Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Voisin verkostoitua sun kaa ja sit me valloitettaisiin maailma niinku Pinky ja Brain.
Vierailija kirjoitti:
Verbaalisesti arvaamaton, terävä.
Vihasin sua näyttelykoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä mykkäkoulua tai mökötä. Murskaan sanoillani ja ärsytettynä isken verbaalisesti heikkoon kohtaan niin, että tuntuu. Tähän on kuitenkin aika korkea kynnys ja sitä edeltää "pidä nyt jo se turpas kiinni" -vaihe. Fyysisesti en ole koskaan naisen kanssa ottanut yhteen. Jos niin kävisi, että nainen kävisi käsiksi ja löisi, hän päätyisi about sekunnissa kenttään ja käsilukkoon. Saatan leimahtaa nopeasti mutta myös lepyn nopeasti enkä ole pitkävihainen, jos toinen oikeasti tavoittelee myös sopua eikä osoita tahallista ilkeyttä.
Ethän etsi herkkiä kohtia joihin voit ilkeyttäsi iskeä? Jotkut tekevät näin eikä se ole mukavaa. En siis itse ole ilkeä vaan jotkut tykkäävät loukata tahallaan.
En tietenkään. Olen pitkämielinen ja pragmaattinen. Mutta en kuuntele yhtään sellaista riitelyä, jota ei käydä mistään oikeasta asiasta vaan vain riitelyn itsensä vuoksi. Epävakaista oloista tulleet kokevat olonsa epämukavaksi, kun kaikki on hyvin. Niinpä ne aloittavat rähjäämisen ilman syytä. Sellaista en katsele hetkeäkään. Odotan naiselta tasapainoisuutta ja arvostelukykyä sen suhteen, mitkä asiat ovat tärkeitä ja mitkä eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varastit mun pokemonkortit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä olisi väkivaltainen.
Heikkoon kohtaan verbaalisesti sivaltaminen / vyön alle lyöminen ei ole kyllä kaukana väkivallasta.
Se onkin - henkistä väkivaltaa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Voisin verkostoitua sun kaa ja sit me valloitettaisiin maailma niinku Pinky ja Brain.
Äly ja väläys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varastit mun pokemonkortit.
auts
Keskustelen vain omien ajatuksieni kanssa. Se kuulostaa turvalliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme teitä vaivaa?
Kaipaus.
" ja mua vaivaa ikävistä ikävin"
Leona Lewis on kyllä hottis.
Välillä on vaikea sanoa, kuulostaako joku tasapainoiselta vai omahyväiseltä. Ripaus rosoa ei aina ole haitaksi luonteen kehittymiselle.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelen vain omien ajatuksieni kanssa. Se kuulostaa turvalliselta.
Kuinka tahdot. Hyvää yötä.
Ylimääränen ajatus on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äly ja väläys
Ilonpilaaja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä mykkäkoulua tai mökötä. Murskaan sanoillani ja ärsytettynä isken verbaalisesti heikkoon kohtaan niin, että tuntuu. Tähän on kuitenkin aika korkea kynnys ja sitä edeltää "pidä nyt jo se turpas kiinni" -vaihe. Fyysisesti en ole koskaan naisen kanssa ottanut yhteen. Jos niin kävisi, että nainen kävisi käsiksi ja löisi, hän päätyisi about sekunnissa kenttään ja käsilukkoon. Saatan leimahtaa nopeasti mutta myös lepyn nopeasti enkä ole pitkävihainen, jos toinen oikeasti tavoittelee myös sopua eikä osoita tahallista ilkeyttä.
Ethän etsi herkkiä kohtia joihin voit ilkeyttäsi iskeä? Jotkut tekevät näin eikä se ole mukavaa. En siis itse ole ilkeä vaan jotkut tykkäävät loukata tahallaan.
En tietenkään. Olen pitkämielinen ja pragmaattinen. Mutta en kuuntele yhtään sellaista riitelyä, jota
Isket niin että tuntuu " kertoohan sekin jotain :(
Vierailija kirjoitti:
Oot unohtu
Ei haittaa yhtään, kun kirjoitusasusi on tuollainen.
Minä odotan mieheltä älyä miettiä kaivataanko tämän arvostelua asioihin vai ei. Itse yleensä kysyn mielipidettä, jos sellaisen perässä olen.
Oot unohtu