Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Ehkä messuilla jos on varaa lippuun ja osuttaisiin sinne yhtäaikaa samana päivänä. En edes välttämättä mene sinne, viimeeksi 2009 silloisen työnantajan annettua lipun. Olisit luultavasti seurassa etkä edes oletettavasti tunnistaisi minua🤔
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele miksi mammat nukkuu yksin. Saavat riidan aikaiseksi tikustakin.
Aloitus oli mun ja elk on peura ja moose on hirvi.
Näillä mennään..
Ei meillä minkään riitelyn takia eri sängyssä nukuta. Mitä se kellekin kuuluu miten toiset nukkuu. Herran jumala kun pitäs kaikille tilittää ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Oon jäänyt miettimään, miksi välttelit mun katsetta viimeksi kun nähtiin. Sitten lähdit niin kiireellä, etten edes heippaa ehtinyt sanoa.
Kuka kysyy?
Kaksoisliekkien rakkaus ja intohimo palavat loppuun kaksi kertaa nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Katoit tänään mun huoneeseen ohi kulkiessas. Terv. Kulmahuonern kollega
Mistä tiedät, että se oli juuri hän? Tunniste?
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele miksi mammat nukkuu yksin. Saavat riidan aikaiseksi tikustakin.
Aloitus oli mun ja elk on peura ja moose on hirvi.
Näillä mennään..
Et osaa englantia etkä tunne nisäkkäiden taksonomiaa, ja jenkkein yleistietämättömyyteen ei kenkään tulisi tukeutua, näin on näkyleipä.
Hieman pelottava se sun aika, mutta koitan kerätä rohkeutta ensi viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Oon jäänyt miettimään, miksi välttelit mun katsetta viimeksi kun nähtiin. Sitten lähdit niin kiireellä, etten edes heippaa ehtinyt sanoa.
En pysty katsomaan sinua silmiin. Iskee paniikki. Varmaan lähdin nopeasti pois, koska en halua olla vaivaksi ja aiheuttaa ahdistusta sinulle.
Olen vaillinainen kuin kuunsirppi ilman sinua. Tähdetkin loistavat kirkkaammin. Hyvä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Antti <3
- M -
Mm?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas mietin, miksi tärisit niin pahasti.
Merkittävä muuten tämä sivun numero.
En käynyt edes täkäläisessä näyttelyssä, nyt se on jo ohi eikä puitteitakaan pian enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas mietin, miksi tärisit niin pahasti.
Varmaan jännitti. Sori nyt vaan siitä. Ei ollut tarkotus.
Mun pieni sydän alkaa vuotamaan verta, jos en kohta näe sinua
Naamatatuointi mies💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kysyy?
Nainen täällä.
Vierailija kirjoitti:
G: milloin näet kaivattusi seuraavan kerran?
Ei mitään tietoa. Koirakin katosi.
Vierailija kirjoitti:
Hieman pelottava se sun aika, mutta koitan kerätä rohkeutta ensi viikonloppuna.
Mikä aika?
En jaksaisi pestä hampaita, nukuttaa. Hyvää yötä rakas.
Tunnetaanko me? Voin järjestää asian.