Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Suunnatkaapas martat lauantaina kirjamessujen jälkeen seksimessuille. Sedällä esiintyminen lavalla illalla. Setä näyttää sekä mammoille että rööriroopeille miten homma toimii. Siitä on kuulkaas fäksähtely kaukana, kun setä ottaa kuningas kobran esiin!
Vierailija kirjoitti:
Illan biisi kaivattu?
Final countdown
Vierailija kirjoitti:
Suunnatkaapas martat lauantaina kirjamessujen jälkeen seksimessuille. Sedällä esiintyminen lavalla illalla. Setä näyttää sekä mammoille että rööriroopeille miten homma toimii. Siitä on kuulkaas fäksähtely kaukana, kun setä ottaa kuningas kobran esiin!
Ja maanantaina sitä ollaan sitten taas lööpeissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoille ei kasva parta.
ihmisen arvoa tai luonnetta ei tulisi arvioida pelkästään hänen ulkonäkönsä, erityisesti kasvojen karvoituksen, perusteella. T. Google
Kyllä tulee jos miehellä on runsaasti selkäkarvoja. T. Naiset
Hyvää yötä mun keltapaitainen T. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olin painautunut sua vasten. Joskus vielä haluaisin painautua niin, että mulla on erektio. Mitähän tuumaisit siitä?
Kuulostaa kuumalta. Milloin tää painautuminen tapahtui? Eräs lauantai kesällä 2022 🤔 omissa muistoissa kokemus jonka jälkeen kylmä suihku tarpeen
Joo se oli se kuuma lauantai heinäkuussa 2022 kun miehen pullea etumus ja naisen takamus kohtasi Helsingin yössä. Ooh babe.
Vähä heikkoa ny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko nihkeä kuin mikrokuituliina? Aiheutatko kitkaa ja hankausta?
Tottakai😊. Liian helpot ihmiset eivät ole aitoja.
Taas sellainen yleistys, että ei mitään järkeä. Olen kaikille mahdollisimman kiva ja helppo, välttelen konflikteja ja selvittelen toisten sellaisia. Silti pidän todellakin puoleni, enkä ole ovimatto. Minusta pidetään laajasti. Syynä varmaan se, että olen niin helppo, mutta jämäkkä. Kaivattu on enemmän sitä vaikeaa tyyppiä, mutta hänellä on ollut erinlainen kasvualusta kuin minulla, joten se on ymmärrettävää.
🧡💞
Vierailija kirjoitti:
Jätetään vaan selvittämättä tää. Ikuinen mysteeri.
En ole luovuttanut! Kuhan pötkötän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puin mekon, mitä inhosin. Puin mekon, jota inhosin.
Puinko vai puinko? Puidaanko lisää?
Puitko mekkoa?
Puin. Sellaisen tunikamaisen collegeversion farkkujen kanssa. Olin siis kuin satujen kalastajan tytär, mekko päällä, muttei kuitenkaan. 😎👍
Vierailija kirjoitti:
Herra x millä mielellä?
Väsynyt
Hyvää yötä kauniille päivänkakkarelle ja pienelle sinikellolle, tulkaa uniini.
Sinä olet kauneinta mitä ehdin kokea.
Voikohan ihmiset olla samassa unessa
Mun elämässä on hyviä ja rakkaita ihmisiä, mutta romanttinen rakkaus puuttuu. Sitä kaipaan niin, että pakahdun.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet kauneinta mitä ehdin kokea.
Kuka? Kerro lisää ?
Vierailija kirjoitti:
Molemmissa olen käynyt. Jälkimmäisessä olen ollut myyjänä😉 Jos kaivattu tietäis tän niin voisi olla luonut minusta aivan vääränlaisen kuvan. Olen seksuaalisesti paljon paljon hillitympi ja vain yhden miehen nainen. Tavallaan. Ja jos oot Viskari niin on nähny sun helikopterin. Kaivatun ei tartte tehdä sitä. Jos ei tahdo huvittaa minua. Toivon meidän läheisyytemme olevan erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Illan biisi kaivattu?
Amberla: Tyttö kampaa märkää tukkaa
Löydätköhän sen unipupun?