Eikö muumimukit enää kelpaa
Minulla on myynnissä muumimukeja 10€ kpl käyttämättömiä.
Kukaan ei halua ostaa!
Onkohan muumibuumi hiipumassa?
Kommentit (53)
Olen aina pitänyt muumimukeista mutta ihan vaan käyttöesineinä. Se kaillein niistä keräilykupeista on itse asiassa aika ruma, kakanruskea.
En nyt sitten ole uusia ostellut kun lapset pitää niitä noloina ja ne tehdään jossain bangladeshissä halpuuttamalla.
En ole koskaan ymmärtäny muumimukien suosiota, oon aina inhonnu niitä. Mulla ei siis ole niitä eikä tule jatkossakaan.
Eihän muumimukeilla ole keräilyarvoa. Eurolla tehtyjä mutta kivan näköisiä toki. En ole koskaan ymmärtänyt miksi niillä olisi mitään keräilyarvoa. Ns. harvinaisuuksiahan pystyy sama indokiinalainen tuotantolinja tekemään 10.000 lisää aina halutessaan.
Muumimukimetodi ei ole enää muotia
"Muumi-muki on huomispäivän Myrna".
Niitä perusmukeja on jo kaikilla. Sesonki- ja erikoismukit liikkuvat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Niitä perusmukeja on jo kaikilla. Sesonki- ja erikoismukit liikkuvat paremmin.
Joita he tekaisevat huomiseksi lavallisen lisää joka lisää moisen massatuotteen hintaa paljonkin?
Kaikilla on niitä kaapit täynnä.
Meilläkään ei ole YHTÄÄN itseostettua.
Ihan vihoviimeinen riesalahja.
Ehkä joku vinosilmå voisi ostaa ne
Perusmukit taitavat olla kaupassakin kympin luokkaa. Hinta pitäisi olla vähintään puolet halvempi uuden hinnasta, on se muki käytetty tai käyttämätön.
Vierailija kirjoitti:
Perusmukit taitavat olla kaupassakin kympin luokkaa. Hinta pitäisi olla vähintään puolet halvempi uuden hinnasta, on se muki käytetty tai käyttämätön.
No 20€ ne maksaa kaupassa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ennenkään kelvannut.
Kyllä niitä on aikalailla myyty ja keräilty
Sanottiin että osta Suomalaista joten heihei muumit.
Ei varsinkaan näitä made-in-thailand-mukeja kukaan järkevä hanki. Suomessa tehdyt vielä ymmärrän ja niitähän ei enää tuoteta.
Jos se on jo kaluttu loppuun. Pitäisi aloittaa Tom of Finland -mukisarja. Olisi maailmallakin kysyntää, kuten Muumeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten reilusti allekkin.
https://www.kitchenone.fi/p/arabia-moomin-rakkaus-30-muki-30-cl-lahjapa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.prisma.fi/tuotteet/111260023/moomin-arabia-muumi-muki-0-3l-…
Onko hinta muka kaksikymppiä? Käypä optikolla ja laske mukiesi hintaa.
"Olemme tottuneet elintasoon jota emme ansaitse." - Purra aloittaessaan.
Nyky-Suomeen ei kuulu muumimukit, kun Kiinasta kotiin tilattuna saa uusiakin monin verroin halvemmalla.
Aika aikaansa kutakin.