Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Haaveilen yhteisestä tulevaisuudesta.😔
Tuntuu vaan välillä, että se on niin kaukana, jos edes tottakaan
Se ei mee pois, se hyvä tunne kohtaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Anna käsi niin mä kanssas kuljen
🏽
Vierailija kirjoitti:
Sivelisit mut uneen.
Niin tekisin.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Olet ajatuksissani. Ikävä on. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Solei, solei. :)
Retrouver le soleil?
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko pysähtyä ja vaan olla?
Vierailija kirjoitti:
👫
Vierailija kirjoitti:
Onko loukkaantumisen mahdollisuus yksinoikeutesi?
Saat kertoa myös mistä oot loukkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Lusikkayökin sopii
Alasti jos ollaan
Vierailija kirjoitti:
Matka jatkuu 👋
👍🏻näin on
Vierailija kirjoitti:
Freudilainen lipsaus.
Freudilainen lipsahdus eli parapraksis (kr. vasta + toiminta) tarkoittaa sitä, että ihminen tulee vahingossa sanoneeksi, mitä hän todella ajattelee ja tuntee.
Keitä tämä nyt haittaisi? Käytännössähän lipsauttelen tuon tuosta näitä.
Vierailija kirjoitti:
Matka jatkuu 👋
Kiitos jokailtaisesta ilmoituksestasi.
Aika mennä nukkumaan, on ollut mielenkiintoinen ilta. Seuraavia jäin miettimään:
Miksi jäädä roikkumaan sellaiseen, joka ei selvästi ole kiinnostunut? Olisiko parempi keksiä jotain uutta sisältöä elämään, vai onko totetumattomassa rakkaudessa rypeminen oikeastaan mukava harrastus, joka estää vielä synkempien ajatusten pääsyn aivoihin?
Miksi mies sanoo naiselle nukkuvansa sohvalla, vaikkei kuitenkaan halua suhdetta hänen kanssaan? Miksi hän ajattelee sen kiinnostavan toista? Vai oliko sittenkin kyseessä kaapissa olija, joka vakuuttaa toiselle, että vaimo on vaan kulisseja varten?
Jos kieli on ihmisen vahvin lihas, voisinko aloittaa kielipunttitreenit ja johtaisiko se siihen, että leukalinjani paranisi? Voisinko opiskella myös lentäjäkirurgiksi?
Voiko sanoa olevansa pieniin päin, jos on mies, joka tarkoittaa tuolla naismakunsa suuntautuvan taskuvenuksiin!?
Pitäisikö huomenna keksiä jotain parempaa tekemistä illansuussa, kuin näiden juttujen lukeminen?
Hyvää yötä!
ps. Terveiset kaivatulle
Vierailija kirjoitti:
Matka jatkuu 👋
Kaipaus päättyi?
Solei, solei. :)