Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Miksi ihmeessä ei voi nyt runoilla. Se on tylsintä maailmassa. Kulkisin vain runoilemassa.
Kiertäisin puut ja etsisin sinua kaikkialta. En löytäisi sinua tammen alta enkä ruusupensaastakaan. Mistä sinut löytäisin?
Pakahtuiko sun sydän tänään yhtään
jännittikö sua
Haluan tietää
Vierailija kirjoitti:
jännittikö sua
Haluan tietää
Always
Olisiko vain helpompi kun luovuttaa? Mutta aina en halua. Miksi kannattaa olla vähän vaikea? En osaa sanoa. Aina ei sanoja löydy joka asiaan, sehän vasta onkin kummallista. Miten voisi muka vastata jos ei kerran löydy aina niitä sanoja? Voisitko ymmärtää? Ymmärtäisitkö oikein? Voi olla mutta sitähän en voi todellakaan nyt tietää.
Vierailija kirjoitti:
jännittikö sua
Haluan tietää
Sydän pakahtui kyllä. Ei jännittänyt enää.
Vierailija kirjoitti:
jännittikö sua
Haluan tietää
Se on jo rikki
Vierailija kirjoitti:
jännittikö sua
Haluan tietää
I m fcking tired. Give me a hug?
Vierailija kirjoitti:
Mörkö 💕 kaunotar
Meistä on kaivatun kans tehty leffakin. Beauty and the Beast.
Minäkin joskus ajattelen. Joskus niitä ajatuksia sitten sommittelen. Keräilen niitä hyviä ajatuksia ja ripottelen niitä sopiviin kohtiin. Siirtelen ja uudelleen ehkä ajattelen. Hylkään jonkun ajatuksen ja siirrän ehkä sen kokonaan roskikseen mutta joskus ajatus kannattaa pitää tallessa, jopa korvamerkata. Tätähän voisi kuitenkin ehkä joskus vielä käyttää jossakin. Laitan ajatuksen laatikkoon josta sen voi ehkä löytää sopivassa kohdassa uudelleen. Mikähän näistä laatikoista voisi sopia tälle kivalle ajatykselle? En tiedä, taidan jättää sen vielä tähän pöydälleni ja ajatella asiaa hetken, kyllä se siitä vielä lutviutuu.
Vierailija kirjoitti:
Onpas hiljaista.
Kaduilla tuulee, asvaltti kiiltää...
Vierailija kirjoitti:
Haarakiima
I'm a haikara
Kirjoittaisitpa sitten minulle
Toivutaan vielä viikonlopun iloista. ;)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisitpa sitten minulle
Kirjoittaisinpa.
Vierailija kirjoitti:
jännittikö sua
Haluan tietää
Kyllä. Oli ihana nähdä sua. Ei jännittänyt. Laita mulle joku viesti jotain kautta.
Vierailija kirjoitti:
Haarakiima
Kiimassa kaivattuun jo pidemmän tovin. Tämä ei ole silkkaa syyskiimaa.
Kalle