Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon traumatisoitunut kaivattuni katalien tekojen vuoksi. Mielenmaisemassa ei päivä enää yöstä eroa, eläminen käy työstä.
Ei yhden ihmisen pidä antaa vaikuttaa noin paljon itseensä ja elämänsä kulkuun. Maailmassa on miljardeja muita ihmisiä, joista valtaosa on hyviä ihmisiä. Keskity niihin hyviin. Niitä on yllättävän helppo löytää. Kivaa päivää sinulle!
Hyviä ihmisiä helppo löytää? Nyt kyllä murjaisit vitsin. Jopa vuosikymmeniä tuntemastasi saattaa paljastua totuus jossain kohtaa.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla taitaa asua vain aseksuaaleja.
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Asioita minne haluisin sun kans: leffaan, museoon / taidenäyttelyyn missä voi puhua, pullakahville, kaljalle, lenkille, salille, kiertämään outoa isoa kirpparia ja nauramaan sen erinäisille asioille, syömään hyviä ruokia.
Nämähän on ihan kaveriasioita. Onko itsepetosta ajatella, että mehän voitas olla kavereita. Eikö.
Joillekin voi olla itsepetosta. Otahan selvää itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes uskalla katsoa kauniisiin silmiisi. Suusta tulee mitä sattuu, silti seurassasi on helppoa ja odotan jo seuraavaa kertaa. :ribbon:
Olipas kauniisti kirjoitettu, tahtoisin omia tämän. 💛 Minäkin odotan sitä niin.
Eihän näistä ikinä voi tietää... Mukavaa että kosketti edes jollakin tasolla. 🎀
Pakko kysyä, että liittyykö tuo rusetti johonkin?
Haluan olla kaikkea muuta kuin ilkeä, mutta mitä luulet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen voimaton edessäsi. 🏳
Et ole. Se voimattomuus on vain itsessäsi.
Sivusta.
Juuri niin sanoin. Olen voimaton hänen edessään ja tässä tilanteessa. Ei ole voimaa riuhtaista irti eikä ole mahdollista myöskään toimia toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla taitaa asua vain aseksuaaleja.
Ei se tee ihmisestä aseksuaalia, ettei halua julistaa seksiasioita julkisesti.
Juuri näin. Eikä se, että sitä asiaa ei halua harrastaa kenen kanssa tahansa.
Sivu
Jos sinulla on tiedossa asioita, joita minun pitäisi tietää, nyt olisi hyvä aika tuoda niitä esiin. Mieluummin niin, että tiedän kuin että asiat vaikuttavat, mutta en tiedä, mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Haluan rehellisyyttä.
Luulen, että se toive on sama lähes kaikilla ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan rehellisyyttä.
Honesty is a two way street.
Et sinäkään mitään minulle kerro, niin miksi kertoisin itsekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan rehellisyyttä.
Honesty is a two way street.
Et sinäkään mitään minulle kerro, niin miksi kertoisin itsekään?
Olen kertonut vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes uskalla katsoa kauniisiin silmiisi. Suusta tulee mitä sattuu, silti seurassasi on helppoa ja odotan jo seuraavaa kertaa. :ribbon:
Olipas kauniisti kirjoitettu, tahtoisin omia tämän. 💛 Minäkin odotan sitä niin.
Eihän näistä ikinä voi tietää... Mukavaa että kosketti edes jollakin tasolla. 🎀
Pakko kysyä, että liittyykö tuo rusetti johonkin?
Haluan olla kaikkea muuta kuin ilkeä, mutta mitä luulet?
No rautalangasta väännettynä sitten: mihin tuo rusetti liittyy?
Minä ainakin vastaisin kysymyksiin, jos ne kysymykset vain esitettäisiin henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vastaisin kysymyksiin, jos ne kysymykset vain esitettäisiin henkilökohtaisesti.
Niin minäkin. Kysy vaan henkilökohtaisesti mitä haluat tietää.
Jokaiselle rauhaa, jokaiselle onnea <3 puhukaa kauniisti!
Sinun kanssa yritin päästä keskustelemaan tärkeistä asioista jo kolme ja puoli vuotta sitten. Torppasit sen, joten ei voi syyttää ainakaan yrityksen puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kanssa yritin päästä keskustelemaan tärkeistä asioista jo kolme ja puoli vuotta sitten. Torppasit sen, joten ei voi syyttää ainakaan yrityksen puutteesta.
En muista moista. Saanko synninpäästön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran paljon jo loukattu ettei millään ole väliä
Missähän kohtaa tänään loukkasin? Siinä, että kerroin sinun estäneen ja jättäneen vastaamatta? Ovatko tosiasiat loukkauskiviä?
Elät harhassa. Hän ei ole irl estänyt sinua JA kuitenkin kaipaa sinua täällä. Kannattaa ottaa vähän iisimmin ja hyväksyä tosiasiat jottei kuuppa mene lopullisesti sekaisin.
Kuka on sanonut, että siinä olisivat kaikki tarpeet? Tuo aiempi lista sopii erityisen hyvin tämänhetkiseen omaan tilanteeseen eli kaivatun kanssa tutustuttaisiin paremmin. Parisuhteessa läheisyys kuuluu mielestäni välttämättömyytenä ihan jo siihen perusarkeen, mutta muutakin kaipaa.