Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huomenna ylle?
En tiedä, kun just kaadoin kolajuomat housuille, jotka olin aikonut pukea.
Minullekin kävi kerran teininä valkoisten housujen kanssa noin, kun oltiin menossa porukalla yhteen tilaisuuteen ja oltiin sitä ennen syömässä. Käytiin nopeasti varastamassa uudet, vaikka olisi rahaakin ollut. Kai se oli joku jännitys mitä siitä sai, moni hyväosaisen perheen teini ympärillä harrasti sitä ja esim. auton varastaminen vanhemmilta alaikäisenä toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Miksi naiset haluaa naimisiin?
Koska naiminen on kivaa.
Onko sinulla lukihäiriö?
Vierailija kirjoitti:
Vastakysymyksen: Mikä naimisiin menemisessä on niin kauhistuttavaa, jos kuitenkin on valmis perustamaan perheen? Yhteiset lapset ja asuntolaina ovat kuitenkin huomattavasti sitovampia, kuin yksikään allekirjoitettu vihkisopimus. Nyt, jos ei puututa moraalisiin tai lupauksen pitämis-teemoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastakysymyksen: Mikä naimisiin menemisessä on niin kauhistuttavaa, jos kuitenkin on valmis perustamaan perheen? Yhteiset lapset ja asuntolaina ovat kuitenkin huomattavasti sitovampia, kuin yksikään allekirjoitettu vihkisopimus. Nyt, jos ei puututa moraalisiin tai lupauksen pitämis-teemoihin.
No en mä kyllä halua noitakaan sen enempää kuin naimisiin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiminen on kivaa.
Onko sinulla lukihäiriö?
Onko sinulla huumorintajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaako? En mä ainakaan ole koskaan halunnut
Itse mietin onko tuollaisella mitään symbolistakaan arvoa nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toisen ostaa asuntolainasta ulos nopeammin, mitä avioeron saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiminen on kivaa.
Onko sinulla lukihäiriö?
Onko sinulla huumorintajua?
Sehän se vitsi oli... Ilmeisesti sinulla ei ole :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sormuksen, jolla pystyy pitämään äijät pois kimpusta kun käy kavereitten kans tanssimassa. Itse käytän entistä kihlasormusta tähän tarkoitukseen edelleen. Eri
Vierailija kirjoitti:
Naiset? Yhtälailla miehetkin elinpiirissäni haluaa, normijuttu jos on halu sitoutua.
Itse en ole erityisemmin haaveillut naimisiin menemisestä, mutta tietysti se vaikuttaa sitoutumisen asteeseen. On myös ihan ok olla ihmissuhteessa ilman sellaista sitoutuneisuutta. Mitään kummempaa tukea en alkaisi antamaan, mutta samalla tavalla kuin frendeillekin tietysti.
Minkälainen sormus vaatimattomalle naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitte tehdä ihan oman ketjun näille ja pohtia sitä siellä. Täällä kaivataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika iso juttu. Sisarukseni meni kihloihin ja kyllähän se avasi suhteet siihen hänen kumppaniinsa ihan eri tavalla kun on tiedossa, että häät tulossa ja homma vakavaa.
Aiemminkin ollut hyvät ja mutkattomat välit tietysti, mutta tuon jälkeen on puhuttu asioista joista ei ole ennen puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen sormus vaatimattomalle naiselle?
Veistele vaikka tuohesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin symbolinen arvo, mutta en menisi naimisiin vain sen takia, että pitäisi mennä naimisiin vaan aidosta halusta sitoutua yhteen mieheen loppuiäkseni silloin, kun kumpikin on halukas sitoutumaan. Eihän naimisiin meneminen mitään takaa, mutta arvostan kuitenkin halua osoittaa sitoutumisensa myös julkisesti ja harkiten eikä hetken mielijohteesta. sivusta
Itse sain jo sormuksen, ei ihan perinteinen. Enemmänkin rinkula.