Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän sun muuttoprojekti etenee? Tai onko se päässyt vielä vauhtiinkaan?
E mieskö muuttaa?
Tiedän jo nyt, että tulen aina rakastamaan sinua. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Yellowstonen luonnonpuistossa alkoi hirvikannat tippumaan huolestuttavaa vauhtia, jopa 80%. Tutkijat alkoivat etsimään syytä huolestuttavalle kannan taantumiselle, joka vaikuttaa koko ekosysteemiin? Arvaako mammat mikä oli syynä?
Hirvet vapautuivat seksuaalisuudestaan ja voivat olla vapaasti homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimukset osoittaa, että naisen uni on levotonta ilman vieressä nukkuvaa miestä.
Höpsis. Hyvin nukuttaa yksin 180cm sängyssä.
Joo, meillä mies nukkuu yksin tuon levyisessä sängyssä ja minä muutin eri huoneeseen. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ansku varmaan päätyy helposti tekemään itse kaikki päätökset. Mutta kestäisikö hän oikeasti, jos mies todella johtaisi ja tekisi päätökset? Vaikka ne olisivat oikeitakin? On helppoa toivoa vahvaa miestä, mutta voi olla vaikea sopeutua, jos on aina itse päättänyt kaikesta.
Onks Anskun mies joku lapatossu vai?
Vierailija kirjoitti:
Lieneekö minulle? Ei tässä ole nyt muuttoprojektia näkyvillä. Työpaikka peruuntui muiden suunnitelmien tieltä ja oikeastaan olen helpottunut ettei enää tarvitse palata ravintolatyöhön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä se menee niin, että jos minua yrittää pompottaa -> otan etäisyyttä ja teen mitä haluan
Ja jos minun pitää päättää kaikki eikä toisella ole mitään draivia -> otan etäisyyttä ja teen mitä haluan
Pitää osata haastaa puolin ja toisin, että kiinnostus pysyy. Sopivasti.
Ei tarvi olla edes haastetta, kunhan on normaali itsenäinen ihminen omilla ajatuksilla ja haluilla, ja haluaa saman vapauden muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Suunta vielä päättämättä ja uus paikka löytämättä.
Mikä se todellinen syy oli hirvikatoon?
Menen nukkumaan. Hyvää yötä kaivattu ja muut🌝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E mieskö muuttaa?
Mies kyllä muttei E-mies.
Me on miehen kanssa nukuttu samassa sängyssä viimeksi toukokuussa. Hitsin hyvin nukuttaa, kun ei ole lähelläkään.
Kauniita unia kun niille käyt.
Vierailija kirjoitti:
Me on miehen kanssa nukuttu samassa sängyssä viimeksi toukokuussa. Hitsin hyvin nukuttaa, kun ei ole lähelläkään.
Ihmekään, että kaipaat täällä toista könsikästä.
Hyvää yötä kauniille auringonkukalle ja pienelle ihanalle nannatiitiäiselle. Toivottavasti teillä oli kiva päivä, nyt kauniita unia.
Kivaa ma-iltaa kaikille. Kaipaan kaipausta. Mutta toisaalta en yhtään. Näinkin on hyvä.
Ei ol. He ova varsi tarkkoi siit kuka puhu mitä kiält.