Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko päässyt vanhemman naisen isojen tissien

Vierailija
01.07.2024 |

kanssa peuhaamaan. Kerro miten siihen onnistui päästä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa! Olemalla itsekin vähän vanhempi 😎

Vierailija
2/48 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jokin aika sitten ulkoilemassa lähipoluilla ja aloin keskustelemaan vastaantulevan rouvan kanssa, silittelin rouvan hauvaa. Rouva oli mukava ja leski,10v minua vanhempi eli n. 65v. Kysyin häneltä kaipaisiko hänkin silittelyä, silloin rouva säpsähti ja meni hetkeksi hiljaiseksi ja lopulta kysyi haluaisinko kahvia. Halusin minä ja hetken kuluttua on istuin keittiössä ja rouva poistui hetkeksi, oli käynyt pistämässä kevyempää päälleen mekon, päättelin ettei alla ole enää paljon muuta kuin isohkot rinnat. Kahvin juotua kysyin rouvaa syliini. Ei kissaa ehtinyt sanoa kun puristelin rintoja mistä oli mitä puristella ja mekko oli pudonnut puoleentankoon. Rouva tykkäsi puristelusta, otin kädestä kiinni ja makkariin päiväpeiton päälle ottamaan lopunkin mekon pois ja oli se komea näky, isot rinnat ja kunnon karvapehko. Herkkiä rintoja imeskellessä kuin hän olisi saanut orgasmin, sen jälkeen siirryin alemmas imeskelemään ja sitten hän sai varmasti. Suuhyvän jälkeen naitiin edestä ja takaa, tosi märässä pillussa jaksaa pitkään paahtaa, mikä teki hyvää rouvalle, joka ei ole tainnut saada naida hetkeensä. Rouva makasi hetken raukeana ja meni kylppäriin. Vedin housut kinttuun kun rouva tuli kylpytakissa ja oli nolon tuntuinen, melkein työnsi minut puoliväkisin ulos ja kiitti. Oli aikamoisen kivantuntuiset tissit, kun omalla rouvalla on melkolailla pienemmät, eikä tykkää niiden imeskelystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin eronneella on tosi isot tissit ja välillä näkyy nännitkin läpi. Niitä kun pääsisi....

Vierailija
4/48 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai kun vain pääsisi.....

Vierailija
5/48 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä 10 vuotta sitten kaupungin virastossa. Tutustuin siellä  melkein eläkkeellä olevaan lyhyeen iso tissiseen naiseen. Kun hän pääsi eläkkeelle kävin auttelemassa. Kolmannella kerralla jäin yöksi. Sain nuolla ja liikuttaa hänen isoja tissejään. Kyllä kannatti. Muutamia kertoja otettiin uusintoja. Iän tullessa hän ei halunnut enää sexiä. Mutta muistelen lämmöllä.

Vierailija
6/48 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä 10 vuotta sitten kaupungin virastossa. Tutustuin siellä  melkein eläkkeellä olevaan lyhyeen iso tissiseen naiseen. Kun hän pääsi eläkkeelle kävin auttelemassa. Kolmannella kerralla jäin yöksi. Sain nuolla ja liikuttaa hänen isoja tissejään. Kyllä kannatti. Muutamia kertoja otettiin uusintoja. Iän tullessa hän ei halunnut enää sexiä. Mutta muistelen lämmöllä.

Tarjosiko itse tissejään nuoltavaksi vai kuinka pääsit siihen. Oliko isot nännitkin. Kiihottuiko kun nuolit niitä. 

Vierailija
7/48 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin eronneella on tosi isot tissit ja välillä näkyy nännitkin läpi. Niitä kun pääsisi....

Voithan ensin pyytää kahville ja sitten jossain vaiheessa myös ehdottaa, että saisiko hänen tissejä imeä.

Vierailija
8/48 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä asuu eräs xxl nainen jolla on mielettömän kookkaat tissit sekä todella iso perse!

Naiselle olen antanut kahdesti takareisille sekä rinnoille hierontaa itse varmaan enemmän nauttien😍 sain toisella kerralla runkata rinnoille

Vierailija
9/48 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarjosi tissejään nuoltavaksi ja pyysi myös että näykkisin kevyesti. Ainahan se lopulta meni panemiseksi. Olin kyllä kun taivaissa. Nainen tiesi ja kertoi haluistaan. 

Vierailija
10/48 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tarjosi tissejään nuoltavaksi ja pyysi myös että näykkisin kevyesti. Ainahan se lopulta meni panemiseksi. Olin kyllä kun taivaissa. Nainen tiesi ja kertoi haluistaan. 

Ottiko myös suihin ja saiko roiskia myös tisseille spermat

Vierailija
11/48 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"... liikuttaa hänen isoja tissejään."

Mitä tuo liikuttaminen siis tarkoittaa? Antoiko nainen siis leikkiä niillä vai mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
12/48 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En roiskinut spermoja. Eikä ottanut suihin. Hyvää suihin ottakaa saa kyllä etsiä. Mutta pillu oli hyvä. Tuntui kun olisi imenyt spermani pikku aivoista asti.

Vierailija
13/48 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo liikuttaminen siis tarkoittaa? Antoiko nainen siis leikkiä niillä vai mitä tämä tarkoittaa?

Olisihan sellaisia kiva "pyöritellä" ja imeä

Vierailija
14/48 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko vielä isot nännitkin?

Vierailija
15/48 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan sellaisia kiva "pyöritellä" ja imeä

Joo, varsinkin jos olisi sellaiset pehmeät, ei-kiinteät rinnat. Olisi kivaa liikutella niitä ja katsella, kuinka hyllyvät ja aaltoilevat.

Vierailija
16/48 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sellaisten isojen tissien kanssa kelpaisi vehtailla. Vielä varsinkin jos niitä oikein tarjottaisi naaman eteen.....

Vierailija
17/48 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani asuu 56v todella iso rintainen leskirouva. Itse olen 48v suomalainen sinkku mies. Kerran hän tuli takapihalle ilman rintaliivejä valkoisessa avonaisessa t-paidassa ja voinut mitään kun katselemme kohtasivat niin olin todella häkeltynyt hänen rinnoista. Juttelimme aikamme niitä näitä ja hän huomasi varmasti kun katseeni oli useasti kiinnittynyt hänen rintoihin. Sitten hän kysyi varovasti että voisinko auttaa häntä tietokoneensa ohjelmistopäivityksessä ja lupasin katsoa. Hän pyysi illalla katsomaan ja tietysti herrasmiehenä lupasin mennä ja sanoin että siinä voi mennä jonkin verran aikaa. Kun ilta tuli niin menin naapurin leskirouvan luokse ja haistoin heti pullan tuoksun. Kun menin koneelle niin hän tuli hetken päästä taakse ja painoi suuret rinnat takaraivoani vasten ja laittoi kätensä olkapäilleni. En voinut mitään kun kaluni seisoi täysillä pystyssä. Tottakai hän huomasi sen ja sanoi rohkeasti että päivitä se kone rauhassa niin sen jälkeen juodaan pullakahvit ja sitten saat rauhassa nauttia niistä mitkä sinua niin kiihottaa.

Nyt yli 5 vuotta olen käynyt säännöllisesti naapurissa pitämässä leskirouvan tietokoneesta ja hänen upeista ja isoista ja roikkuvista rinnoista huolta.

Ja vielä vaan kumpikin nauttii siitä ja kummatkin saamme mahtavia orgasmeja.

PS. Nauttikaa ihmiset toisistamme ja seksistä kun siihen annetaan mahdollisuus.

Vierailija
18/48 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jokin aika sitten ulkoilemassa lähipoluilla ja aloin keskustelemaan vastaantulevan rouvan kanssa, silittelin rouvan hauvaa. Rouva oli mukava ja leski,10v minua vanhempi eli n. 65v. Kysyin häneltä kaipaisiko hänkin silittelyä, silloin rouva säpsähti ja meni hetkeksi hiljaiseksi ja lopulta kysyi haluaisinko kahvia. Halusin minä ja hetken kuluttua on istuin keittiössä ja rouva poistui hetkeksi, oli käynyt pistämässä kevyempää päälleen mekon, päättelin ettei alla ole enää paljon muuta kuin isohkot rinnat. Kahvin juotua kysyin rouvaa syliini. Ei kissaa ehtinyt sanoa kun puristelin rintoja mistä oli mitä puristella ja mekko oli pudonnut puoleentankoon. Rouva tykkäsi puristelusta, otin kädestä kiinni ja makkariin päiväpeiton päälle ottamaan lopunkin mekon pois ja oli se komea näky, isot rinnat ja kunnon karvapehko. Herkkiä rintoja imeskellessä kuin hän olisi saanut orgasmin, sen jälkeen siirryin alemmas imeskelemään ja sitten hän sai varmasti. Su

No niin pentti, ensi kesänä taas uutta satua kehiin.

Vierailija
19/48 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt, muutaman kerran!

Vierailija
20/48 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartan kaikenikäisiä hirviörintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän