Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansku varmaan päätyy helposti tekemään itse kaikki päätökset. Mutta kestäisikö hän oikeasti, jos mies todella johtaisi ja tekisi päätökset? Vaikka ne olisivat oikeitakin? On helppoa toivoa vahvaa miestä, mutta voi olla vaikea sopeutua, jos on aina itse päättänyt kaikesta.
Onks Anskun mies joku lapatossu vai?
Näin hän on antanut ymmärtää. Mutta ueimmat ovat toki kuulleet vain toisen osapuolen version tai kolmannen käden tietoa. Se on taitolaji naiselle saada mies vahvistumaan vastuunotossa ja päätöksen teossa. Se vaatii paljon kärsivällisyyttä naiselta, ja moni sortuukin tekemään päätökset ja hoitamaan asiat itse, kun kyllästyvät odottamaan, että mies ottaisi vastuuta. Ja mitä enemmän naien ottaa asiat omiin käsiinsä, sitä onnettomampia molemmista tulee. Tämä on parisuhdedynamiikan yksi paradoksi.
Vierailija kirjoitti:
Me on miehen kanssa nukuttu samassa sängyssä viimeksi toukokuussa. Hitsin hyvin nukuttaa, kun ei ole lähelläkään.
Vanhemmiten alkaa helpommin ärsyttää erilaiset ärsykkeet ja taitaa aika moni pari nukkuu ainakin osan ajasta itsenäisesti.
Onneksi kaivattu osaa kertoa irl jos joku vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se todellinen syy oli hirvikatoon?
Inflaatio, klopaali kaakko tai hirvikärpäiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa ma-iltaa kaikille. Kaipaan kaipausta. Mutta toisaalta en yhtään. Näinkin on hyvä.
Onko tänään maanantai? Olen tainnut unohtaa hakea lapset päiväkodista.
On kai, käsittääkseni. Soita sossulle, niin sieltä ne lapset löytyvät. Jos antavat sulle.
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa ma-iltaa kaikille. Kaipaan kaipausta. Mutta toisaalta en yhtään. Näinkin on hyvä.
On kai, käsittääkseni. Soita sossulle, niin sieltä ne lapset löytyvät. Jos antavat sulle.
Ei ne minulle sieltä muiden lapsia antais, höhlä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukkaa? 👴
Hellästi silittelisin 💋🥰
Tää on parasta! On ihana, kun hiljaa silittelee takaraivolta kohti niskaa. Suukot mukaan, niin taivas aukenee! Tästäkin saa kyllä jotain 2m jos tahtoo, kirjaimellisesti kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kertoo sinulle, jos on parempaakin seuraa? Syystähän sinä täällä olet?
Jälkeenpäin on alkanut hävettää oma kaipaus. Onneksi/toivottavasti en liian tunnistettavasti kirjoitellut. Aika aikaa kutakin. Veikkaisin, että kummallakin uudet tuulet puhaltaneet jo pitkän aikaa. (Naiselta)
Vierailija kirjoitti:
Jälkeenpäin on alkanut hävettää oma kaipaus. Onneksi/toivottavasti en liian tunnistettavasti kirjoitellut. Aika aikaa kutakin. Veikkaisin, että kummallakin uudet tuulet puhaltaneet jo pitkän aikaa. (Naiselta)
Ei sinulla uusia tuulia ole, vieläkin täällä kaipaamasta samaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä alkoi hävettää?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisen moni ei osaa vaan osoittaa vihamielisyyttä edes tuntematta. Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla mistä viha kumpuaa.
Olen kyllä esim. kertonut ettei alkoholi ja päihteet ole mielestäni ok ratkaisuja silloin, kun yltyvät ongelman asteelle. Enemmänkin vaikuttaa siltä, että testataan katsooko läpi sormien, jos kaljan kuittaus on joka iltaista touhua. sivusta
Katoit tänään mun huoneeseen ohi kulkiessas. Terv. Kulmahuonern kollega
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tajuaa itsekin...
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
<3
Mulla olisi lihaa tarjota puumalle. Kissaeläimet tykkää.