Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
46841/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljo nousi se röökiaskin hinta nyt 1.11.?

Vierailija
46842/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette itse vastuussa omista tunteistanne. Ette voi syyttää TOISTA ihmistä jos ihastutte häneen. Joillekin pelkkä hymy voi mennä flirtistä, eikö saa nauraa ja hymyillä jos on varattu. Koittakaa sietää itsessänne ristiriitaiset tunteet älkääkä oksentako niitä muiden niskaan. Ihme joko tai -elämää. 

Älä sinä neuvo mitään. Sulta ei kysytty.

Tietoisesti viikkoja, kuukausia tutustuttu ja toinen ei missään kohtaa kertonut olevansa varattu. Miten itse suhtautuisit moiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46843/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*globaalisti, korjaus kommenttiini. E

Jaa. En edes lukenut koko kommenttia, joten väliäkö tuolla. 

Vierailija
46844/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tåmåhån se siinä onkin tosi kiva kun itse ihastuu ja toinen vain leikkii.

Et voi tietää toisen tunteiden syvyydestä yhtään mitään. Nimim. kokemus

Aivan. Et voi tietää millaista tuskaa leikkiminen minulle aiheutti. Otan vastuun omista tunteistani.

Vierailija
46845/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin, että luuleekohan joku WA:ssa, että stalkkaan statusta vaikka kirjoittelen ihan muille. 😆

Tuskin. Minullakin on WA pöytäsovellus läppärillä lähestulkoon aina avoinna vaikken jatkuvasti viesteilekään. On vain näppärämpää työskentelyn ohessa viestiä pöytäsovelluksen kautta, kuin räveltää kännykkää.

Vierailija
46846/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

'Minulla on melko tuore etäparisuhde ei -suomalaiseen hlöön, johon olen sitoutunut - siksi nollakiinnostus paikalliseen deittiskeneen. Hän on itseäni reilusti yli 10 vuotta nuorempi, mutta joskus voi näinkin käydä; ilman varsinaista intentiota etsiä ison ikäeron suhdetta.

Koska Rakkaus on.

Koska joskus polut kohtaavat.'

.

Tämä paikallisväelle nyt tiedoksi koskien parisuhdestatustani ja syytä 'yksinoloon'.Tämä on syy, miksen tapaile ketään paikallista - siis ei suinkaan mikään helsinkiläinen 'nirppanokkaisuus' tai 'itäsuomalaisen miehen sopimattomuus'. Varmasti kiinnostava laatumies olisi idästäkin löytynyt, jos etsinyt sillä silmällä olisin.

Mutta kun EN ole. ; ))

.

E / status varattu

Vierailija
46847/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielikuvituksessa on paljon kiltimpää settiä kuin täällä tää jatkuva kiusaaminen. Ehkä alan kirjoittamaan vastedes terveiseni päiväkirjaan. Olet hyväntahtoinen ihminen Roosa: maailma tarvitsee kaltaisiasi. Olet ihastuttavan ihana 🌹💓🤗💋

Vierailija
46848/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kyllä tietää mitä hän sitten oikein halusi.

Ei välttämättä mitään 🤷🏻

Miesten on vaikea tätä ymmärtää, joten älkää edes yrittäkö. He eivät kertakaikkiaan tajua, että toinen voi vaan kokea tunteita ja sillä selvä. Heille se tarkoittaa aina vähintään panoa tai papin aamenta. 

Pitääpäs itsekin alkaa luoda naisiin tuollaisia suhteita, koska naiset ymmärtää nämä hommat. "En halua seksiä, en halua parisuhdetta, haluan vain kokea näitä tunteita ja sillä selvä. Kiva kun ymmärrät." Sivusta

Vierailija
46849/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielikuvituksessa on paljon kiltimpää settiä kuin täällä tää jatkuva kiusaaminen. Ehkä alan kirjoittamaan vastedes terveiseni päiväkirjaan. Olet hyväntahtoinen ihminen Roosa: maailma tarvitsee kaltaisiasi. Olet ihastuttavan ihana 🌹💓🤗💋

Tsemppiä myös Roosalle.  E

Vierailija
46850/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tåmåhån se siinä onkin tosi kiva kun itse ihastuu ja toinen vain leikkii.

Jokainen on itse tunteistaan vastuussa 🤷🏻

Jokainen on vastuussa myös siitä, miten toista kohtelee. Oletko koskaan ajatellut, kun tuota hoet, että sinäkin olet vastuussa tunteistasi, kun sinut raiskataan?

Sivusta

Raiskaus ei ole väärinkäsitys vaan väkivallanteko, jolla on ihan juridiset seuraamuksensa. Täysin väärä rinnastus.

Otetaanpa sitten uusi esimerkki: Työkaveri tai pomo kaataa turhaa paskaa niskaan. Kiukuttelee tai huutaa niin, että seinät tärisee. Tilanteessa on iso vastuu myös kiukuttelijalla, koska käyttäytyy asiattomasti toista kohtaan.

Ideaali on ideaalia, mutta sanotaanko nyt tähän, että myös pomo ja kollega ovat vastuussa tunteidensa perusteella tekemistään teoista. Samoin kuka tahansa impulssinsa perusteella väkivaltaan tai muuhun vahingolliseen tekoon syyllistyvä. Ihastumisissa ja rakastumisissa jokainen on vastuussa siinä määrin tunteistaan ettei toimi vastuuttomasti tai vahingoittavasti. Kuitenkin jokainen käsittelee tunteensa ja tekonsa omakohtaisesti. Idealistisessa maailmassa kukaan ei reagoisi ja kaataisi negatiivisia tunnereaktioitaan toisten niskaan tai tai toimisi kohtuuttomasti tai leikkisi tunteilla. Harvemmin kuitenkaan elämme ideaalissa maailmassa. Siltikään huono käytös tai tahallinen vahingoittaminen ei ole sen hyväksyttävämpaa vaikka jokainen loppujen lopuksi joutuu kohtaamaan tunteet, joita tilanteet, yksipuoliset rakastumist yms. aiheuttavat. Omista tunteistaan vastuussa oleminen ei kuitenkaan tarkoita, että teot ja kokemukset täytyisi hyväksyä tai olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. sivusta

Vierailija
46851/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHASTUKSENI ONNNNNN IHANAAAAAAA

Vierailija
46852/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta ei kiinnosta mennä johonkin harrasteryhmään.

Taasko tyrkytetään?

Eilen opastettiin iltakeskustelun ohessa. 

Vierailija
46853/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta ei kiinnosta mennä johonkin harrasteryhmään.

Taasko tyrkytetään?

Eilen opastettiin iltakeskustelun ohessa. 

Eikö oppaiden aika olekaan ohi???

Vierailija
46854/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette itse vastuussa omista tunteistanne. Ette voi syyttää TOISTA ihmistä jos ihastutte häneen. Joillekin pelkkä hymy voi mennä flirtistä, eikö saa nauraa ja hymyillä jos on varattu. Koittakaa sietää itsessänne ristiriitaiset tunteet älkääkä oksentako niitä muiden niskaan. Ihme joko tai -elämää. 

Mitäpä mesoat? Mene itse toteuttamaan näitä ohjeitasi jonnekin missä joku haluaa kuulla niitä.

Vierailija
46855/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Minulla on melko tuore etäparisuhde ei -suomalaiseen hlöön, johon olen sitoutunut - siksi nollakiinnostus paikalliseen deittiskeneen. Hän on itseäni reilusti yli 10 vuotta nuorempi, mutta joskus voi näinkin käydä; ilman varsinaista intentiota etsiä ison ikäeron suhdetta.

Koska Rakkaus on.

Koska joskus polut kohtaavat.

.

Sittenhän sinulla ei ole tähän keskusteluun mitään annettavaa? Vai ketä kaipaat?

Vierailija
46856/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Minulla on melko tuore etäparisuhde ei -suomalaiseen hlöön, johon olen sitoutunut - siksi nollakiinnostus paikalliseen deittiskeneen. Hän on itseäni reilusti yli 10 vuotta nuorempi, mutta joskus voi näinkin käydä; ilman varsinaista intentiota etsiä ison ikäeron suhdetta.

Koska Rakkaus on.

Koska joskus polut kohtaavat.

.

Sittenhän sinulla ei ole tähän keskusteluun mitään annettavaa? Vai ketä kaipaat?

Juuri tänään ikävöin edesmennyttä Äitiäni.

Hänelle palaa muistokynttilä, juuri nyt.

Kiitos kaikesta, Rakas Kantajani.🙏

Nyt edessäsi ~

toisen dimension tutkimusmatka.

Olet päivittäin sydämessäni yhä.

Vierailija
46857/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kyllä tietää mitä hän sitten oikein halusi.

Ei välttämättä mitään 🤷🏻

Miesten on vaikea tätä ymmärtää, joten älkää edes yrittäkö. He eivät kertakaikkiaan tajua, että toinen voi vaan kokea tunteita ja sillä selvä. Heille se tarkoittaa aina vähintään panoa tai papin aamenta. 

Pitääpäs itsekin alkaa luoda naisiin tuollaisia suhteita, koska naiset ymmärtää nämä hommat. "En halua seksiä, en halua parisuhdetta, haluan vain kokea näitä tunteita ja sillä selvä. Kiva kun ymmärrät." Sivusta

Luo, ole hyvä. 

Vierailija
46858/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä mesoat? Mene itse toteuttamaan näitä ohjeitasi jonnekin missä joku haluaa kuulla niitä.

Mitäpä itse takerrut kun asia ei kiinnosta? Ohita, vai kalahtiko kalikka. 

Vierailija
46859/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E nainen kuule. Sinun kommenttisi täällä ovat kuin helmiä sioille. Olet aivan liian puhtoinen ja fiksu tänne ryönän ja piruilun alustalle,, saanko näin suurella elämänkokemuksella sinua hieman neuvoa. Sinun lahjoillesi ja valollesi on suuri arvostus ja kysyntä oikeassa kohteessa.

Vierailija
46860/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä itse takerrut kun asia ei kiinnosta? Ohita, vai kalahtiko kalikka. 

Kalahti. Voin myöntää että kalahti, enemmän kuin ikinä. Miksi luulet minun kirjoittavan täällä?

Jos kaipaamani ihminen tulee elämääni niin lopetan ilman erillistä ilmoitusta tänne kirjoittamisen.

Ketju on lukittu.