Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Viimein sivuni. Tätä saa aina odottaa niin pitkään. Ihan kuten kaivattuani elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sellainen, villi ja ihana, uinuu minussa. Odottaa. Turhaan.
Mistä tiedät, että turhaan?
No koska kun.. vain yksi kerrallaan mahtuu sydämeeni, ja tämä yksi nyt ei.. ole.. minulle
Miksi kaikki 55+ -vuotiaat kirjoittavat noin, eli vaillinaisia lausein ja pistepistepiste?
Minä en ole 55+ enkä 20v-35v.
Nuo pisteet tarkoittavat että lause jatkuu mutta niiden jatkuva käyttö joka ikisen lauseen jälkeen on jotenkin ärsyttävää. Haluaako kirjoittaja olla mystinen ja lukijan pitäisi arvailla miten ajatus jatkuu?
Osoittaa pohdintaa tahi muistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Too late
Mikäpä tällä kertaa?
Lisääntyminen. Vasektomia.
No täällä todennäköisesti ikä ja elämänkokemukset vaikka aina haaveilinkin äitiydestä ja perheestä. En tiedä soveltuisinko enää perinteiseen perhe-elämään, mutta toisaalta onpa kaikenlaiseen tullut sopeuduttua tähänkin mennessä.
Olen varsin kykenevä seksuaaliseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska kun.. vain yksi kerrallaan mahtuu sydämeeni, ja tämä yksi nyt ei.. ole.. minulle
Miksi kaikki 55+ -vuotiaat kirjoittavat noin, eli vaillinaisia lausein ja pistepistepiste?
Nuo pisteet tarkoittavat että lause jatkuu mutta niiden jatkuva käyttö joka ikisen lauseen jälkeen on jotenkin ärsyttävää. Haluaako kirjoittaja olla mystinen ja lukijan pitäisi arvailla miten ajatus jatkuu?
Osoittaa pohdintaa tahi muistelua.
Lukekaa äitini ikäisten Facebook-päivityksiä, niin sieltä näitä pistepirkkoja löytyy.
Hyvää yötä halein suukoin naiselle 30km ja rajain paremmalle puolelle Auvolaan mieheltä täältä jostakin. Huomiseen rakas.
Sulkekaahan palsta jo. Haluan sänkyyn.
Onko loukkaantumisen mahdollisuus yksinoikeutesi?
Vierailija kirjoitti:
Sulkekaahan palsta jo. Haluan sänkyyn.
Ei missään nimessä. Myöhäinen ilta on ihmisen parasta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoittaa
Kuulostat äitiäsikin rasittavammalta ja se on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Onko loukkaantumisen mahdollisuus yksinoikeutesi?
On.
Jos uskaltaisin niin pyytäisin anteeksi tekoani. Toisaalta hän tuskin muistaa minua tai tekoani ja on jatkanut elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Jos uskaltaisin niin pyytäisin anteeksi tekoani. Toisaalta hän tuskin muistaa minua tai tekoani ja on jatkanut elämäänsä.
En ole sinua unohtanut tai ketään muutakaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit?
Anna käsi niin mä kanssas kuljen
Vierailija kirjoitti:
Olen varsin kykenevä seksuaaliseen suhteeseen.
Onko joku epäillyt?
Miäkin kanssais.💞