Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ikävä netanttilaa. Ostin monet hyvät tuotteet täältä. Kuka muistaa?

Vierailija
07.09.2024 |

Asuin silloin omillani jo ja netanttilasta monesti ostin tavaraa. Oli luotto kauppa ja tykkäsin kyllä. Mikä nyt luotto kaupaksi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli paras paikka. Ihan käsittämätöntä ettei s-ryhmä tai joku muu keksinyt siihen hyökätä tilalle. Prisman ja cittarin nettikaupat on surkeat. 

Vierailija
2/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa yhtään nettikauppaa mutta sitä fyysistä Anttilaa kyllä, siellä oli rauhallista ja saattoi hengailla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttila Kodin Ykkösessä oli hyvät valikoimat, mutta puutetta asiakkaista. 

Vierailija
4/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kyllä Anttilan kuvastoa, se oli aina niin hyvä:)

Vierailija
5/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin1 on netissä huonekalukauppa vielä, ihan älyttömän paljon valikoimaa!

Vierailija
6/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa Anttilan verkkokauppaa. Viimeinen vaate jonka sieltä ehdin tilata, oli olevinaan puuvillainen neule, mutta oikeasti se olikin sietämättömän huonolaatuinen polyesterineule. Palautin sen mutta en ehtinyt saada rahojani takaisin, kun firma meni konkurssiin. Joitain tuotteita jäi myös toimittamatta minulle konkurssin takia, vaikka olin jo maksanut ne. 

Vierailija
7/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa yhtään nettikauppaa mutta sitä fyysistä Anttilaa kyllä, siellä oli rauhallista ja saattoi hengailla. 

Joo Anttila kauppaa on ikävä. Loppuvuosina tuotteiden laatu laski sielläkin, mutta aiempina vuosina sieltä löytyi "kaikki" vaatteista lakanoihin ja keittiötarvikkeisiin. Myös Kodin 1 oli hyvä huonekalukauppa.

Vierailija
8/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on talles monet kymmenet vuosikerrat. Haluukko nää ostaa? :)

Vierailija
9/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vuosien jälkeen vieläkin 🙂

Vierailija
10/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttila oli paras paikka. Oli postimyyntikuvasto, josta pystyi tilaamaan, kun maaseudulla ei ollut Anttiloita. Sitten posti alkoi nostaa hintoja ja ihmiset palauttaa tuotteita ilmaiseksi. Tuo yhtälö kaatoi firman. Toinen syy oli yleinen laadun huononeminen ihan kaikessa.

Vierailija
11/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

netanttilasta tilasin useinkin vaatteita. vieläkin on yhdet farkut käytössä, jotka tiasin joskus 2000-luvun alussa. istuivat ihan täydellisesti ja niissä oli niittikoristeet lahkeissa, mutta sillei klassisen tyylikkäästi. Kestivät käytössä pidempään kuin muut farkut ja on tosiaan vieläkin käytössä, mutta haaruksia on pitänyt korjailla, kun kangas sieltä kulunut. Olen aikeissa viedä ne ammattilaiselle, joka ottaisi niistä kaavat ja ompelisi minulle samanlaiset farkut. ja hinnat oli sillä lailla kohtuulliset ja laatu oli hyvää, niin tuli sotettua vaatteita sitten enemmän kuin nykyisin. nykyisin ei viitsi, kun kaikki on sutta ja sekudaa ja ns. designvaatteet on malliltaan rumia. jos ulkomailla käyn matkoilla, niin sieltä tulee ostettua usein vaatteita mukaan, kun löytää nätimpiä kuin suomesta.

Vierailija
12/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun anttilaketju myytiin tanskalaisille, niin anttilan valikoima muuttui, hyvät tarjoukset loppuivat ja muutenkin koko tavaratalo tuntui kokeneen pahan mahalaskun. Enää ei ollut mitään syytä käydä anttilassa, koska tiesin aina etukäteen ettei sieltä mitään kuitenkaan löytäisi. ja niinhän se kko ketju sitten lopetettiin, ilmeisesti muutkin asiakkat kokivat samoin.

Vierailija
13/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paska tokmannitason rytomarket. En ymmärrä miksei sitä silloin aikanaan tajunnut.

Vierailija
14/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat talvikengät mitä minulla on koskaan ollut oli Anttilasta. En ole löytänyt enää samanlaisia enkä yhtä hyviä vaikka olen maksanut aika paljonkin kengistä.

Vierailija
15/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin kerran vai kaksi tilata NetAnttilasta ja niillä kerroilla oli aivan surkea. Varastossa olevat tavarat kesti uskomattoman kauan tulla, eivät siis saaneet aikaiseksi lähettää niitä. Sitten kun meni nurin niin ajattelin, että eipä ihme.

Vierailija
16/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on kyllä ikävä sitä. 

Nykyään oon alkanu käyttää Hobby Hallia, sekin jo vanha pulju. En sielä oo ennen tilaillut, mutta nyt oon kaiken tarpeellisen tavaran sieltä ostanut. Mun on täytynyt uusia kaikkea kunnvanhat mööpelit heitin pois lutikkaongelman vuoksi.

Hobby hallista löytyy kans ihan mitä vaan. Ei varmaan biinnedullisesti kuin Anttilasta, mutta silti. 

Vierailija
17/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilasta tuli kyllä ostettua yhtä sun toista, mutta ei kyllä mistään nettikaupasta yhtään mitään. Kivijalkakauppa sen olla pitää. Siellä pystyy sovittamaan ja näkemään, mitä joku tuote todellisuudessa on. Mututuntumalla sikaa säkissä kun ostaa, niin aina menee jokin pieleen. Kengät huonot, puristaa ja vaatteen kangas on ihan eri tuntuista kuin miltä näytöllä näytti netistä tilatessa. Periaatteessa pizzan voisi netin kautta tilata. Ei, kyllä mä mieluummin paikan päällä tilaan ja syön, niin tulee liikuntaa, ettei sekin aika mene kotona istuessa. 

Vierailija
18/18 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilahan oli kotimainen ja hyvä. Tuotteet olivat vuosikausia edullisia ja aina toimitettiin, mitä tilattiin. Laatua ja kestävyyttä. kuten edellä kerrottiin, kauppamyytiin ja se oli sen lorun loppu, kun kotimaiset toimijat eivät ymmärtäneet eivätkä osanneet pitää kiinni hyvästä kaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi