Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Missäs ne äijät silloin luuraa, kun läpändeerosta tekkee mieli.
En halua olla mukana missään vaivaannuttavissa kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minua sanottiin nyt kuppikakuksi. En tiedä pitäisikö olla iloinen vai surullinen tästä arvonimestä.
Welcome to the USA. Hellittelynimet liittyvät siellä usein syötävään. Honey, sweetie pie, sweetheart, pumpkin, cupcake, pumpkin tit, eye Candy.
Yeap, sieltähän se.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä silmistäsi, hymystäsi tai vaikka vakavaksi jäätymisestä, että kaipaat. Joskus. Se tuntuisi taivaalliselta.
Kaipaisin jo jotain todellisempaakin kuin kaipaus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla salassa?
Koska olen salamyhkäinen mies
Pelkään, että olisit just tommonen mies, joka miettisi kuka maksaa, mitä maksaa, onko hieno auto, ja onko hienot vaatteet päällä ja luulisit, että se olisi minulle jotenkin tärkeää. Tietenkin kumppanille voi joskus jonkun ruuan ravintolassa maksaa tai treffeihin on kiva jos vähän satsaa molemmat. Mutta...
Aina odotat jotakin katalaa temppua vaikka en koskaan ole sellaista edes suunnitellut 😄
Ei kaikesta tarvitse tehdä vaivaannuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että olisit just tommonen mies, joka miettisi kuka maksaa, mitä maksaa, onko hieno auto, ja onko hienot vaatteet päällä ja luulisit, että se olisi minulle jotenkin tärkeää. Tietenkin kumppanille voi joskus jonkun ruuan ravintolassa maksaa tai treffeihin on kiva jos vähän satsaa molemmat. Mutta...
En minä minnekään treffeille lähde. Saat mennä yksinäs.
Mitähän sanoisit, jos kertoisin seurustelevani? Varmaankin olisit näennäisesti iloinen, mutta menisitkö rikki sisältä vai olisitko aidosti onnellinen minun puolesta? Ehkä en kerro yhtään mitään, ellet kysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä silmistäsi, hymystäsi tai vaikka vakavaksi jäätymisestä, että kaipaat. Joskus. Se tuntuisi taivaalliselta.
Kaipaisin jo jotain todellisempaakin kuin kaipaus.
Toki minäkin, mutta myös tuossa on kiehtomuksensa. Vain kerran olen nähnyt, ja siitä on aikaa kolme ja puoli vuotta.
En odota katalia temppuja, sellainen ei kiinnosta
Jos vaivaannuttaa -siirry seuraavaan, tuollainen vaivaantuminen näkyy kasvoilta.
Välillä tuntuu että se viet mua kuin pässiä narussa. Nuoremmalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoivat ensin, että taisin hieman huiputtaa näissä testeissä ja sitten raksivat hieman vastauksiani miten tykkäsivät.. Kuulemma olisin hyvä taiteellisissa jutuissa, mutta mulla ei ole mitään sellaisia taiteellisia kykyjä. Kerhon ohjaajaa, armeijaa, lopulta päätyivät kyllästyneinä, että mä olisin varmaan aika hyvä poliitikko.
Mun lähimmäiset sanovat, et olisi hyvä poliitikko mm. siksi, kun oon niin oikeudenmukainen ja rehellinen. En nyt ehkä sitäkään täysin allekirjoita, vaikka siihen pyrinkin. Ongelmana on se, etten ole hyvä puhumaan tai toisten puheenvuorojen päälle huutamista sekä kähmäröintejä mun on todella vaikeata hyväksyä. Minä en vaan pääse viimeisestä ns. yli.
Mä kyllä huomasin, että olet just tollanen oikeudenmukainen ja asiallinen. Se tekee sinusta niin söpön. Sinussa on syvyyttä.
Sanoisit edes että lopeta se kaipailu, ei kiinnosta, niin ehkä pääsisin yli ja ympäri tai sitten en.
Vierailija kirjoitti:
En halua olla mukana missään vaivaannuttavissa kuvioissa.
Jotenkin luulen että olet jo. Sivusta min ainakin olen.
Sitä minäkin mietin. Nyt kun kaikki on ohi niin voisi ihmiset vähän löysätä sitä nutturaa. Haluaisin olla tukena mutta en tiedä miten.