Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Herra x millä mielellä?
Rakastavalla, toiveikkaalla ja hieman uupuneenakin lenkin/kauppareissun jäliltä. Ajattelen meitä. Juon kohta iltakaakaon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olin painautunut sua vasten. Joskus vielä haluaisin painautua niin, että mulla on erektio. Mitähän tuumaisit siitä?
Kuulostaa kuumalta. Milloin tää painautuminen tapahtui? Eräs lauantai kesällä 2022 🤔 omissa muistoissa kokemus jonka jälkeen kylmä suihku tarpeen
Joo se oli se kuuma lauantai heinäkuussa 2022 kun miehen pullea etumus ja naisen takamus kohtasi Helsingin yössä. Ooh babe.
Vähä heikkoa ny
Ooh babe.
Vierailija kirjoitti:
Etsin kunnes löydän sun
Olen täällä 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olin painautunut sua vasten. Joskus vielä haluaisin painautua niin, että mulla on erektio. Mitähän tuumaisit siitä?
Kuulostaa kuumalta. Milloin tää painautuminen tapahtui? Eräs lauantai kesällä 2022 🤔 omissa muistoissa kokemus jonka jälkeen kylmä suihku tarpeen
Joo se oli se kuuma lauantai heinäkuussa 2022 kun miehen pullea etumus ja naisen takamus kohtasi Helsingin yössä. Ooh babe.
Vähä heikkoa ny
Ooh babe.
Jep.
Kaiken keskellä kaipaan sinua.
Hyvää yötä, levollisia unia ja rentouttavaa viikonvaihdetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ollu sillä ekalla kerralla jo?
Tuumaisit vai kysytkö? No, penikselläni on jonkinlainen tilannetaju.
No jotain tuntu silti. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö sulle ketjurakkaus?
En minä tällaista toivonut. Kaipaan ihokosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänko huomenna suosikkikollegani 😚
Missä voitaisiin nähdä?
Vesossa? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jotenkin puutteessa vai mitä hemmettiä te koko ajan jauhatte näitä haaroväliasioitanne täällä ketjussa? Tämä ei ole mikään seksipalsta.
Olemme
Tämä 😂 totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olen niin vetovoimainen, että et vaan voi itsellesi mitään tai sitten olet niin narsistinen, että koet oikeudeksesi leikkiä toisilla. Vaikea uskoa kumpaakaan.
Miten olen leikkinyt?
Eli narsisti. Olisihan se pitänyt arvata.
Hyvää yötä kuumaakin kuumempi.
Siinä virelläsi oli oikeastaan liian hyvä olla, huomasin jälkikäteen sellaisen ihmeellisen rauhan. Voisikohan meistä tulla enemmän. Ehkä.
Hymyiltiin toisillemme tänään. Oltaisiinpa nyt yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinua ajatellen käyn nukkumaan. Näe kauniita unia. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Kuiskaa sulle risuleuka niin hiljaa hyvät yöt, ettei taas täällä joku muu sitä kuule ja poista tätäkin viestiä. 🧡🤗 Hyviä unia. Ajattelen sua. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillon ei ollut kyllä pullea etumus koska tilanne ei ollut sopiva
Jostain syystä sellainen laatuaika on miehille harvinaista. Näkevät laatuajan toisin.