Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
En ole Tosis enkä Kihis.
En kumpikaan näistä.
Olen E, that's it.
Oken palstanoviisi
muutenkin, tähän ketjuun
vanhaan versioon
lähetin 1. viestin 10.06.2024.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheutit eilisiltaisella ajatustenvaihdolla pienen höpsöyspuuskan. Toivottavasti kukaan muu ei huomannut...
Millaisen
Semmoisen, mikä ei ole tarkoitettu trollien silmille. Nännännää.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen piirre jäädä jumittelemaan mitä joku tai jonkun ikäinen tekee. Jos ei itselle kelpaa, se on pääasia, next.
No ei tässä ole jumittamisesta kiinni vaan ennemmin toistuvan tapahtuman pohtimisesta siinä valossa, että mitä minun tulisi itsessäni muuttaa, jotta seuraani hakeutuisivat enemmän he joiden kanssa kokisin enemmän yhteenkuuluvuutta ja joiden seurassa myös viihtyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, mitä ajattelet kaikesta ja miksi toimit, kuten toimit? Puhun nykyisyydestä.
Ajattelen haluavani sinua. Myöhemmin ehkä myös sinut.
Mutta meidän tilanne ja mun mieli vaatii täyden varmuuden siitä, että kaikki on molemminpuolista.
Miten voisin sut siitä vakuuttaa? Luuletko, että voisit kysyä multa ihan suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan ja kaipaan sua Lempiseni.
Alkaako hänen etunimensä myös L-kirjaimella? Oliks vihje kirjoitettu isolla L?
kyllä 🥰
Kiinnostaa myös minua, että oliko se vihje tuo Lempiseni? Onko naiselle? Miehelle? Lempikollegalle? Etunimi? Sukunimi?
Liittyykö suklaa jotenkin tähän vuodenaikaan? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumaviude, että olet. Taidetaan lähtä kahville joku päivä, tai ehkä mennään suoraan sinun luokse.
Mä en ole suoran toiminnan miehiä. Harkitseva, en mikään tuuliviiri. Tärkeää on tietää mitä on tekemässä. Sellainen sanonta on että hätäilemällä tulee vain kuspäisiä kakaroita.
Palstalle päätyy, jos ei ole suoran toiminnan miehiä. Sivu
Tai jos ihastuu varattuun. Vai implikoitko, että kaikki varatut naiset kyllä lähtee suoran toiminnan miehen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Suklaa liittyy kaikkiin vuodenaikoihin.
Emilia mielessä eilisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumaviude, että olet. Taidetaan lähtä kahville joku päivä, tai ehkä mennään suoraan sinun luokse.
Mä en ole suoran toiminnan miehiä. Harkitseva, en mikään tuuliviiri. Tärkeää on tietää mitä on tekemässä. Sellainen sanonta on että hätäilemällä tulee vain kuspäisiä kakaroita.
No, mä päädyin tänne siksi, että olin suoran toiminnan naisia. Kannatti kuitenkin toimia, niin ei jäänyt tämän enempi kaivelemaan, että mitäpä jos.
Toisesta laidasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheutit eilisiltaisella ajatustenvaihdolla pienen höpsöyspuuskan. Toivottavasti kukaan muu ei huomannut...
Millaisen
Semmoisen, mikä ei ole tarkoitettu trollien silmille. Nännännää.
Missä tapahtui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni?
Meillä piti olla treffitä täällä palstalla tänään mutta ei näy.
Mullekin kelpais viesti. 😎👍
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä enää ketään ns. järkeviä linjoilla? Kihistelyä, pelinörttikirjollatyyppi jne. -painottaisia juttuja. Missä minä? Missä kaivattuni? Ollaanko liian pitkällä unohduksen tiellä? Sehän olisi tavoite toki.
Mulla eri tavoite, ei ole tarve unohtaa, mutta se on totta, ettei ketjua jaksa juuri lueskella esim just tuon mainitsemasi kaksikon takia. Tai lähinnä täällä ei ole mitään luettavaa, kun kaiken voi vaan selata suorilta lukematta läpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos ihastuu varattuun. Vai implikoitko, että kaikki varatut naiset kyllä lähtee suoran toiminnan miehen mukaan?
Ei siinä implikoitu mitään muuta, paitsi sitä, että suoralla toiminnalla säästyy paljolta. Turha lähteä argumentoimaan mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Joulusuklaat tulee kauppoihin.
Tonille minultakin terkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tääl mun luona o nainen sulle kainalo- ja sänkypaikka aina ku haluut ja tarvitset. <3
Itsellänikin olisi sänkypaikka mieskaivatulle. Ja toki hän saisi myös asetella päänsä lämpimään syliini...
Oi ku ihanaa. Toiv meil natsaa kaivattujemme kans.
Vierailija kirjoitti:
Tonille minultakin terkkuja.
Multa kans
Pikkutuhmalla mielikuvitusmatkalla kauniissa maisemissa: ajattelen kasvojasi, kuvittelen kukkuloitasi, sekä sitä maailman upeinta paratiisia pikkupöksyissäsi.