Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
44261/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtatie, nelostie sun luoksesi vie.. ajele varovasti

Vierailija
44262/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon traumatisoitunut kaivattuni katalien tekojen vuoksi. Mielenmaisemassa ei päivä enää yöstä eroa, eläminen käy työstä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44263/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa <3

MM

Vierailija
44264/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon traumatisoitunut kaivattuni katalien tekojen vuoksi. Mielenmaisemassa ei päivä enää yöstä eroa, eläminen käy työstä. 

Ei yhden ihmisen pidä antaa vaikuttaa noin paljon itseensä ja elämänsä kulkuun. Maailmassa on miljardeja muita ihmisiä, joista valtaosa on hyviä ihmisiä. Keskity niihin hyviin. Niitä on yllättävän helppo löytää. Kivaa päivää sinulle!

Vierailija
44265/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhden ihmisen pidä antaa vaikuttaa noin paljon itseensä ja elämänsä kulkuun. Maailmassa on miljardeja muita ihmisiä, joista valtaosa on hyviä ihmisiä. Keskity niihin hyviin. Niitä on yllättävän helppo löytää. Kivaa päivää sinulle!

Se on helppo huutaa kun ei omalle kohdalle osu.

Vierailija
44266/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtatie, nelostie sun luoksesi vie.. ajele varovasti

Tämä ei ole selvästikään mulle, kun luokse ei tulla nelostietä. :)

Vierailija
44267/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on helppo huutaa kun ei omalle kohdalle osu.

On minunkin elämään sopinut muuan pska ihminen. Ignoreen ovat menneet ja keskityn nauttimaan hyvistä ihmisistä.

Vierailija
44268/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita minne haluisin sun kans: leffaan, museoon / taidenäyttelyyn missä voi puhua, pullakahville, kaljalle, lenkille, salille, kiertämään outoa isoa kirpparia ja nauramaan sen erinäisille asioille, syömään hyviä ruokia. 

Nämähän on ihan kaveriasioita. Onko itsepetosta ajatella, että mehän voitas olla kavereita. Eikö. 

Vierailija
44269/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ajatella, jotkut saavat olla ja elää rakastamansa ihmisen kanssa. Luulisi, että elämä on aika onnellista.

Vierailija
44270/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sinusta unta E. Unessa olit työpaikallani ja tulit ennen tauon loppumista vähän hätäisenä, mutta päättäväisenä tärkeästä asiastasi kertomaan, että tykkäät minusta paljon. Vastasin samoin ja halasimme tiukasti, kunnes piti lähteä eri suuntiin. Olin haltioissani ja vähän edelleenkin.

🤗😍🥰 Olisipa jo totta. Ajattelen sinua.

Vierailija
44271/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sinusta unta E. Unessa olit työpaikallani ja tulit ennen tauon loppumista vähän hätäisenä, mutta päättäväisenä tärkeästä asiastasi kertomaan, että tykkäät minusta paljon. Vastasin samoin ja halasimme tiukasti, kunnes piti lähteä eri suuntiin. Olin haltioissani ja vähän edelleenkin.

🤗😍🥰 Olisipa jo totta. Ajattelen sinua.

Toivottavasti 'Elinan' kanssa

eteenpäin pääsette.

.

Tsemppiä.

Vierailija
44272/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioita minne haluisin sun kans: leffaan, museoon / taidenäyttelyyn missä voi puhua, pullakahville, kaljalle, lenkille, salille, kiertämään outoa isoa kirpparia ja nauramaan sen erinäisille asioille, syömään hyviä ruokia. 

Nämähän on ihan kaveriasioita. Onko itsepetosta ajatella, että mehän voitas olla kavereita. Eikö. 

Voitais mennä ihan milloin vaan. Sen kun kysyt. En pure, ainakaan kovaa :) 

Vierailija
44273/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin halua tehdä noita "kaveriasioita" myös parisuhdekumppanin kanssa, ainakin välillä. Itse asiassa sellaiset ovat hyvin tärkeitä, ei minulle riitä jatkuva yksitoikkoinen perusarki kotona. Haluan keskustella kaikenlaisista asioista ja kokea uusia juttuja yhdessä.

Vierailija
44274/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin halua tehdä noita "kaveriasioita" myös parisuhdekumppanin kanssa, ainakin välillä. Itse asiassa sellaiset ovat hyvin tärkeitä, ei minulle riitä jatkuva yksitoikkoinen perusarki kotona. Haluan keskustella kaikenlaisista asioista ja kokea uusia juttuja yhdessä.

Minä haluan myös läheisyyttä ja seksiä. Se erottaa kaverit kumppanista. Jos nuo luetellut asiat olisi ainoat tarpeeni, niin kaverit riittäisi.

Vierailija
44275/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole kavereita? Mikset niiden kanssa tee luettelemiasi asioita?

Sinä olet kyllä jännä ihminen. 

Vierailija
44276/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti niin.

Vierailija
44277/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluun olla ihan tavis. 

Vierailija
44278/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla taitaa asua vain aseksuaaleja.

Vierailija
44279/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen voimaton edessäsi. 🏳

Et ole. Se voimattomuus on vain itsessäsi. 

Sivusta.

Vierailija
44280/55805 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudun ehkä kääntämään veistä haavassa. Anteeksi.

Ja mitä se tarkoittaa?

Ei tuo tarkoita mitään muuta kuin että haluaa satuttaa.

Ketju on lukittu.