Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
45441/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kuitenkin pohjimmiltaan hyvin herkkiä.

Miehet ne niitä itkupillejä vasta ovatkin.

Jos itken, niin itken muuten vaan.

Vierailija
45442/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk ja se on taas heippa. Sitä ennen jos sut näen, aion ehkä kertoa jotakin. Tai ainakin sanoa jotakin, josta sinulle tulee hyvä mieli. Sen verran paljon täytit mieltäni näinä vuosina. Viime aikoina tosin vähenevissä määrin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45443/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sua muikkunen. 

Vierailija
45444/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoivat ensin, että taisin hieman huiputtaa näissä testeissä ja sitten raksivat hieman vastauksiani miten tykkäsivät.. Kuulemma olisin hyvä taiteellisissa jutuissa, mutta mulla ei ole mitään sellaisia taiteellisia kykyjä. Kerhon ohjaajaa, armeijaa, lopulta päätyivät kyllästyneinä, että mä olisin varmaan aika hyvä poliitikko.

Vierailija
45445/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksin itselleni uuden harrastuksen / elämänsisällön. Yritän generoida AI:lla mahdollisimman näköistäsi alastonkuvaa.

Olet pöljä.

Voin luetella tusinoittain pöljempiä harrasteita, kuten hyönteisten houkuttelu, surmaaminen ja raatojen neulastaminen vitriinikköön, sotien aloittaminen, turvavaljaitta kiipeilyt ja putoilut, kielet joita ei enää puhuta

Vierailija
45446/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori, urheilullinen, kiinteä ihminen näyttää varmasti alasti hyvältä, mutta ei tädit ja sedät ja mummot ja papat. 

Et ole vielä nähnyt kuumaa tätiä, setää, mummoa tai pappaa alasti😉

Vierailija
45447/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia Sampolle. Ehkäpä vielä joskus nähdään?

Vierailija
45448/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä asioita itse pidät esteinä yhteydenottamiselle? (Yhteydenotto ei tässä tarkoita, että olisi heti syöksymässä uuteen suhteeseen.)

Hän kielsi pitämästä yhteyttä. Vaikka ymmärrän, että se oli ilmaistu kiihtyneessä mielentilassa ja mitä ilmeisimmin johtui väärinkäsityksestä, en uskalla enää tehdä mitään. Oikaisin kyllä väärinkäsityksen ja yritin sen jälkeen pölyn laskeuduttua pari kertaa tehdä virtuaalisen kädenojennuksen. Koska hän ei ole reagoinut ja aikaa on jo kulunut vuosia, olisi pähkähullua vielä yrittää tehdä jotain. Aloitteen tekeminen kuuluu sille, joka on kiellon asettanut.

Mulla just samanlainen tarina!

Vierailija
45449/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä se riski, että jos alkuun pääse, ei loppua tule ollenkaan...Voi lähteä käsistä koko juttu

Olen kapula omissa rattaissani.

Vierailija
45450/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä, että joku voisi pitää minua niin itsevarmana, että sen takia ghostaisi. Sellainen olisi vain merkki siitä, että ko. henkilö ei ole koskaan viettänyt aikaansa ja jutellut kanssani kahden kesken eikä siten tuntisi ollenkaan minua ja epävarmuuksiani.

Kerrotko epävarmuuksistasi helposti toisille ihmisille?

Sivusta en kerro. Eikös itsevarmuuden pitänyt olla positiivista?

En minä todennut, ettei se sitä olisi. Voin vastata kysymykseesi. Kyllä itsevarmuus on positiivista ja sen lisäämiseen pitäisi pyrkiä. Toisaalta liian itsevarmasta voi saada röyhkeän kuvan.

Itseasiassa nykypsykologit suositte

Mä miellän asian näin:

Itsetunto=oman arvontunto

Itseluottamus=kyvykkyyden tunne ja kyky arvioida omia taitojaan realistisesti 

Itsevarmuus=sosiaalinen arvontunto eli se kuinka paljon kredittiä muut antavat sun henkselien paukutukselle eli kuinka "varmaksi koet itsesi".

Itsetunto on hyvä olla riittävän stabiloitu. Itseluottamusta on hyvä lisätä itsemyötätuntoa lisäämällä eli sitä arviointikykyä omiin taitoihin. Itsevarmuus on juuri sitä pullistelua jolla on liikaa painoarvoa nykymaailmassa. 

Vierailija
45451/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä se riski, että jos alkuun pääse, ei loppua tule ollenkaan...Voi lähteä käsistä koko juttu

Niin kävisi, mutta sehän olisi katastrofi.

Vierailija
45452/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksin itselleni uuden harrastuksen / elämänsisällön. Yritän generoida AI:lla mahdollisimman näköistäsi alastonkuvaa.

Olet pöljä.

Voin luetella tusinoittain pöljempiä harrasteita, kuten hyönteisten houkuttelu, surmaaminen ja raatojen neulastaminen vitriinikköön, sotien aloittaminen, turvavaljaitta kiipeilyt ja putoilut, kielet joita ei enää puhuta

pöljä = hupsu, höpsö

minun sanavarastossani, hellyydellä sanottu

Vierailija
45453/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun kumpikin vähän pienellä hymyllä keksii tikusta asiaa. Et enää katso silmiin vaan pyyhit seiniä silmilläsi kertoessasi jotain.  Naurat mun hölmöille vitseille. Ja mä kiemurtelen tuskissani kun saat mulle jotenkin kuuman olon.

Voidaan koska vaan uudelleen kuunnella mun Spotifyta 😘

Vierailija
45454/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoivat ensin, että taisin hieman huiputtaa näissä testeissä ja sitten raksivat hieman vastauksiani miten tykkäsivät.. Kuulemma olisin hyvä taiteellisissa jutuissa, mutta mulla ei ole mitään sellaisia taiteellisia kykyjä. Kerhon ohjaajaa, armeijaa, lopulta päätyivät kyllästyneinä, että mä olisin varmaan aika hyvä poliitikko.

Mun lähimmäiset sanovat, et olisi hyvä poliitikko mm. siksi, kun oon niin oikeudenmukainen ja rehellinen. En nyt ehkä sitäkään täysin allekirjoita, vaikka siihen pyrinkin. Ongelmana on se, etten ole hyvä puhumaan tai toisten puheenvuorojen päälle huutamista sekä kähmäröintejä mun on todella vaikeata hyväksyä. Minä en vaan pääse viimeisestä ns. yli.

Vierailija
45455/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatkohan kattoa sitä mun kaapelia? 

Vierailija
45456/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun uni, siis kaivattuni.

Mun hani, kaipaamani

Vierailija
45457/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä saat sitten lisätietoa.

Vierailija
45458/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatkohan kattoa sitä mun kaapelia? 

Sinäkö se olit? Olisi kohteliasta vetäistä pönttö lähtiessään

Vierailija
45459/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hani nat siirious.

Vierailija
45460/55805 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten taas olemme minä ja Hän. "Strangers in the night".

Ystävätär totesi "te tuijotitte toisianne niin rakastuneina ja unohditte kaiken muun ympäriltä..."

Joskus ei tarvita hienoja treffejä. Vain tanssilattia.

Ketju on lukittu.