Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Haluaisin nähdä silmistäsi, hymystäsi tai vaikka vakavaksi jäätymisestä, että kaipaat. Joskus. Se tuntuisi taivaalliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoivat ensin, että taisin hieman huiputtaa näissä testeissä ja sitten raksivat hieman vastauksiani miten tykkäsivät.. Kuulemma olisin hyvä taiteellisissa jutuissa, mutta mulla ei ole mitään sellaisia taiteellisia kykyjä. Kerhon ohjaajaa, armeijaa, lopulta päätyivät kyllästyneinä, että mä olisin varmaan aika hyvä poliitikko.
Mun lähimmäiset sanovat, et olisi hyvä poliitikko mm. siksi, kun oon niin oikeudenmukainen ja rehellinen. En nyt ehkä sitäkään täysin allekirjoita, vaikka siihen pyrinkin. Ongelmana on se, etten ole hyvä puhumaan tai toisten puheenvuorojen päälle huutamista sekä kähmäröintejä mun on todella vaikeata hyväksyä. Minä en vaan pääse viimeisestä ns. yli.
Oikeesti oisin vaan halunnut olla lääkäri.
Fiilaan tota, en mäkään tahallani jaksaisi haastaa loputtomiin ja kuitenkin, musta tuntuu, että oon joissain määrin altis provokaatioille.
Ei
sinäkö se olit/
olitko se sinä -tyypille.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi katastrofi
Ei olisi ihanampaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä se riski, että jos alkuun pääse, ei loppua tule ollenkaan...Voi lähteä käsistä koko juttu
Olen kapula omissa rattaissani.
Kuulostaa hankalalta kaikin puolin.
Sivusta
Ja minua sanottiin nyt kuppikakuksi. En tiedä pitäisikö olla iloinen vai surullinen tästä arvonimestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoivat ensin, että taisin hieman huiputtaa näissä testeissä ja sitten raksivat hieman vastauksiani miten tykkäsivät.. Kuulemma olisin hyvä taiteellisissa jutuissa, mutta mulla ei ole mitään sellaisia taiteellisia kykyjä. Kerhon ohjaajaa, armeijaa, lopulta päätyivät kyllästyneinä, että mä olisin varmaan aika hyvä poliitikko.
Mun lähimmäiset sanovat, et olisi hyvä poliitikko mm. siksi, kun oon niin oikeudenmukainen ja rehellinen. En nyt ehkä sitäkään täysin allekirjoita, vaikka siihen pyrinkin. Ongelmana on se, etten ole hyvä puhumaan tai toisten puheenvuorojen päälle huutamista sekä kähmäröintejä mun on todella vaikeata hyväksyä. Minä en vaan pääse viimeisestä ns. yli.
Oikeesti oisin vaan halunnut olla lääkäri.
Fiilaan tota, en mäkään tahallani jaksaisi haast
Minkälaiselle provokaatiolle ;)?
Olisitpa huomenna paikalla...kiireinen alkuviikko eikä ikävä silti hellitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi katastrofi
Olisi se meillä. Monta pientä ja vähän isompaa maailmaa menisi nurin.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi katastrofi
Mikä niin?
Vierailija kirjoitti:
Ihanampaa kuin mikä?
Kuin hetki hänen kanssaan jossakin salassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsisimme lähentymään? Haluatko edes? Monta vuotta olemme jo katselleet toisiamme, tervehdimme ja hymyilemme, muutama sana on vaihdettu silloin tällöin. Siellä missä näemme, ei enempää voikaan, mutta emme koskaan törmää muualla. Ja mitä pitempään menee, sitä vaikeampi on lähestyä. Pakahdun tähän ikävääni.
Samassa pattitilanteessa. Ja vuodet vain kuluvat.
Jep. 20 vuotta. Voitaisiin nostaa maljat tälle.
En keksi enää, mitä sanoisin. Vaivaannuttavaa.
Eilen sulla oli sininen pikee.
Vierailija kirjoitti:
En keksi enää, mitä sanoisin. Vaivaannuttavaa.
Joskus on ihan ok olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja minua sanottiin nyt kuppikakuksi. En tiedä pitäisikö olla iloinen vai surullinen tästä arvonimestä.
Welcome to the USA. Hellittelynimet liittyvät siellä usein syötävään. Honey, sweetie pie, sweetheart, pumpkin, cupcake, pumpkin tit, eye Candy.
Mistä?