Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Lasken ajatuksiani yhteen. Niitä on yksi liikaa. Kenelle lahjoittaisin yhden ajatuksen? En tiedä keneltä saisin yhden arvostuksen. Tai sitten laittaisin ajatuksen takalukkoon. Siellä sitä ainakin arvostetaan kunnes kokonaan ehkä unohdetaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Kiima-aika.
Toivottavasti emme tule näkemään erotusta.
Katoaako ajatus kuten katosit sinäkin. Katosit sanomatta mitään. Ajatuskin katoaa. Se tulee takaisin liian monta kertaa mutta sinä et. Et ole samanlainen ajatus. Vaikka olet laittanut siihen itsesi, toivoisin että ottaisit koko ajatukseni. En halua sitä enää takaisin mutta sinut ottaisin. Olisitpa kuin tämä ajatus ja palaisit aina luokseni. Puhdistaisit kaikki pahat tunteeni. Olisit valkoinen ajatus mutta olisit musta kuitenkin. Olisit ajatuksissani etkä vaivaisi minua. Silloin minun olisi hyvä olla. Siinä on sinulle ajatuksia, saat tehdä niillä mitä haluat. Loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuulunut sun elämän valintoihin, sitä yritän hyväksyä ja mennä eteenpäin.
Näin meillä kaikilla ketjussa.
Sivusta
Ilmeisesti kaikilla muilla paitsi minulla.
-Laatu-urpo erisivusta
Kaivattusi valitsi sinut elämäänsä?
Valitsi ja valitsi. Olen osa hänen elämäänsä, kuten hän minun. Halutaan niin eri asioita, joten sanoin hänelle suoraan, ettei tuhlaa elämäänsä minuun.
Täällä samis, paitsi ettei olla tekemisissä enää. Mutta olin siis se, joka antoi pakit. Kaivattuni olisi valinnut minut.
Syyni oli tasan sama kuin sinulla.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kiertäisin puut ja etsisin sinua kaikkialta. En löytäisi sinua tammen alta enkä ruusupensaastakaan. Mistä sinut löytäisin?
Sängyn alta.
Käyt siel nykyään niin harvoin et siirrän sut nyt lopullisesti mitäjos-kansioon. Vaikka nähtäis vielä, en enää yritä mitään.
Hyvää iltaa naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haarakiima
Kiimassa kaivattuun jo pidemmän tovin. Tämä ei ole silkkaa syyskiimaa.
Sama diagnoosi.
Vierailija kirjoitti:
Montaako olet kaivannut täällä? Itse kaivannut kahta.
Neljää. Kutakin pari vuotta kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin joskus ajattelen. Joskus niitä ajatuksia sitten sommittelen. Keräilen niitä hyviä ajatuksia ja ripottelen niitä sopiviin kohtiin. Siirtelen ja uudelleen ehkä ajattelen. Hylkään jonkun ajatuksen ja siirrän ehkä sen kokonaan roskikseen mutta joskus ajatus kannattaa pitää tallessa, jopa korvamerkata. Tätähän voisi kuitenkin ehkä joskus vielä käyttää jossakin. Laitan ajatuksen laatikkoon josta sen voi ehkä löytää sopivassa kohdassa uudelleen. Mikähän näistä laatikoista voisi sopia tälle kivalle ajatykselle? En tiedä, taidan jättää sen vielä tähän pöydälleni ja ajatella asiaa hetken, kyllä se siitä vielä lutviutuu.
Olet kyllä hyvä pyörittelemään ajatuksia!
Vierailija kirjoitti:
Haarakiima
Mikä se on? Haarakiila on tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Kiima-aika.
Toivottavasti emme tule näkemään erotusta.
Tai rakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Lasken ajatuksiani yhteen. Niitä on yksi liikaa. Kenelle lahjoittaisin yhden ajatuksen? En tiedä keneltä saisin yhden arvostuksen. Tai sitten laittaisin ajatuksen takalukkoon. Siellä sitä ainakin arvostetaan kunnes kokonaan ehkä unohdetaan.
Mulle voit lahjoittaa. Laita se yksityisviestinä, koska en halua, että joku muu nappaa sen täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin joskus ajattelen. Joskus niitä ajatuksia sitten sommittelen. Keräilen niitä hyviä ajatuksia ja ripottelen niitä sopiviin kohtiin. Siirtelen ja uudelleen ehkä ajattelen. Hylkään jonkun ajatuksen ja siirrän ehkä sen kokonaan roskikseen mutta joskus ajatus kannattaa pitää tallessa, jopa korvamerkata. Tätähän voisi kuitenkin ehkä joskus vielä käyttää jossakin. Laitan ajatuksen laatikkoon josta sen voi ehkä löytää sopivassa kohdassa uudelleen. Mikähän näistä laatikoista voisi sopia tälle kivalle ajatykselle? En tiedä, taidan jättää sen vielä tähän pöydälleni ja ajatella asiaa hetken, kyllä se siitä vielä lutviutuu.
Olet kyllä hyvä pyörittelemään ajatuksia!
Joskus mutta joskus ne menevätkin ihan sekaisin. Selvitellään niitä sitten.
Katson iltaisin sängyn alle, ettei rölli ole eksynyt sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 hyvä riittää
Silloin, kun on rakastunut tai no kumpikin ovat. Muutoinhan jatkaa etsimistä.
Jos molemmat ovat rakastuneita, ei tarvi roikkua täällä saati puhua enää mistään kaivatusta. Eikä yhdessä ja samassa kohteessa vuosia yksipuolisesti roikkumisessakaan ole kyllä mitään ihailtavaa tai ylpeiltävää.
Vierailija kirjoitti:
Runoja vain kaipailen. Käsiäni en.
Johan minä tänäänkin kirjoitin...vaikeudestamme kohdata. En palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montaako olet kaivannut täällä? Itse kaivannut kahta.
Neljää. Kutakin pari vuotta kerrallaan.
Höh. Minä kerkeän käymään neljä läpi saman päivän aikana.
Taisin jännittää tänään erästä. Kotimatkalla tuli kauhea shy-kohtaus kun aloin kelaamaan päivän tapahtumia. Joku suojajuttu varmaan se siilin piikkipuolustus ja kanin loikkaa pakoon reaktio. Liian ihana ihminen hän on 🤗