Miksei lihavat vaan laihduta?
Kommentit (34)
Laihduttaminen ei ole helppoa eikä nopeaa, eikä kaikki laihdu haluamallaan tahdilla.
Ei oo varaa ostaa terveellistä monipuolista ruokaa.
No mutku suklaa ja jäätelö on hyvää.
T. Ihris
Aina hoikkana olleen on vaikea ymmärtää asiaa, veikkaan että ap on sellainen.
Tossahan se tulisikin. Terveellinen ruoka maksaa, jos on kiire ja stressi vetää helposti mättöä, myös raskaudet ja sairaudet lihottaa. Kaikilla ei varaa kuntoiluun, paitsi lenkkeilyy. Kaikilla ei vain ole selkärankaa sille. Tiedän kun itse sairauden myötä lihoin 10 kg
Oon kyllä monta krt elämässä pudottanut tuon 10 kg mutta vaatii sisua ja pitkää aikaa.
Minä laihdutin. Ähäkutti, ime parsaa dorka.
Mikseivät ala ultrajuoksijoiksi, läski lähtisi parin lenkin aikana. voisivat juosta sillä rasvaravastolla 500km lenkkejä.
Laihduttaminen lihottaa monia entisestään. Kaloriteoria on kaunis satu, joka ei vastaa todellisuutta. Pitää syödä hyvin, että kroppa päästää irti rasvavarastoista.
Nyt ei sanota hyvästi, vaan pahasti:
Nimittäin nyt lyödään ikävät faktat pöytään:
Yle: Tutkimus: Lihavuus nostaa syöpäriskiä luultua enemmän - varsinkin naisilla
Lihavuus kiihdyttää naishormonin tuotantoa, mikä taas voi edesauttaa syövän etenemistä.
Siinäpä on suursyömäreille ja syöjättärille iltalukemista:
Sidukka, karkit, sipsit ja ruikkarit on niin hyvejä.
t.pläski
Miksei idiootit vaan pidä juttujaan itellään..
Miksi valtaosa suomalaisista on alkoholisteja?
Miksi monet tuhoavat oman terveytensä ja muiden terveyden tupakalla?
Miksi monet käyttävät huumeita?
Miksi rumat miehet saavat lapsia - lapsetkin ovat rumia. :(
Mulla on varaa ostaa vaan pastaa, riisiä ja perunaa. Lihaa syön harvoin.
Haluan tehdä hyvää terveellistä ruokaa perheelleni. Mutta paheeni on kännääminen, jonka vuoksi olen ylipainoinen. 😄😁
Me laihdutammekin, koko ajan. Kroppa vain ei enää toimi samoin kuin nuorena, jolloin painoa lähti kilo kuussa, kun vain vähän katsoi, mitä söi.
No eivät varmana laihduta kun käsketään.
Miksi tyhmät eivät vain viisastu? Miksi sokeat eivät vain näe? Miksi rammat eivät vain kävele?
Siideri- ja sipsiriippuvuus vie voiton.