Eikä teitä suomimuijat HÄVETÄ nuo kilonne??
Kommentit (12)
Olet turha ja tylsä. Jankuttamisesi osoittaa että vakava mt-ongelma raastaa.
Ei mua hävetä Saaran kilot eikä omatkaan.
No kyllä laiha keho voi olla pelkkää haitallista rasvaa.
Voi olla myös laiha läski, kun rasvaprosentti ylittää lihasprosentin määrän.
Hävettääkö sinua muiden miesten kilot? Outoa.
Ei.
Eikö sinua hävetä noin massiivinen tyhmyys?
Eikö teitä hävetä tuo salainen fetissi?
Ap mies häpeää itseään niin ettei uskalla poistua sosiaalitoimen maksamasta yksiöstä. Kerran viikossa psykiatrinen sairaanhoitaja tuo ruokakassin ja pistää lääkkeet.
Vihervassarit ja demarit ovat erittäin fläskejä. He pyrkivät saamaan kaikki afrikkalaiset Suomeen, koska normaalit ja sivistyneet miehet eivät huoli heitä.
Normipoisto
#asiatonjankutus
Heippa tolvana 🙋🏻
Vierailija kirjoitti:
Ap mies häpeää itseään niin ettei uskalla poistua sosiaalitoimen maksamasta yksiöstä. Kerran viikossa psykiatrinen sairaanhoitaja tuo ruokakassin ja pistää lääkkeet.
Mistä sinä tiedät niin tarkasti tuollaiset ihmiset? Oletko itsekin?
Ei mua hävetä mun kilot, yritän toki laihduttaa niitä pikku hiljaa pois, että olisi helpompi liikkua eikä selkää särkisi joka askeleella.
Jokainen olkoot mitä ovat kiloineen päivineen.
Mitä enemmän tämmöisiä postauksia suolletaan päivästä toiseen sen enemmän rakastan itseäni sellaisena kuin olen.
Mun lähipiirin ihminen juuri kuoli aliravitsemukseen Suomessa. Joten ei hävetä yhtään mun muutamat ylikilot. Juuri tulin kotiin pitkältä pyörälenkiltä. Pystyn liikkumaan ja olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua hävetä mun kilot, yritän toki laihduttaa niitä pikku hiljaa pois, että olisi helpompi liikkua eikä selkää särkisi joka askeleella.
Jokainen olkoot mitä ovat kiloineen päivineen.
Mitä enemmän tämmöisiä postauksia suolletaan päivästä toiseen sen enemmän rakastan itseäni sellaisena kuin olen.
Jep, nämä trollit aiheuttavat vain vastareaktion!
Vierailija kirjoitti:
Mun lähipiirin ihminen juuri kuoli aliravitsemukseen Suomessa. Joten ei hävetä yhtään mun muutamat ylikilot. Juuri tulin kotiin pitkältä pyörälenkiltä. Pystyn liikkumaan ja olen onnellinen.
BMI 25-30 on varmasti aina parempi kuin alipaino! Koska alipainoon VOI todellakin kuolla.
Pitääkö naisten olla laihoja vain miellyttääkseen miehiä?