Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hups, mut tönäistiin tänne mun rakkaan vuodelle 😅😅🤭
Vierailija kirjoitti:
En enää jaksa esittää, että kaikki ois hyvin.
Miten sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Reisilihas on suurin lihas.
Testaatko, toimiiko Cunninghamin laki täälläkin? Kyllä, se varmasti toimii. Odotellaan hetki, niin saat vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Sydän on vahvin lihas.
Ei, vaan kieli
Eihän se nyt riidanhaastamista ole, jos toteaa vain tosiasiat! :)
Asutko oikeesti tässä ketjussa? Ketä kaipaat? Vai ootko vain provoilemassa riidan toivossa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta rinnalleni janoaisit yhä päästä.
Mitä kaikkea halusit sanoa tällä? Että janoaisin, mutta et päästä/en pääse?
Kaivatun kieli terskan reunuksia kiertämässä.. aah mikä ajatus niin siis ihan vaan sitä vahvinta lihasta pohdin minäkin. Kaivatulla se voi kyllä olla jopa pakara. Kaivatun pakarat hakkaamassa lantionseutuani vasten.. aah
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu saisi puristaa mun päätä niillä ihanilla reisillä kun mä pitäisin häntä tyytyväisenä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko oikeesti tässä ketjussa? Ketä kaipaat? Vai ootko vain provoilemassa riidan toivossa?
Miten tyhmä pitää olla, että tarttuu tuon juttuihin?
Miks tartuit mun juttuun? Kyllä mua kiinnostaa kuinka hemmetin tyhjää ton elämä pakosti on, kun istuu täällä illasta toiseen haastamassa riitaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pakko suoristaa teidän väärinkäsitystä tässäkin asiassa. Pakaralihas on suurin.
Vierailija kirjoitti:
En enää jaksa esittää, että kaikki ois hyvin.
Miksi pitänyt esittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Six pack kulkee parhaiten mukana kun se on kehossa kiinni.
Ihastuksellani taitaa olla semi sixpack vaikka ei lihaksikas silleen olekaan, ja kerran kun huomasin hänen katselevan vartaloani kun mulla oli sellainen musta pitkä slip on dress päällä niin tuli mieleen, että pullottikohan maha :S
Sitten menin illalla teknolenkille.
Höö, ihan pska tyyppi, joka menee arvostelemaan toisen ulkonäköä! Tarkotti varmaan hyvää, mut on sosiaalisesti kömpelö. Oon kyl pahoillani sun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteen asiaan voi aina luottaa. Siihen että kuukautiset alkavat kierron kolmantenakymmenentenä päivänä.
Siitäkö turvotus johtui?
Voi olla. Pms turvotus ja päivälleen tarkka kuukautiskierto on osa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pakko suoristaa teidän väärinkäsitystä tässäkin asiassa. Pakaralihas on suurin.
Ja kieli tosiaan vahvin, ei suinkaan mikään sydän
Kaivatun syntymävuosi sivu🤎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhmä pitää olla, että tarttuu tuon juttuihin?
Miks tartuit mun juttuun? Kyllä mua kiinnostaa kuinka hemmetin tyhjää ton elämä pakosti on, kun istuu täällä illasta toiseen haastamassa riitaa 😅
Mikset keskity siihen kaipaamiseen, vaan noihin trolleihin?
Miks ite keskityt muhun etkä kaipaamisees? Anna sen nyt vastata mulle, en mä sulta mitään kysynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Rinnoillesi haluan tulla.
Tämä oli hyvä viesti. Se sai mut inspiroitumaan aiheesta. Niinpä kaivelin kaivatun bikinikuvan ja ryhdyin fantasioimaan. Kuvasta eteenpäin olikin helppo kuvitella hänen rintansa paljaana ja kaikki muukin, meidät itse teossa ja viimeistely edellåmainittuun tapaan itseäni hyväillen. Lopetus koitti hyvin nopeasti, koska hän on erittäin haluttava nainen (ja mä puutteinen).
Minkä väriset biksut oli kuvassa?
En ala julkisesti tarkentelemaan. Voi olla että oli myös muut kuin bikinit, jos halusin hämätä.
Makasi selällään ja mustat tangat, joissa pieni koriste?
Ei nyt osu.
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Belindaa, onhan täällä jollain sentään jotain makua musan suhteen. 👍🏼
Laitan. Saa hyvän muhennoksen.