Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko ongelma se etten suostu jatkamaan perhetilanne ja olemaan mukamas moderni maanviljelijänainen. Ei vain kiinnosta asua korvessa kymmenien kilometrien päässä kaupungista ja kulttuurista.
Ilmeisesti et ole itsekään kovin kultturelli tapaus, mutta en minä täällä tuomitsemassa ole.
Mistä niin päättelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olis huolella kostutettua torttua tarjolla. 🥧
Kenet kutsut jälkiliukkaille?
Hyi minua. Nyt taas lipsahti. Paras 🙏.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti teillä kaikilla kaivattuja, joita ei kiinnosta teidän tekemiset pätkän vertaa. En taida sopia joukkoon.
Siis luuletko että täällä ollaan jotenki hengailemassa muiden kaipaajien kanssa?
No älä :D itseä ainakaan tippaakaan kiinnosta muut tai muiden tilanteet täällä, kirjoittelen tasan tietylle henkilölle
Ketä ei kiinnosta kuunnella sun juttuja muuten sen enempää?
Ei vaan mua itseä ei kiinnosta muiden kaipaajien jutut, miks kiinnostais
Okei. Ehkä seuraavan ihastuksen kanssa parempi tuuri, jos häntä ei kerran kiinnosta.
Sori jos totuus sattuu, mut ei toi sun kömpelö piikittely-yritys saa mua kiinnostumaan muista kaipaajista yhtään enempää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vain niin äärimmäisen turhautunut ja sinua vailla. Ilman on vaikea olla, ja välillä kaipaisin edes pientä annosta sinua.
Kukahan tämä on?
Mesilintu, joka ainakin joskus tykkäsi 🍯:sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti teillä kaikilla kaivattuja, joita ei kiinnosta teidän tekemiset pätkän vertaa. En taida sopia joukkoon.
Siis luuletko että täällä ollaan jotenki hengailemassa muiden kaipaajien kanssa?
No älä :D itseä ainakaan tippaakaan kiinnosta muut tai muiden tilanteet täällä, kirjoittelen tasan tietylle henkilölle
Mitä tässä edes lukee? Olen nyt varmaan kymmenen kertaa yrittänyt tavata sitä, eikä aukene. Aiempi ylempi joku
Vierailija kirjoitti:
Pulmu ja Sirkku, siinäpä pari ;)
Oli kylmä taikka vaikkapa vari, niin kumpikin paikkansa ties.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä edes lukee? Olen nyt varmaan kymmenen kertaa yrittänyt tavata sitä, eikä aukene. Aiempi ylempi joku
Olet hyvin keskiverto ihminen, kun et ymmärrä lukemaasi. Siihen ei yleensä ole apua saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä huomenna ylle?
Samoja rytkyjä kun aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko ongelma se etten suostu jatkamaan perhetilanne ja olemaan mukamas moderni maanviljelijänainen. Ei vain kiinnosta asua korvessa kymmenien kilometrien päässä kaupungista ja kulttuurista.
Maata omistava tai perivä neito kiinnostaa aina! Mihin voin toimittaa etukuormaajallisen ruusuja? Asua voi kaupungissa ja hoitaa viljelyn etänä/keikkatöinä/urakoitsijoiden avulla. Kunhan ei eläimiin sekaannu.
Eipä ole ensimmäinen kerta, kun sukutilaansa on ollut kiinnostavampi kuin minä. Eläimiin ei ole ollut tapana sekaantua aiemminkaan. Tiedoksesi kuitenkin ettei maanviljely ole niin kannattava bisnes, että urakoitsijan palkkaaminen olisi kannattavaa. Joutuisit omatoimisesti traktorin rattiin ja sontakouruja putsaamaan. Vieläkö houkuttaa?
Sontakourut kielivät eläimistä, siihen en lähde. Kyllä kaikki maatilan työt muuten onnistuu, päivätyö sen sallii, ja urakoitsijoilla on silti sijansa (kannattavasti) eräissä työvaiheissa. Kannattavuus löytyy volyymista ja nokkeluudesta. Samaa ei kannata tehdä kuin kaikki muutkin. Volyymi nousee kustannustehokkaimmin rakastumalla oikein.
Menipäs viikonloppu mukavasti kauniin naisen seurassa. Mites teillä muilla? Joko ne kaivatut antautuu?
Haluaisin olla osana sun pläniä.💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maata omistava tai perivä neito kiinnostaa aina! Mihin voin toimittaa etukuormaajallisen ruusuja? Asua voi kaupungissa ja hoitaa viljelyn etänä/keikkatöinä/urakoitsijoiden avulla. Kunhan ei eläimiin sekaannu.
Eipä ole ensimmäinen kerta, kun sukutilaansa on ollut kiinnostavampi kuin minä. Eläimiin ei ole ollut tapana sekaantua aiemminkaan. Tiedoksesi kuitenkin ettei maanviljely ole niin kannattava bisnes, että urakoitsijan palkkaaminen olisi kannattavaa. Joutuisit omatoimisesti traktorin rattiin ja sontakouruja putsaamaan. Vieläkö houkuttaa?
Sontakourut kielivät eläimistä, siihen en lähde. Kyllä kaikki maatilan työt muuten onnistuu, päivätyö sen sallii, ja urakoitsijoilla on silti sijansa (kannattavasti) eräissä työvaiheissa. Kannattavuus löytyy volyymista ja nokkeluudesta. Samaa ei kannata tehdä kuin kaikki muutkin. Volyymi nousee kustannustehokkaimmin rakastumalla oikein
Tässä tapauksessa kannattanee rakastua väärin, sillä en etsi maanviljelyskumppania.
Vierailija kirjoitti:
Menipäs viikonloppu mukavasti kauniin naisen seurassa. Mites teillä muilla? Joko ne kaivatut antautuu?
Vaimon?
G: Miksi naiset haluaa naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon?
Naimisiinmeno on ajantuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Juridisista syistä
Tässä tapauksessa kannattanee rakastua väärin, sillä en etsi maanviljelyskumppania.
En minäkään, kunhan jutustelin pehmoisia joutessani. Kaipaan tiettyä naista enkä etsi uutta.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiminen on kivaa.
Kukahan tämä on?