Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Tiiäkkö, ihastus. Musta näyttää että mulle alkaa flirttailla jo oikein söpö mies niiden viiden muun lisäksi jotka jo ehdottelee. Tämä on kyllä ihan liian kovatasoinen mulle, mutta koska sinä peittelet selvästi jotain, ja niitä treffejä on niin kovin vaikea järjestää, niin ehkäpä taitaa mun tunteet muuttaa suuntaa.
Vähän harmittaa, mutta alan olla jo niin epäluuloinen.
Siitä vaan, jos et itse viitsi toimia. Muutenkin tuollainen pehmeä kiristäminen henkii aika toksista ihmistä.
Alieneista ei ole minkäänlaista konkreettista todistetta, mutta kyllä niitä on olemassa, koska se nyt vaan on niin minun mielestä... Sama onko todisteita vai ei. #pettämätön logiikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäkkö, ihastus. Musta näyttää että mulle alkaa flirttailla jo oikein söpö mies niiden viiden muun lisäksi jotka jo ehdottelee. Tämä on kyllä ihan liian kovatasoinen mulle, mutta koska sinä peittelet selvästi jotain, ja niitä treffejä on niin kovin vaikea järjestää, niin ehkäpä taitaa mun tunteet muuttaa suuntaa.
Siitä vaan, jos et itse viitsi toimia. Muutenkin tuollainen pehmeä kiristäminen henkii aika toksista ihmistä.
Mä olen toiminut, ja koska jokin jarraa, niin mun on tehtävä päätös, jos tämä uusi sattuu lähestymään. Miten minä kiristän mitään, kun hän ei tiedä? Paitsi että hänkin saattaisi nähdä itse, jos pitää silmät auki.
Mammoilla on selvästi tarve jumalalle.
Tuomas laita se viesti niin tulen. Sana vain 😘
Vierailija kirjoitti:
Tuomas laita se viesti niin tulen. Sana vain 😘
E? Jos niin voit tulla vaikka heti.
Vierailija kirjoitti:
Jos valinnoista puhutaan ja siltä alkaa tuntua, niin kohdallani sanon, että saat mennä tahtiasi. Vaikka menojasi. Minulla on omani, ihastuksia riittää ja siinä karsinnassa hätäisimmät on ennenkin jääneet aiemmalla pysäkillä. Minne minä olen menossa, kuljen kaksin tai yksin loppuun saakka. Kuten isoisäni sanoi, "eipä tuo ole vielä kyydistä jäänyt vaikka varmaan olisi ollut mahdollisuus."
Ilmeisesti ketju yritetään taas saada poistoon. Jos menee, niin lupaan olla tulematta seuraavaan. Kallista aikaani en enää muutenkaan jaksaisi kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ketju yritetään taas saada poistoon. Jos menee, niin lupaan olla tulematta seuraavaan. Kallista aikaani en enää muutenkaan jaksaisi kuluttaa.
Ketjussa olo on ihan vapaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Kerro se addiktin aivoille.
No niin, minä en nähnyt sinusta nenänpäätäkään. 🙈
Vierailija kirjoitti:
No niin, minä en nähnyt sinusta nenänpäätäkään. 🙈
Luuletko, että pyörin tuolla kylillä?
Hyvin olisi voitu tänään istahtaa kannonnokkaan ja jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kertoa paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kertoa paljon muutakin.
Anna tulla vaan
Jos pyydän yhtä asiaa, voitko toteuttaa sen? Vain yksi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako kun minussa on nykyään vähemmän mitä rakastaa?
Miten niin? Oletko laihtunut?
Kyllä, aika paljonkin.
Onko sille jokin syy?
Aika pinnalliset syyt. Halusin vain näyttää paremmalta oikeastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos pyydän yhtä asiaa, voitko toteuttaa sen? Vain yksi juttu.
Ehkä
Nyt piti taas tarkistaa, että olenko oikeassa ketjussa :D