Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
45421/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivatulla on jo aikuiset lapset 😊

Minä olen aikuinen lapsi. Kelpaako sellainen?

Kelpaa.

Vierailija
45422/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsisimme lähentymään? Haluatko edes? Monta vuotta olemme jo katselleet toisiamme, tervehdimme ja hymyilemme, muutama sana on vaihdettu silloin tällöin. Siellä missä näemme, ei enempää voikaan, mutta emme koskaan törmää muualla. Ja mitä pitempään menee, sitä vaikeampi on lähestyä. Pakahdun tähän ikävääni.

Onko ideoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45423/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisimmeko sanottua joku päivä toisillemme jotain muutakin kun vain hei

Vierailija
45424/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V  🧡

Vierailija
45425/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niin kummallista ole istua kalliissa autossa tai tulla viedyksi ravintolaan hyvin pukeutuneen miehen seurassa. Se on sitten ihan eri juttu, onko edellä mainitut asiat suhteen kannalta olennaisia.

Vierailija
45426/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsisimme lähentymään? Haluatko edes? Monta vuotta olemme jo katselleet toisiamme, tervehdimme ja hymyilemme, muutama sana on vaihdettu silloin tällöin. Siellä missä näemme, ei enempää voikaan, mutta emme koskaan törmää muualla. Ja mitä pitempään menee, sitä vaikeampi on lähestyä. Pakahdun tähän ikävääni.

Hautaustoimistossako näette? En kyllä keksi mitään syytä, miksei muualla voisi lähentyä, jos tilanne siltä vaikuttaa.

Vierailija
45427/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin omaa luontoani, niin mä sopisin kyllä oikeasti tiedekeskus Heurekaan töihin. Sopivan leikkimielinen restonominen paikka jossa on edukaatiota mukana. Ehkäpä mun juttu olisi jokin restonomin koulutus kun olen niin vapaa-aikakeskeinen huvittelija pleikkarin ja elektronisen musiikin äärellä :D

Vierailija
45428/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä asioita itse pidät esteinä yhteydenottamiselle? (Yhteydenotto ei tässä tarkoita, että olisi heti syöksymässä uuteen suhteeseen.)

Hän kielsi pitämästä yhteyttä. Vaikka ymmärrän, että se oli ilmaistu kiihtyneessä mielentilassa ja mitä ilmeisimmin johtui väärinkäsityksestä, en uskalla enää tehdä mitään. Oikaisin kyllä väärinkäsityksen ja yritin sen jälkeen pölyn laskeuduttua pari kertaa tehdä virtuaalisen kädenojennuksen. Koska hän ei ole reagoinut ja aikaa on jo kulunut vuosia, olisi pähkähullua vielä yrittää tehdä jotain. Aloitteen tekeminen kuuluu sille, joka on kiellon asettanut.

Vierailija
45429/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin sinänsähän tuossa ei ole mitään ihmeellistä, että joku vie naisen vaikka ravintolaan autollaan ja katsoo sitä ennen mitä pistää päälleen sekä sen, ettei auto ole paskainen.. 

En kyllä vie akkaa ravintolaan, enkä panosta pukeutumiseenkaan, eikä ole autoakaan. Hetkinen, miksi edes otan kantaa tähän asiaan.

Vierailija
45430/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä, että joku voisi pitää minua niin itsevarmana, että sen takia ghostaisi. Sellainen olisi vain merkki siitä, että ko. henkilö ei ole koskaan viettänyt aikaansa ja jutellut kanssani kahden kesken eikä siten tuntisi ollenkaan minua ja epävarmuuksiani.

Kerrotko epävarmuuksistasi helposti toisille ihmisille?

Sivusta en kerro. Eikös itsevarmuuden pitänyt olla positiivista?

En minä todennut, ettei se sitä olisi. Voin vastata kysymykseesi. Kyllä itsevarmuus on positiivista ja sen lisäämiseen pitäisi pyrkiä. Toisaalta liian itsevarmasta voi saada röyhkeän kuvan.

Itseasiassa nykypsykologit suosittelevat käsittääkseni itsemyötätuntoa itsetunnon

Nyt täällä puhutaan itsevarmuudesta ja itsetunnosta. Sitten on vielä itseluottamus. Miten nämä kytkeytyvät toisiinsa onkin sitten kysymys, johon mulla ei ole vastausta. Itsemyötätunto sanana karahtaa korvaan ja siitä tulee vain ikäviä mielleyhtymiä normalisointiin liittyen. 

Vierailija
45431/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä juuri ja juuri "Moikka."

Vierailija
45432/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kuitenkin pohjimmiltaan hyvin herkkiä.

Vierailija
45433/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä se riski, että jos alkuun pääse, ei loppua tule ollenkaan...Voi lähteä käsistä koko juttu

Vierailija
45434/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä juuri ja juuri "Moikka."

Mikäs teitä vaivaa? Saahan sitä vaikka kahville pyytää.

Vierailija
45435/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu? 

Vierailija
45436/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne hymyilevätkin aina iloisesti.

Vierailija
45437/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä, että joku voisi pitää minua niin itsevarmana, että sen takia ghostaisi. Sellainen olisi vain merkki siitä, että ko. henkilö ei ole koskaan viettänyt aikaansa ja jutellut kanssani kahden kesken eikä siten tuntisi ollenkaan minua ja epävarmuuksiani.

Kerrotko epävarmuuksistasi helposti toisille ihmisille?

Sivusta en kerro. Eikös itsevarmuuden pitänyt olla positiivista?

En minä todennut, ettei se sitä olisi. Voin vastata kysymykseesi. Kyllä itsevarmuus on positiivista ja sen lisäämiseen pitäisi pyrkiä. Toisaalta liian itsevarmasta voi saada röyhkeän kuvan.

Itseasiassa nykypsykologit suosittelevat käsittääkseni itsemyötätuntoa itsetunnon

Mielestäni ei myöskään puhuttu ulkoisesta validaatiosta. Nimenomaan joillain itsevarmuus on patologista, että henkilö vaikuttaa röyhkeälle. Tällaista ihmistä katsotaan negatiivissävytteisesti. Usein kuitenkaan tämä ihminen ei edes tajua sitä. Eli ei ole kyse itsemyötätunnosta vaan empatian ja/tai totaalisesta pelisilmän puutteesta. Itsereflektiotaidot eivät liene kummoiset.

Vierailija
45438/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ne niitä itkupillejä vasta ovatkin.

Vierailija
45439/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ne niitä itkupillejä vasta ovatkin.

💕

Vierailija
45440/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uni, siis kaivattuni.

Ketju on lukittu.