Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mussa on plus ja miinus, välin täyttää kaipaus ja suuri kysymysmerkki. Antaisitpa jotain vastauksen tapaista.
Mikä oli kysymys?
Suuri kysymysmerkki on kielikuva, jolla viitataan johonkin tuntemattomaan ja kissat ei syö puuroa.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mussa on plus ja miinus, välin täyttää kaipaus ja suuri kysymysmerkki. Antaisitpa jotain vastauksen tapaista.
Oletko paristo?
Lämpömittari
Kerran veit mut yhdestä paikasta toiseen paikkaan kun mulla oli kiire. Näin sillon sormukses ekaa kertaa. Vieläkin muistan sen kylmäävän tunteen mut jäin silti kaipaamaan. -jose
Vierailija kirjoitti:
Kerran veit mut yhdestä paikasta toiseen paikkaan kun mulla oli kiire. Näin sillon sormukses ekaa kertaa. Vieläkin muistan sen kylmäävän tunteen mut jäin silti kaipaamaan. -jose
Niin tuttu tunne 😰
Siinä yhessä kuvassa näyttää kuin sulla ei olis enää sormusta nimettömässä. Mutta voihan se olla peilikuvakin.
Miksei naiset osaa tehdä yhteistyötä.
Tämäkin lauantai-ilta ilman sinua. Taitaa olla 240. lauantai näin. Montako vielä, sen aika näyttää.
Mut voisi heittää susien syötäväksi, vähän ennen kuolemaa, niin saisin kokea senkin puolen elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä yhessä kuvassa näyttää kuin sulla ei olis enää sormusta nimettömässä. Mutta voihan se olla peilikuvakin.
Katso tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mut voisi heittää susien syötäväksi, vähän ennen kuolemaa, niin saisin kokea senkin puolen elämästä.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuttu tunne 😰
Ketjulaisille mammoille taitaa olla aika monellekin tuttu tunne. Mutta ei niitä sormukset haittaa. Senkun kuolaavat menemään. Voi hyvän tähen.
En ikinä pääse yli tästä. Tuntuu pelottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen paita kuvassa? Voin kertoa sulle siitä hetkestä tarinan, jos uskallat irlinä kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen paita kuvassa? Voin kertoa sulle siitä hetkestä tarinan, jos uskallat irlinä kysyä.
Tietysti sen värinen kuin sinulla siinä on. Tietystihän sinä voi keksiä tarinan.
Jos se naimisiinmeno viikon päästä lauantaina tuntui turhan nopeatempoiselta etenemiseltä, niin miltä kuulostaisi venetsialaisten vietto yhdessä tuumin?
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Helliä halauksia ja paljon suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Ikävöiden 💕
Vierailija kirjoitti:
Jos se naimisiinmeno viikon päästä lauantaina tuntui turhan nopeatempoiselta etenemiseltä, niin miltä kuulostaisi venetsialaisten vietto yhdessä tuumin?
Jos ny pääsisit ensin edes alkuun täällä hölisemisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä pääse yli tästä. Tuntuu pelottavalta.
Haluatko kertoa enemmän?
Oletko paristo?