Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä se menee niin, että jos minua yrittää pompottaa -> otan etäisyyttä ja teen mitä haluan
Ja jos minun pitää päättää kaikki eikä toisella ole mitään draivia -> otan etäisyyttä ja teen mitä haluan
Kuulostaa aikamoiselta nuoralla kävelyltä.
Nyt jälkeenpäin kun olen miettinyt miksi kyselit asumisestani, niin varmasti kuvittelit että olen siellä vain sinun takiasi. Oli meinaan aika jännä kysymys, kun emme oleet koskaan jutelleet mitään henkilökohtaista, emmekä oikeastaan mitään muutakaan. Saatoin olla ihastunut kyllä,mutten sentään niin hullu ole että seuraisin sinua. Onneksi ihastuskin alkaa olemaan ohitse. Palstalla vain vanhasta tottumuksesta.
Viestit vielä lukematta, nukuttaa. Jätettävä huomiselle. Hyvää yötä kaipaajat kaikki ja etenkin oma kaivattuni. Jatkot ja katkot huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin tutkijat alkoi etsiä syytä suuresta susikannasta, sen jälkeen ottivat hirvistä veri näytteitä tautien takia ja totesivat naarashirvien olevan 9-vuotiaita, eli varsin iäkkäitä. Seuraava kohde oli tietenkin harmaakarhut ja sieltä alkoi syy löytymään. Joku mulkku oli tuonut järveen harmaanieriöitä, isomman ja paremman urheilukalastuskokemuksen toivossa. Suurin koskaan saatu harmaanieriä painoi 46kg ja on kova peto ja kuteen vain järvessä, noin 10m syvyydessä. Harmaanieriä söi pois pienemmän ja vain joessa kutevan punanieriän, jonka johdosta karhut alkoivat keskittymään enemmän hirvenvasoihin vasomisaikaan.
Eli olin oikeassa, syynä oli ihminen ja karhu. Nieriä oli oikeastaan vain viaton sivullinen.😀
Epäilykset oli että tuoja oli ollut punavihreänainen.
Oikeastaan
Elk ei ole peura, vaan hirvensukulainen. Vapiti on oikea nimi, kanadanhirvi on ehkä helpompi.
Vierailija kirjoitti:
Jälkeenpäin on alkanut hävettää oma kaipaus. Onneksi/toivottavasti en liian tunnistettavasti kirjoitellut. Aika aikaa kutakin. Veikkaisin, että kummallakin uudet tuulet puhaltaneet jo pitkän aikaa. (Naiselta)
Mitä hävettävää siinä on? Saahan sitä kaivata, kun kaivatuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤫😘
Hyvää yötä kätketylle kaksoisliekille
En usko kaksoisliekkiyteen.sivusta
harmi 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤫😘
En usko kaksoisliekkiyteen.sivusta
Ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olis kiva saada itsekin vastaanottaa kivoja sanoja.
Tykkään niin harvoista tällä tavalla. Sussa on jotain erikoista vielä piilossa. Mitä se on? Voisit kertoa suoraan alle.
Vierailija kirjoitti:
G: milloin näet kaivattusi seuraavan kerran?
En tiedä. Toivottavasti tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä se menee niin, että jos minua yrittää pompottaa -> otan etäisyyttä ja teen mitä haluan
Ja jos minun pitää päättää kaikki eikä toisella ole mitään draivia -> otan etäisyyttä ja teen mitä haluan
Kuulostaa aikamoiselta nuoralla kävelyltä.
Epäsopiville varmaan joo, ei kaikki osaa vapautta. Haluavat joko johtaa tai seurata johtajaa.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Olisitpa sylissäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin ihanin🥰
Minua ei näe enää kukaan. Tai no, monikin. Hitto. Teenpä aloitteen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään niin harvoista tällä tavalla. Sussa on jotain erikoista vielä piilossa. Mitä se on? Voisit kertoa suoraan alle.
Se mikä on piilossa on se, että tykkään sinusta.
Vierailija kirjoitti:
🤫😘
Hyvää yötä
Voi kun näkisinkin kaivattuni. Olisi ihana jutella hänen kanssa. Olen ajatellut häntä paljon viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkeenpäin on alkanut hävettää oma kaipaus. Onneksi/toivottavasti en liian tunnistettavasti kirjoitellut. Aika aikaa kutakin. Veikkaisin, että kummallakin uudet tuulet puhaltaneet jo pitkän aikaa. (Naiselta)
Mitä hävettävää siinä on? Saahan sitä kaivata, kun kaivatuttaa.
Siinä oli monenlaista muttaa ja hävettävää. Totta se, että eihän täällä kukaan tunnista, joten ehkä en kuitenkaan häpeä. Mutta ikinä enää tänne tule suoltamaan kuten ennen, kun olin aivan todella kiinnostunut jostakin tyypistä.
Oon jäänyt miettimään, miksi välttelit mun katsetta viimeksi kun nähtiin. Sitten lähdit niin kiireellä, etten edes heippaa ehtinyt sanoa.
En varmaan koskaan. Aika tosi hyvä sattuma sais olla, että törmättäisi, sen verran erilaiset ympyrät