Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Muistan sinut edelleen hyvin, J. Aika ei multaa kaikkea.
Tämä ilahdutti. Kesäkuusta on jo pitkä aika.
Inhotat minua. Vaikka minä sinua rakastankin.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan nähdä huomenna
Ei me nähdä enää. Kaivattu päätti puolestani.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On erikoista, että sanot suuria sanoja tarkoittamatta niillä mitään. Miksi? Jos se ei kerran merkitse yhtään mitään, eikö kannattaisi pitää mölyt mahassaan?
En tiedä kenelle tämä oli, mutta minä olen kertonut kaivatulle suuria sanoja (suomalaisessa mittapuussa). Kaikki ovat tulleet suoraan sydämestä.
Se oli vastine henkilöille, jotka vakuuttavat, että täällä sanotulla ei ole mitään merkitystä ja että vain irl ratkaisee. Tottahan tuo tavallaan onkin, ja se tässä sangen surullista onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On erikoista, että sanot suuria sanoja tarkoittamatta niillä mitään. Miksi? Jos se ei kerran merkitse yhtään mitään, eikö kannattaisi pitää mölyt mahassaan?
En tiedä kenelle tämä oli, mutta minä olen kertonut kaivatulle suuria sanoja (suomalaisessa mittapuussa). Kaikki ovat tulleet suoraan sydämestä.
Se oli vastine henkilöille, jotka vakuuttavat, että täällä sanotulla ei ole mitään merkitystä ja että vain irl ratkaisee. Tottahan tuo tavallaan onkin, ja se tässä sangen surullista onkin.
Täällä ne on samoja mölyjä kuin mahassakin, eivät tavoita ketään tai ole kenellekään täällä. Täysin merkityksettömiä. Sivusta
Olihan se kiva tunne leijua, kiitos sinulle mies siitä, Toisaalta nyt ärsytät minua,kun tajusin kaiken. Aivan liian myöhään. Nautit siitä tilanteesta siellä, ne virneesi ja sekoilusi ja kaikki. Nyt kun tiedän, miksi käyttäydyit niin, niin kaikki positiiviset mielikuvat karisivat sinusta. Jäit varmaan silti elämäni viimeiseksi kunnon ihastumiseksi.
Mun sanomana myös täällä sanotuilla on merkitystä
Mutta tuoko se ensi kesäkään sua? Usko ja toivo alkaa olla mennyttä että susta vielä joskus kuuluisi. Tarvisin jostakin voimia kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla inhotan?
Vierailija kirjoitti:
Tänne ne kuitenkin jää. Ei mitään hyötyä. Vain irl ratkaisee
Räntää sataa niskaan. Kesäheinä tuulessa huojuu, mut pystyssä pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, jos on. Välillä vaikea uskoa, kun muualla ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne ne kuitenkin jää. Ei mitään hyötyä. Vain irl ratkaisee
Mulle tämäkin on irl
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Miksi hän inhottaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla inhotan?
Liian pitkä stoori selitettäväksi. Harmi kun rakkauden tunne ei kuuntele sitä muuta mitä hän on saanut minut tuntemaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on monimutkainen. Tämän tiedostaa psykiatritkin.
Asioista saa tehtyä just niin monimutkaisia kuin haluaa. Rehellisyys suoristaa. Ammattilainen ei ole aina ammattilainen. Pätee muihinkin ammeihin. Peace and love.
Ei ole väliä, missä asiansa sanoo, kunhan tietäisi, kuka sanoo. Täällä ei tiedä varmaksi mitään. Siksi ottaisin mieluummin vaikka yhden heipan WA:ssa kuin kymmenen sydäntä täällä.
Hyvää Halloweenia, Don't fear the reaper 💓
All our times have come
Here but now they're gone
Seasons don't fear the reaper
Nor do the wind, the sun or the rain
We can be like they are