Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punainen sopii sulle ;)
Sinä siis. En ole pitkään aikaan pystynyt pitämään punaista. Lainavaate.
Luonnollisesti ;)
En tiedä, miksi aavistan, vaikka en näe. 🤷🏽
Yliluonnollisesti ;)
Tai sitten tunnen vain maagisen vetovoimasi.
Kunpa saisin taiottua sinut lähemmäs 🧞
Ei tarvitse taikoja. Arkisempiakin keinoja ole olemassa.
Arkiset kohtaamiset haastavia, tied
Toki, varsinkaan kun niitä ei ole. Ei kohdata arkena.
Ei sitten itketä lauantaina eikä viitsitä murjottaa. Autetaan myös kotitöissä. On hyvin mukavaa kun perheenä viettää laadukasta yhteistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoille ei kasva parta.
ihmisen arvoa tai luonnetta ei tulisi arvioida pelkästään hänen ulkonäkönsä, erityisesti kasvojen karvoituksen, perusteella. T. Google
Ei tietenkään pidä. Olet oikeassa tässäkin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keillekköhän kaikille lähettäisin tervehdyksen tänä jouluna, aivan kaikille mahdollisille en viitsisi tervehdystä alkaa lähettämään.
Täältä sivusta huutelen että tulipa mieleen, kun yhtenä jouluna työpaikalla toivotin hyvät joulut yhteisesti ja kukaan ei vastannut, ei edes kaivattu. Siitä jäi vähän nihkeä fiilis.
Toivottavasti vaihdoit parempaan työpaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olin painautunut sua vasten. Joskus vielä haluaisin painautua niin, että mulla on erektio. Mitähän tuumaisit siitä?
Kuulostaa kuumalta. Milloin tää painautuminen tapahtui? Eräs lauantai kesällä 2022 🤔 omissa muistoissa kokemus jonka jälkeen kylmä suihku tarpeen
Sä se aina olit, mutta elämä on.
Ystävien kylä on täynnä taikaa. Taika jatkuu koko loppuvuoden. Muista tehdä hyviä taikoja sekä toivoa paljon hyviä asioita tapahtuvaksi. Manifestikestit ovat järjestykseni alla.
Vierailija kirjoitti:
Penis ja tilannetaju ei jotenkin sovi samaan lauseeseen. (Anteeks, virkkeeseen)
Todellakin sopii! En haluaisi tuntea enkä onneksi erään kerran tuntenut kovassa tungoksessa selkääni kiinni liimautuneen (ja vielä silloin tuntemattoman) miehen vartalon lisäksi hänen tilannetajutonta ruumiinosaansa tilanteeseen sopimattomassa muodossa. -sivusta-
Sinusta on tullut mulle (kaipaus)elämänkumppani. Olisitpa oikeasti. Hyvää yötä, rakkain.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jotenkin puutteessa vai mitä hemmettiä te koko ajan jauhatte näitä haaroväliasioitanne täällä ketjussa? Tämä ei ole mikään seksipalsta.
Olemme
Toivon sinulle kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua N.
Kuka mua kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olin painautunut sua vasten. Joskus vielä haluaisin painautua niin, että mulla on erektio. Mitähän tuumaisit siitä?
Kuulostaa kuumalta. Milloin tää painautuminen tapahtui? Eräs lauantai kesällä 2022 🤔 omissa muistoissa kokemus jonka jälkeen kylmä suihku tarpeen
Joo se oli se kuuma lauantai heinäkuussa 2022 kun miehen pullea etumus ja naisen takamus kohtasi Helsingin yössä. Ooh babe.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta on tullut mulle (kaipaus)elämänkumppani. Olisitpa oikeasti. Hyvää yötä, rakkain.
Nähdään unissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielioppiasiat eivät ehkä liity aiheeseen, mutta toisaalta uskon kaivattuni hallitsevan suomen kielen käytön mainiosti, joten tämäkin keskustelu muistuttaa hänestä 💜
Sekä äidinkieli ja kirjallisuus että matematiikka olivat vaikeimmat reaaliaineet minulle yläasteelta lähtien. Tietyllä tavalla koko koulu oli mutta onnistuin kuvamuistilla ja jatkuvalla pänttäämisellä suoriutumaan opinnoista.
Ainoat "lahjani" ovat pakonomainen haaveilu ja ideoiden absorptointi/identifikaatio jatkojalostuksineen. Olen heikoin introvertti. -ohis kertausta
🤠🙏🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdään unissa.
😘
Vierailija kirjoitti:
Toivon pian olevanikin🧡
Hyvää yötä, rakkain.
Ei ole vaarallista. Minun ei ole vaikea myöntää tarvitsevani sinua. Toki sen tiedät kertomattakin.