole uskontoketju!
Luuletko, että näiden ÄO riittää ymmärtämään?
Ei uskoisi, että ketjussa on aikuisia ihmisiä. Teinitkin noudattavat paremmin ohjeita ja otsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä tarviit jotain, niin mä hoidan, mä hoidan.
Vierailija kirjoitti:
Osallistu sinäkin keskusteluun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osallistu sinä kuuseen suksintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä asia, pitää tietää ennen kuin voi luvata
Nuoleminen
Vierailija kirjoitti:
Haittaako kun minussa on nykyään vähemmän mitä rakastaa?
Haittaa. Lopeta se tissien luonnoton litistäminen. Anna niiden kirmata vapaasti ja kulkea uhkean uteliaasti koholla. Pyöreydellään povi julistaa Jumalan kunniaa kuin Herran maisemaan viisaudellaan tarkasti harkiten sijoittamat kukkulat, vuoret, mäet ja kummut. On Herramme luomistyön halveksuntaa pyrkiä hävittämään luontaisia muotoja.
Surprise surprise ! How convenient 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osallistu sinä kuuseen suksintaan.
Onko sulla suksia lainata? Ai ei vai? No, se selittääkin miksi et ole suksinut jo itse kuusen suksintaan? Mistä me saataisiin sulle ja mulle sukset. 🤔
Omalta puolelta näennäisestä kahtalaisuudesta (painopisteen vaihtelu on reaktiivista aina) sanon sen verran että yhtäältä ei ole mitään ristiriitaa muun kuin yleisemmän harkinnan nostamien seikkojen (joita voi riittää ilmeisiä enemmän.. taikka sitten ei) suhteen mutta toisaalta on sen verran kouliintunut jo ettei tarvitse ryntäillä pää edellä kompuroiden eikä moisen tekemättä jättämisestä ole mittariksi muun suhteen näin myöskään.
Tiedän että yksi versio on toista mielekkäämpi siinä missä senkin ettei asia ole samalla tavalla kuin alkuun tai ehkä olisi oikeammin ilmaistu sanoa että on taas lähempänä moista vaikka vähän kulmasta tulisikin sitten. Ensimmäinen taikka tyhjiössä "tapahtuva" on helppo mieltää pintapuolisemmaksi ja passiivisemmaksi vähän sillai että miksipä ei, kiva kun on kivaa kuitenkin. Sitten ei-tyhjiössä se on enemmänkin tilanteen mukaan..
Jossa kohtaa tilanteet itse ottivat osaa vuorostaan sitten, heh. Mahtuuhan sellainenkin sarja sekaan mutta jotenkin siinä eh, joutuu kiinnittämään asiaan huomiota ja no, lyhyt väli vaihtui pitempään ja järjestään se on kuin anti-tilanne tietenkin joskaan ei siltä varsinaisesti vaikuttanut jälkeensä siltikään, kuin ei olisi väliä ollutkaan ja silti turhankin kanssa. Eipä taas vaikeaan saakka mutta luontevuus varisee "vaihtelusta" koko ajan vaan minkäs teet. 8)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä asia, pitää tietää ennen kuin voi luvata
Sillä on kaksi jalkaa, kaksi kättä, pää, olkapää, polvet, varpaat, suloiset silmät ja ihana hymy.
👍🏽