Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, intiassa ja turun murteessa on kyllä omat yhtäläisyytensä.
🤣
Yhtäkään turkulaista ei naurattanut.
Älä ny. Tosa mää just naurosi. Gon toi intia ei ol kieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yellowstonen luonnonpuistossa alkoi hirvikannat tippumaan huolestuttavaa vauhtia, jopa 80%. Tutkijat alkoivat etsimään syytä huolestuttavalle kannan taantumiselle, joka vaikuttaa koko ekosysteemiin? Arvaako mammat mikä oli syynä?
Naishirvet alkoivat tykätä toisistaan, koska ei niitä miehiä kukaan jaksa?
Hyvä vastaus, mutta väärin. Voin kertoa etten minäkään olisi tiennyt oikeaa vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä se menee niin, että jos minua yrittää pompottaa -> otan etäisyyttä ja teen mitä haluan
Ja jos minun pitää päättää kaikki eikä toisella ole mitään draivia -> otan etäisyyttä ja teen mitä haluan
Tuossa on jo melkoiset red flagit
Ei vaan aivan normaali tasapainoinen meno, ainakin minun elinpiirissäni.
Vierailija kirjoitti:
Yellowstonen luonnonpuistossa alkoi hirvikannat tippumaan huolestuttavaa vauhtia, jopa 80%. Tutkijat alkoivat etsimään syytä huolestuttavalle kannan taantumiselle, joka vaikuttaa koko ekosysteemiin? Arvaako mammat mikä oli syynä?
Pappa vastaa: Sutten puute?
Vierailija kirjoitti:
Sähän tulit sinne reiviluolaan.
Toistamiseen en tee samaa virhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naishirvet alkoivat tykätä toisistaan, koska ei niitä miehiä kukaan jaksa?
No ei ihme ettette jaksa, kun miesmakunne on mikä on ja itse naisina olette mitä olette xD
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä se menee niin, että jos minua yrittää pompottaa -> otan etäisyyttä ja teen mitä haluan
Ja jos minun pitää päättää kaikki eikä toisella ole mitään draivia -> otan etäisyyttä ja teen mitä haluan
Pitää osata haastaa puolin ja toisin, että kiinnostus pysyy. Sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pappa vastaa: Sutten puute?
Harmaa nieriä, eli "lake trout"
Vierailija kirjoitti:
Olisi kamalaa, jos kaivattu puhuisi intialaisittain. Itseäni siinä ärsyttää joku tosi paljon. Samoin Turun seudun murteessa, kun sanat loppuu kesken ja itse taas olen tottunut venyttämään niitä, enkä katkaisemaan. Jään aina odottamaan missä se sanan loppu on.
Kuin sää ny tommottos? Eik se iha selvä oo mihin sana loppuu. Kummottos ite sanoisit sil venytetyl puhetavallas, et katti kävel siltta pitki tois puol jokke. Ps. Terveissi kaivatul tältä puolt sin toispuol
Ansku varmaan päätyy helposti tekemään itse kaikki päätökset. Mutta kestäisikö hän oikeasti, jos mies todella johtaisi ja tekisi päätökset? Vaikka ne olisivat oikeitakin? On helppoa toivoa vahvaa miestä, mutta voi olla vaikea sopeutua, jos on aina itse päättänyt kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣
Ei sen puoleen ole turkukaan, joten vertailukelpoista joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa. Tosi, tosi kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣
Mikä tahasa intias puhutu kiel onp intiasse kiel, totta maar vaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, susi tai karhu.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimukset osoittaa, että naisen uni on levotonta ilman vieressä nukkuvaa miestä.
Höpsis. Hyvin nukuttaa yksin 180cm sängyssä.
Mitenköhän sun muuttoprojekti etenee? Tai onko se päässyt vielä vauhtiinkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää osata haastaa puolin ja toisin, että kiinnostus pysyy. Sopivasti.
En jaksais kyllä yhtään tollaista tärkeilyä. Sivusta
Nukuttaa, univaje. Inhoon työtäni. Luultavasti lopetan ennen määräaikaa.
Tuossa on jo melkoiset red flagit