Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Jos se naimisiinmeno viikon päästä lauantaina tuntui turhan nopeatempoiselta etenemiseltä, niin miltä kuulostaisi venetsialaisten vietto yhdessä tuumin?
Olisihan se ihanaa. Missä meinaat viettää?
Oon kadoksissa itseltäni, en voi siitä sua syyttää, vaikka sä käynnisti mun harhailun. Oon yrittänyt niin kovasti selvitä susta, että mun voimavarat on ihan lopussa. Kaipaan sua, mutta kaipaan myös asioiden selkeytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Oon kadoksissa itseltäni, en voi siitä sua syyttää, vaikka sä käynnisti mun harhailun. Oon yrittänyt niin kovasti selvitä susta, että mun voimavarat on ihan lopussa. Kaipaan sua, mutta kaipaan myös asioiden selkeytymistä.
Sitten sun pitää selkeyttää ne asiat. Aloittaen itsestäsi ja kaivatustasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei naiset osaa tehdä yhteistyötä.
Heikkoja älyvapaita naisia, ei riitä luonteenvahvuutta. Ylimielisyys kieltää kaiken elämässä mutta nauttivatkin marista omassa ylhässä yksinäisyydessä. Muulla tavoin kukaan ei ymmärrä antaa sitä huomiota. Oliko vielä muita mieltä painavia asioita?
Onkohan mun rakas ihminen jammailemassa PMMP:n keikalla? Vai olikohan eilen?😚 <3
Vierailija kirjoitti:
Siinä yhessä kuvassa näyttää kuin sulla ei olis enää sormusta nimettömässä. Mutta voihan se olla peilikuvakin.
Tiedän pariskuntia, joissa naisella ei ole yhtään yhteiskuvaa miehen kanssa, mutta miehellä on... Tiedä sitten, mistä tuokin henkii, vai henkiikö mistään.
Vierailija kirjoitti:
Näitkö vilahduksen?
En. Ei olla missään tekemisissä.
Tajuatkohan koskaan että jo olemassaolosi on tärkeä asia minulle.
Vaihtoehtoinen todellisuus jossa olet, kaipaan sinne, siellä on kaikki toisin, suljen silmäni jos sinne jäädä voisin.
Vierailija kirjoitti:
En, koska ei ole mitään konkreettista näyttöä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Mitä kaikkea teette porkkanalla?
Tänään tein porkkanakakkua. Liittyy myös siten kaipaukseen, että tiedän kaivatun pitävän siitä.
Anteeksi, että olin pettymys.
Mut oon iloinen, että oot onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Väärin meni.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan mä tajuan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin meni.
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Mitä kaikkea teette porkkanalla?
Tänään tein porkkanakakkua. Liittyy myös siten kaipaukseen, että tiedän kaivatun pitävän siitä.
Muako sää oikein nyt oot päättänyt kaivata. Täsä mää muuten olen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla. Sinusta samoin ajattelen. Erityisen hyvältä minusta tuntuu se, että sain sinut edes näin. Voisi olla toisinkin.
Mies: mietin sinua aina välillä. Olisi kiva vahingossa törmätä sinuun. Ehkä uskaltaisit jutella jossain uudessa kontekstissa vai jäisitkö taas kerran ihan mykäksi? - rendisi jonka ystävyyttä et halunnu