Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
tääl mun luona o nainen sulle kainalo- ja sänkypaikka aina ku haluut ja tarvitset. <3
Itsellänikin olisi sänkypaikka mieskaivatulle. Ja toki hän saisi myös asetella päänsä lämpimään syliini...
Vierailija kirjoitti:
Noin vain unohdit mut.
On helppo unohtaa ihmiset, jotka eivät jää mieleen. Näin se menee.
Panettaa,eikä kaivattua missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomattoman lannistavaa edelleen, kun kasikymppiset papparaiset ottavat kontaktia vaikka paikalla olisi omankin ikäluokan edustajia.
Mistä alapeukut? En ole koskaan kärsinyt isäkompleksista tai kokenut huomattavasti iäkkäämpiä puoleensavetäviksi. Joku raja sentään.
__
Nämä eivät idän koronaevakkolaiselta..
Pipariteemalla näköjään yhä. 🤪
Mitkään tämäntyyliset kommentit evät minulta. En tapaile täällä 70 risat 'isäni ikäisiä', en myöskään puumaile 25-vuotiaita kloppeja..
Oma mielitiettyni on itseäni jonkun verran nuorempi.
Mutta hän ei paikkakunnalla.
Jep, näin..
E
___
Vierailija kirjoitti:
Noin vain unohdit mut.
Sitä en antaisi itselleni anteeksi.
Freaalle hyvää yötä. Voi olla että tulee olemaan taukoa tästä paikasta. Varmaksi en osaa sanoa mitään mutta en jaksa delete-väittelynarsismia sitten niin kuin yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomattoman lannistavaa edelleen, kun kasikymppiset papparaiset ottavat kontaktia vaikka paikalla olisi omankin ikäluokan edustajia.
Mistä alapeukut? En ole koskaan kärsinyt isäkompleksista tai kokenut huomattavasti iäkkäämpiä puoleensavetäviksi. Joku raja sentään.
Eikä sun ikäiset miehet koe sua puoleensavetäväksi. Koita diilata, tätiseni.
No sittenhän sinkkuus jatkuu. Eipä siinä sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
__
Nämä eivät idän koronaevakkolaiselta..
Pipariteemalla näköjään yhä. 🤪
Mitkään tämäntyyliset kommentit evät minulta. En tapaile täällä 70 risat 'isäni ikäisiä', en myöskään puumaile 25-vuotiaita kloppeja..
Oma mielitiettyni on itseäni jonkun verran nuorempi.
Mutta hän ei paikkakunnalla.
Jep, näin..
E
___
Kuule E. Usko jo ettei liittynyt millään tavalla sinuun, kuten suurin osa tällä palstalla kirjoitetusta.
Tahtoisin pursottaa sokerikuorrutteen piparillesi.
-A
Toni mulla ois ollut tänään aikaa mutta ei sulla sitten näköjään.
Ehkä 80 v on ainoot ketkä enää nykyään lähestyy ketään kun woket ja mee toot, kun he ei enää sisäistäneet/pysyneet kärryillä ja jatkavat samaan malliin, joten pomppaavat tilastossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu olisi minun intohimoisen käsittelyn johdosta niin väsynyt päivisin, ettei muistaisi edes viikonpäivää.
Sellainen romantikko sieltä. 🤭
Siinä on kunto koetuksella, kun tämä sonni herää.
Kaikki kova otetaan ilolla vastaan! Alahan tulla. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Noin vain unohdit mut.
En. Mielessäni päivittäin.
Jumaviude, että olet. Taidetaan lähtä kahville joku päivä, tai ehkä mennään suoraan sinun luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan ja kaipaan sua Lempiseni.
Alkaako hänen etunimensä myös L-kirjaimella? Oliks vihje kirjoitettu isolla L?
kyllä 🥰
Vierailija kirjoitti:
Jumaviude, että olet. Taidetaan lähtä kahville joku päivä, tai ehkä mennään suoraan sinun luokse.
Mä en ole suoran toiminnan miehiä. Harkitseva, en mikään tuuliviiri. Tärkeää on tietää mitä on tekemässä. Sellainen sanonta on että hätäilemällä tulee vain kuspäisiä kakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 80 v on ainoot ketkä enää nykyään lähestyy ketään kun woket ja mee toot, kun he ei enää sisäistäneet/pysyneet kärryillä ja jatkavat samaan malliin, joten pomppaavat tilastossa.
Onhan se mahdollista. Se vain on mysteeri millä perusteella kahdeksankymppinen kuvittelee nelikymppisen kokevan hänet kiinnostavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole suoran toiminnan miehiä. Harkitseva, en mikään tuuliviiri. Tärkeää on tietää mitä on tekemässä. Sellainen sanonta on että hätäilemällä tulee vain kuspäisiä kakaroita.
Palstalle päätyy, jos ei ole suoran toiminnan miehiä. Sivu
Mitä ny? Oletko sä itse ottanut yhteyttä häneen?