Monena päivänä on ovikello soinut mutta kun avaan oven on siellä vain variksia jotka kraakkuvat.
Onko mahdollista että varikset soittavat ovikelloa.
Kommentit (19)
Ei kai naapurin poika käy soittelemassa kelloa ja juokse pakoon. Laita joku kameraviritys sinne selvittämään syyllinen. Henki, ei kai sentään?
Varikset ovat kyllä aika fiksuja lintuja.
Riippuu ihan siitä millainen se ovikello. Nehän ovat todella älykkäitä, joten sinänsä ihan mahdollista.
Kyllä elukat tietää. Kissa alkoi nuuskimaan kokoajan enemmän ja useammin minun pohkeita, diabeteksen paskahan se sieltä sitten löytyi.
Kannattaa laittaa linnuille ja muille eläimille nyt näillä helteillä vesiastioita ulos, jos ne pyytävät sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä elukat tietää. Kissa alkoi nuuskimaan kokoajan enemmän ja useammin minun pohkeita, diabeteksen paskahan se sieltä sitten löytyi.
Ja nämä varikset siis tietävät mitä? Meinaat, että ilmoittaisivat ap:n sairaudesta? Tuskinpa vain. Ei ole kyse sellaisesta.
Meillä tikka koputtaa ovella mutta ei sitten tule sisään kun menen avaamaan oven.
Kerran nähnyt poronkin ovisummereja soittelemassa kielellä kuin Hendrix ainakin - oikeasti kai nuoleskeli suolaisen nälässään pintaa.
Kyllä mä uskon että ovat niin fiksuja että saattavat soittaakin...
Oletko ap mahdollisesti ammatiltasi "kirjaston täti" se selittäisi ovikellon soittelut ja kraakkumiset siihen päälle.
Voin kuvitella varisten naureskelevan lähipuussa, että nyt se Marjatta taas tulee ovelle kuikuilemaan tyhmänä, kun keksittiin toi nappi mistä painaa. Kenen vuoro seuraavaksi? Kävikö Hemppa jo?
Mulla soi öisin eikö ovella ole ketään, tuleeko ne sieltä mun luo? 😮
Se on naapurin Ulla. Meillä kävi aina oven takana pimputtelemassa milloin mistäkin äänestä mikä häiritsee. Kurkisteli myös postiluukusta, huomasin kun istuin vessanpöntöllä vessan ovi auki. Jäi mysteeriksi mikä oli hätänä. Oli kai huomion kipeä. Asui kaksin ison koiran kanssa jota paskotti rappukäytävään. Oli hävinnyt aina kun ehdin ovelle.
Mulla tässä kerran kuului hakkaamista ovelta, enkä uskaltanut avata kun pelotti että mikä raivopää sieltä syöksyy sisälle. Kiersin toisen oven kautta ja kurppahan sieltä lähti. Lehtokurppa siis.
Kysy mitä ne haluaa tai huuda takas.
Voi olla että sinun tunnit on täynnä. Suosittelen lääkärissä käyntiä.