Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mitä huomenna ylle?
Minä. Mitäpäs muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä huomenna ylle?
Vois jotain sopivan sexyä ja sielukasta laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti teillä kaikilla kaivattuja, joita ei kiinnosta teidän tekemiset pätkän vertaa. En taida sopia joukkoon.
Siis luuletko että täällä ollaan jotenki hengailemassa muiden kaipaajien kanssa?
No älä :D itseä ainakaan tippaakaan kiinnosta muut tai muiden tilanteet täällä, kirjoittelen tasan tietylle henkilölle
Itehän kaipailen... niin ketäs muuten kaipailenkaan 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti teillä kaikilla kaivattuja, joita ei kiinnosta teidän tekemiset pätkän vertaa. En taida sopia joukkoon.
Miten kaivattusi osoittaa sen sinulle?
Nyt olis huolella kostutettua torttua tarjolla. 🥧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luuletko että täällä ollaan jotenki hengailemassa muiden kaipaajien kanssa?
No älä :D itseä ainakaan tippaakaan kiinnosta muut tai muiden tilanteet täällä, kirjoittelen tasan tietylle henkilölle
Ketä ei kiinnosta kuunnella sun juttuja muuten sen enempää?
Vierailija kirjoitti:
Mitä huomenna ylle?
Juuttisäkki
Vierailija kirjoitti:
Nyt olis huolella kostutettua torttua tarjolla. 🥧
Kenet kutsut jälkiliukkaille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan mua itseä ei kiinnosta muiden kaipaajien jutut, miks kiinnostais
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan mua itseä ei kiinnosta muiden kaipaajien jutut, miks kiinnostais
Okei. Ehkä seuraavan ihastuksen kanssa parempi tuuri, jos häntä ei kerran kiinnosta.
Olen vain niin äärimmäisen turhautunut ja sinua vailla. Ilman on vaikea olla, ja välillä kaipaisin edes pientä annosta sinua.
En tiedä onko ongelma se etten suostu jatkamaan perhetilanne ja olemaan mukamas moderni maanviljelijänainen. Ei vain kiinnosta asua korvessa kymmenien kilometrien päässä kaupungista ja kulttuurista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä huomenna ylle?
Taivas
Joku saa sinusta yllin kyllin ja kylläksensä joka päivä, minä jään nälkäiseksi. Se harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko ongelma se etten suostu jatkamaan perhetilanne ja olemaan mukamas moderni maanviljelijänainen. Ei vain kiinnosta asua korvessa kymmenien kilometrien päässä kaupungista ja kulttuurista.
Ilmeisesti et ole itsekään kovin kultturelli tapaus, mutta en minä täällä tuomitsemassa ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä huomenna ylle?
En tiedä, kun just kaadoin kolajuomat housuille, jotka olin aikonut pukea.
Pulmu ja Sirkku, siinäpä pari ;)
Eihän se mistään rakkaudesta mitään väittänytkään