Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan ja kaipaan sua Lempiseni.
Alkaako hänen etunimensä myös L-kirjaimella? Oliks vihje kirjoitettu isolla L?
kyllä 🥰
Kiinnostaa myös minua, että oliko se vihje tuo Lempiseni? Onko naiselle? Miehelle? Lempikollegalle? Etunimi? Sukunimi?
Se on Lempille Aarteelta.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No paree mennä salille treenaamaan täällä notkumisen sijaan niin ainakin kerkeää pakoon, jos vanhukset lähestyvät.
"Paree" paljastaa, että olet itsekin vanhus.
.
Ei keski-ikäiseltä Eeltä tämäkään.
Keski-ikä 35-58, näin yleensä ajatellaan.
Siellä minäkin oleilen, juu. 🥳
Seniori-ikä on pitkä jakso sekin vielä ennen vanhusikää, arvon nuorisolle tiedoksi..
.
Et vielä ymmärtänyt rivien välistä, joten sanon suoraan: juttusi ei kiinnosta ketään täällä. Viet paljon palstatilaa, mutta jaarittelet täysin turhia. T. Ketjukaverit
Ketjukaveri elikkä kateellinen vanhempi savolaisakka jolla ei een ulkonäköä🤣
Välillä voitaisiin puhua veen vehkeistä. Maistuis.
No, mä en unohda sua koskaan.
Terveiset
unohdettujen hautausmaalta.
Vierailija kirjoitti:
Siniä mietin
Sen kanssa on aina hauskaa. Hän on sinitarra, tartuttaa kaikki itseensä jutuillaan. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siniä mietin
Sen kanssa on aina hauskaa. Hän on sinitarra, tartuttaa kaikki itseensä jutuillaan. Sivu
Sinillä myös siivous sujuu, joten mielellään minä hänet kotiini ottaisin ja hyvänä pitäisin.
Varatullekin voi tehdä aloitteen. Saattaa päätyä panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 80 v on ainoot ketkä enää nykyään lähestyy ketään kun woket ja mee toot, kun he ei enää sisäistäneet/pysyneet kärryillä ja jatkavat samaan malliin, joten pomppaavat tilastossa.
Onhan se mahdollista. Se vain on mysteeri millä perusteella kahdeksankymppinen kuvittelee nelikymppisen kokevan hänet kiinnostavaksi?
Ei me mistään nelikymppisistä olla kiinnostuneita. Kaksikymppisiä niiden pitää olla. Terkuin Danny
Vierailija kirjoitti:
Tonille myös terkkuja.
Niin minultakin
Iltaa mammoille. Olis tarjolla perunamuusia ja naudan paistia. Jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siniä mietin
Sinillä myös siivous sujuu, joten mielellään minä hänet kotiini ottaisin ja hyvänä pitäisin.
Tuntemani Sini ei kyllä välitä siivouksesta tippaakaan. Mutta läheisyydestä tykkää. Ei vain minulta sitä usein saa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Päädyit vai lupaat? Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä muusta tunnuta puhuttavankaan kuin Een hyvästä kropasta tai muijan piparista 🤣 muija joutuu hätäpäissään kotirauhasra huolissaan tulee palstalle toppuuttanaan ovella mouruuvia nuoria jätkiä kun niitähän ne "fanit" hänellä täällä on 😃
Kyllä ja sitten jotkut naiset suunnattoman kiukkuisia tämän naisen vetovoimasta, jota heillä itsellään ei ehkä enää 40 ylittäneenä ole. Siispä silmitön murhaava kateusraivo hoikkaa söpöliiniä kohtaan. Sellainen juttu se on tuo naisen kateus, joka tunnetusti pilaa kaikkien työpaikkojen ilmapiirit😑 Koeta kestää E.nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päädyit vai lupaat? Kenelle?
En minä varattuun koskisi. Hyi helvetti.
Paljon on toneja, eitä ja kaipausta...
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni. Hellä halaus 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
No, mä en unohda sua koskaan.
Terveiset
unohdettujen hautausmaalta.
En minä sinua ole unohtanut, usko jo.
Vastaisuudessa kirjoitan terveisiä omaan päiväkirjaani. Ei jaksa kiusatuksi tulemista. 😮💨
Nää uudet hahmot alkaa olla liian ärsyttäviä jopa mulle, ei jaksa. Irl joku on muuttunut.