Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Naiselta miehelle.
Rautalankaa. Välttelin sinua tänään. Toivoin, ettet olisi paikalla, etkä ollut. Sitten olin pettynyt kun et ollut, sen jälkeen olin surullinen, sitten vihainen, sitten taas surullinen asiasta. Koska sinä et siis ajattele minusta ja minua samoin. Muuten olisit varmasti tullut. Olisitko?
En myöskään käytä enää mitään tunnisteita, koska pahinta olisi jos tietäisit mitä tunnen. Pelkään että pitäisit sitä ahdistavana ja ei-toivottuna.
Totuus on se, että ei meistä mitään lyhyttä salaista romanssia enempää voisi tulla. Meillä on omat elämät ja jotta jotain uutta syntyisi, liian monen asian pitäisi muuttua.
Silti haluaisin, että luet tämän. Ja kerrot ajatuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jäänyt miettimään, miksi välttelit mun katsetta viimeksi kun nähtiin. Sitten lähdit niin kiireellä, etten edes heippaa ehtinyt sanoa.
Kuka kysyy?
Nainen täällä.
Koska tajusin monesta asiasta, että olet kiinnostunut. Tuli rehellisesti sanottuna sellainen oksetusrefleksi. Olen pahoillani, mutta en ollut koskaan sinusta kiinnostunut. Minua sytyttää aivan erilaiset. Eikä tämä ole trollaus.
Auts, tää vois olla mulle :o
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä ajatella sinusta enää. Jokin sinussa heräsit, kun minut näit.
Muistot nuoruudesta
Oli pitkälle ihmiselle. Ei sinulle.
Oon pitkä
Et riittävän.
Pitkå mies vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä ajatella sinusta enää. Jokin sinussa heräsit, kun minut näit.
Muistot nuoruudesta
Oli pitkälle ihmiselle. Ei sinulle.
Oon pitkä
Et riittävän.
Pitkå mies vai?
Olen. Ei myöskään sinulle.
Vierailija kirjoitti:
🤫😘
Hyvää yötä kätketylle kaksoisliekille
Toinen puolisko<3
Vierailija kirjoitti:
Kaksoisliekkien rakkaus ja intohimo palavat loppuun kaksi kertaa nopeammin.
Se on aina traumakemia suhde.
Muistutat nuoruuden poikaystävääni, jonka kanssa ei kuitenkaan olllut mitään syvää kipinää. Sun kanssa näköjään ois.
Vierailija kirjoitti:
Naiselta miehelle.
Rautalankaa. Välttelin sinua tänään. Toivoin, ettet olisi paikalla, etkä ollut. Sitten olin pettynyt kun et ollut, sen jälkeen olin surullinen, sitten vihainen, sitten taas surullinen asiasta. Koska sinä et siis ajattele minusta ja minua samoin. Muuten olisit varmasti tullut. Olisitko?En myöskään käytä enää mitään tunnisteita, koska pahinta olisi jos tietäisit mitä tunnen. Pelkään että pitäisit sitä ahdistavana ja ei-toivottuna.
Totuus on se, että ei meistä mitään lyhyttä salaista romanssia enempää voisi tulla. Meillä on omat elämät ja jotta jotain uutta syntyisi, liian monen asian pitäisi muuttua.
Vastaan huomenna paremmalla ajalla. T:Teemu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselta miehelle.
Rautalankaa. Välttelin sinua tänään. Toivoin, ettet olisi paikalla, etkä ollut. Sitten olin pettynyt kun et ollut, sen jälkeen olin surullinen, sitten vihainen, sitten taas surullinen asiasta. Koska sinä et siis ajattele minusta ja minua samoin. Muuten olisit varmasti tullut. Olisitko?En myöskään käytä enää mitään tunnisteita, koska pahinta olisi jos tietäisit mitä tunnen. Pelkään että pitäisit sitä ahdistavana ja ei-toivottuna.
Trolli-Teemu on herännyt :D t. Eri
Vierailija kirjoitti:
G: milloin näet kaivattusi seuraavan kerran?
Torstaina <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jäänyt miettimään, miksi välttelit mun katsetta viimeksi kun nähtiin. Sitten lähdit niin kiireellä, etten edes heippaa ehtinyt sanoa.
Kuka kysyy?
Nainen täällä.
Koska tajusin monesta asiasta, että olet kiinnostunut. Tuli rehellisesti sanottuna sellainen oksetusrefleksi. Olen pahoillani, mutta en ollut koskaan sinusta kiinnostunut. Minua sytyttää aivan erilaiset. Eikä tämä ole trollaus.
Auts, tää vois olla mulle :o
sivusta
<3 ei ihastumisessa ja tykkäämisessä ole mitään oksettavaa <3 häntä pystyyn vaan <3 välittäminen ja rakastuminen on positiivisia asioita, mitkä tuo tähän maailmaan hyvää energiaa. toiset meistä kulkee heart on their sleeve, sydän avoinna ja näkyvillä. älä häpeä sitä <3 se voi toisaalta aiheuttaa muissa vastustusreaktion, mutta pysy vahvana sisko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torstaina <3
MINÄ torstaina?? :O
Vierailija kirjoitti:
Minua ei hävetä.
Toiset opetetaan häpeämään tunteitaan. Kaikkia onneksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselta miehelle.
Tämä ei tällä kertaa ollut Teemulle, mutta voin myöntää aiemmin joitain vuosia sitten (tämä kaipaus on elämäntapa, eikö vain) täällä myös eräälle Teemulle kirjoitelleeni. Hänestä ajattelen edelleen, että hän olisi ollut minulle hyvin oikea ihminen. Mutta minä olin nuori, tyhmä ja itsekäs. Sen pituinen se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin koskaan. Ennen sydän olisi räjähtänyt kivusta tätä ajatellessa, mutta nyt olen hyväksynyt kaiken tapahtuneen ja kaiken loppumisen. Toki hän vielä usein viipyy mielessä.
Mitvit? Sivu