Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jäänyt miettimään, miksi välttelit mun katsetta viimeksi kun nähtiin. Sitten lähdit niin kiireellä, etten edes heippaa ehtinyt sanoa.
Minä taas mietin, miksi tärisit niin pahasti.
Varmaan jännitti. Sori nyt vaan siitä. Ei ollut tarkotus.
Miksi sinä sitä pahoittelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jäänyt miettimään, miksi välttelit mun katsetta viimeksi kun nähtiin. Sitten lähdit niin kiireellä, etten edes heippaa ehtinyt sanoa.
Kuka kysyy?
En kysynyt mutta olen niin ujo sinun suhteesi! - sivusta vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua olla johtaja.
Matriarkaatikkona voin sanoa että äidillinen nainen (kaivattuni) on käytännössä "johtaja" perheessä jossa mies (eli minä) on empatiaa vaaliva ja myötäilevää sorttia. Se tulee automaattisesti naisesta esiin eikä naisen tarvitse sitä stressata koska on vain oma itsensä.
Älä pelkää, ihana! Minua ei voi sortaa sun kaltainen tervejärkinen nainen joka asettaa juuri ne puitteet ja rajat toimillaan perheelle. Toteuta rohkeasti minun kanssani unelmiesi perhettä 😊
Säälittävää simppausta. Kasvata pallit ja selkäranka.
Mielestäni äidin vaistoiset kypsät naiset ovat juuri 🔥🥵 Eli juuri kuten kaivattuni kuka vain kypsyy paremmaksi ja tietoisammaksi kyvyistään. Nainen parhaimmassa iässä. Niin ylpeä olen hänestä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kysyy?
Nainen täällä.
Koska tajusin monesta asiasta, että olet kiinnostunut. Tuli rehellisesti sanottuna sellainen oksetusrefleksi. Olen pahoillani, mutta en ollut koskaan sinusta kiinnostunut. Minua sytyttää aivan erilaiset. Eikä tämä ole trollaus.
Millaset sua sitte sytyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kysyy?
Nainen täällä.
Siinä tapauksessa ohi.
En tiedä, mitä ajatella sinusta enää. Jokin sinussa heräsit, kun minut näit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kysyy?
Nainen täällä.
Koska tajusin monesta asiasta, että olet kiinnostunut. Tuli rehellisesti sanottuna sellainen oksetusrefleksi. Olen pahoillani, mutta en ollut koskaan sinusta kiinnostunut. Minua sytyttää aivan erilaiset. Eikä tämä ole trollaus.
Tässä tilanteessa oli muitakin läsnä ja on kyllä ihan hyvässä hengessä juteltu tämän jälkeenkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kysyy?
Nainen täällä.
Vaihtelee kovasti. Viime vuosina olin kiinnostunut sellaisesta, jollaisesta en ikipäivänä olisi kuvitellut kiinnostuvani.
Vierailija kirjoitti:
Muistot nuoruudesta
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä ankeasta taajamasta 30 km ja parin pitäjärajan väärältä puolelta sinne jonnekin Auvolaan. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistot nuoruudesta
Oli pitkälle ihmiselle. Ei sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kysyy?
Nainen täällä.
Vaihtelee kovasti. Viime vuosina olin kiinnostunut sellaisesta, jollaisesta en ikipäivänä olisi kuvitellut kiinnostuvani.
No kerro!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas mietin, miksi tärisit niin pahasti.
Parkinson? Kylmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistot nuoruudesta
Oon pitkä
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä luki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksoisliekkien rakkaus ja intohimo palavat loppuun kaksi kertaa nopeammin.
Eikö nää kaksoisliekit ole yleensä jotain hippejä/henkisiä joiden suhteet toistaa sellasta julkinarsistimies ja piilonarsistinainen-kaavaa, tulee tuosta termistä heti mieleen jotkut tollaset drama lamat.
New age meininkejä ja selityksiä haastavalla on-off suhteelle.
Toissayönä näin painajaista ja herätessäni etsin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistot nuoruudesta
Oon pitkä
Et riittävän.