Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Pitää käydä nukkumaan, kamala univaje. Heräsin viideltä kuuen tunnin unen jälkeen ja pääsin kämpälle takasin 17.50 vaikka tulin töistä suorinta reittiä ilman pysäyksiä. Huomenna katon palkkatodistuksen lokakuun palkalle, ja mikäli eräs kriteeri ei täyty, loparoin.
Hyvää yötä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit, jos saisit viisi minuuttia kahdenkeskistä aikaa kaivatun kanssa?
Miksi saisin vain viisi minuuttia? Jos olisimme kahden, se olisi järjestetty tilanne, enkä ymmärrä miksi näkisimme vain viiden minuutin vuoksi
Vierailija kirjoitti:
En paljoa mitään ja saisin häneltä kaikki vaatteet pois.
Vierailija kirjoitti:
Halaisimme minuutin, sanoisin pari sanaa. Ihan liian lyhyt aika, mutta varmaan ehdittäisiin riisumaan ja pukemaan.
Halattais se 5min, luulisin. n>m
Vierailija kirjoitti:
Heittäisin nallella päähän ja juoksisin piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halaisimme minuutin, sanoisin pari sanaa. Ihan liian lyhyt aika, mutta varmaan ehdittäisiin riisumaan ja pukemaan.
Kaipaatko reisille laukeajaa vai oletko itse sellainen?
Voisin antaa sinulle 50 minuuttia. Ensi alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko reisille laukeajaa vai oletko itse sellainen?
En ja en.
Se oli suola ja sokeri, ettei oltu aina samaa mieltä. Älykästä keskustelua ja haastamista. Näkökulmia toisilta. Tykkäsi tai ei. Älyllistä haastetta. Mielenkiintoisia aiheita aina. Ei tällaista tunkiota, jossa pääsisältö kuraa. Perusteluita, tietoa ja taitoa. Erilaisia persoonia. Todella. Ja se oli hyvä. Vaikka täysin toisenlainen ihan eri näkemyksellä, niin voi arvostaa, koska tietotaito ja perustelut. Oli pitkä pätkä elämästä käydä keskustelua toistakymmentä vuotta. Perustella, ja oppia itse. Kovin tärkeä oli menetys. Tätä liibalaabaa ja teiniangstia ei voi edes verrata. Oli läppänä joskus vuosia sitten, että kahvila viettää laivalla viikonlopun. Olisi pitänyt. Ehkä. Nyt on jokainen hukassa. Veetutti joskus yksitäiset kommentit, mutta ei estänyt näkemästä kokonaisuutta. Kun edes pähkinä tietäisi kasin, pöllön, wdxmanin, icen, jne.
Aikaansaava palstakeiju:) Voisi kaikilla saiteilla koota anonyyminä kokoon vaikka laivalle:)
Vierailija kirjoitti:
Katson iltaisin sängyn alle, ettei rölli ole eksynyt sinne.
Kaipaatko rölliä?
Tuu syömään lettuja kanssani.
Lettupannu kuumana
Lopetit, kun minä tulin paikalle. Laitahan se lupaamasi ylimääräinen ajatus viestinä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Se oli suola ja sokeri, ettei oltu aina samaa mieltä. Älykästä keskustelua ja haastamista. Näkökulmia toisilta. Tykkäsi tai ei. Älyllistä haastetta. Mielenkiintoisia aiheita aina. Ei tällaista tunkiota, jossa pääsisältö kuraa. Perusteluita, tietoa ja taitoa. Erilaisia persoonia. Todella. Ja se oli hyvä. Vaikka täysin toisenlainen ihan eri näkemyksellä, niin voi arvostaa, koska tietotaito ja perustelut. Oli pitkä pätkä elämästä käydä keskustelua toistakymmentä vuotta. Perustella, ja oppia itse. Kovin tärkeä oli menetys. Tätä liibalaabaa ja teiniangstia ei voi edes verrata. Oli läppänä joskus vuosia sitten, että kahvila viettää laivalla viikonlopun. Olisi pitänyt. Ehkä. Nyt on jokainen hukassa. Veetutti joskus yksitäiset kommentit, mutta ei estänyt näkemästä kokonaisuutta. Kun edes pähkinä tietäisi kasin, pöllön, wdxmanin, icen, jne.
Aikaansaava palstakeiju:) Voisi kaikilla saiteilla koota anonyyminä kokoon vaikka laivalle:)<
Haluat jonkun keskustelualustan köörin koota koolle yhteiselle risteilylle?
Vierailija kirjoitti:
Lettupannu kuumana
Tämä ei multa! 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lettupannu kuumana
Tämä ei multa! 😄
Höh. Lettu maistuisi.
Tänäänkin loistit auringon kanssa kilpaa, silmäsi taivaan väreissä, hymysi sokaisi. Pelkään jo tulevaa koitosta, enkä tiedä miten seuraavasta hitaasta selviän. 🎀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lettupannu kuumana
Tämä ei multa! 😄
Höh. Lettu maistuisi.
Eikös sulla se pannu ollut kuumana. Lettu lähtee nyt suihkuun.
M-nainen. Sinä, sinua, aina ja ikuisesti. 😘