Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
39061/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valvoin läpi yön. Väsynyttä huomenta kaivatulle täältä lähiöslummista.

Miks oot valvonut koko yön?

Liikaa ajatuksia. Onneksi pääsee huomenna töihin.

Mietitkö kaivattuasi? Mitä jos hänkin valvoo yöt miettien sinua? 

Olette molemmat naisia, turha innostua. Sivusta

Vierailija
39062/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sielunkumppani löytyi Tampereelta, mikä itsessään on vähän traagista, kun itse asun lähempänä Helsinkiä, eikä muutto oikein ole vaihtoehto.

Eihän toi nyt ole matka eikä mikään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39063/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin taas unia susta. Käveltiin käsikädessä, suudeltiin, muut huomasi ja oli iloisia meidän puolesta. halusit viedä mut photoboothiin mut mä en ehtinyt kuvaan, valokuvassa oli vain Kupsin kannattajia. Kadotin sut jossain vaiheessa, kun eksyin  ihmisjoukkoon jotka oli menossa saunomaan Pispalassa. Tunnistin sut keltaisesta piposta ja sain sut takaisin

töissä etsittiin paikkaa minne mennä, mut meidän työtilassa olikin porukkaa joogaamassa ja kauhea mekkala

nää unet voisi loppua, mun sielu ei kestä tai jaksa muutosta ja siksi mä en halua edes teoriassa ajatella sitä että mulle voisi olla mitään muuta kuin mitä mulla on jo

koska se tuottaa mulle vaan surua 

Älä ole surullinen. Koskaan ei tiedä mihin pystyy ennen kuin yrittää, ja koskaan ei voi tietää mitä voi saada ennen kuin kokeilee.

uskotko oikeasti näin ? Miten jaksat uskoa . Eiks joskus vaan ole liian myöhäistä 

Vierailija
39064/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun tuntuu olevan vaikea ottaa vastaan kaikkea, mikä on vaikeaa. Se, mikä on vaikeaa, siitä on vaiettava.

Entä jos häntä ei vain kiinnosta sinä?

Vierailija
39065/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokonainen ihminen enkä ole olemassa vain muiden määrittämällä tavalla. Mulla on yhtäläinen oikeus olla minä kuin muillakin.

Vierailija
39066/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun sielunkumppani löytyi Tampereelta, mikä itsessään on vähän traagista, kun itse asun lähempänä Helsinkiä, eikä muutto oikein ole vaihtoehto.

Eihän toi nyt ole matka eikä mikään

Totta tuokin. Olisin silti mieluummin vähäsen lähempänä.

Vierailija
39067/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tuntuu olevan vaikea ottaa vastaan kaikkea, mikä on vaikeaa. Se, mikä on vaikeaa, siitä on vaiettava.

Entä jos häntä ei vain kiinnosta sinä?

Sitten ei kiinnosta. 🤷🏽 Tulipa sekin viimein selväksi.

Vierailija
39068/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muodostanut käsitykseni sinusta puoliksi palstakommenttien perusteella. Häiriintyttä ja harhaista, tiedän kyllä sen.

Millainen on käsityksesi?

Ei pidä näkemyksistäni, on välillä vihainen ja surullinen meidän tilanteesta, ei usko riittävänsä, on vähän väliä luovuttamassa jne.

Vierailija
39069/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muodostanut käsitykseni sinusta puoliksi palstakommenttien perusteella. Häiriintyttä ja harhaista, tiedän kyllä sen.

Ei pidä näkemyksistäni, on välillä vihainen ja surullinen meidän tilanteesta, ei usko riittävänsä, on vähän väliä luovuttamassa jne.

Mistä näkemyksistäsi ei pidä?

Vierailija
39070/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jees. Nyt kannattaa muistaa vanha viisaus: kaipaaja ja kaivattu on eri asioita. Sä lainaat kaipaajia tossa. Eri

Vierailija
39071/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Det spelar ingen roll

om Du håller mig hårt

Ingen kommer att

minnas om 100 år

Jag är rädd att man glömmer

glömmer allt

Som vi glömde att vi

älskade varandra..."

Vierailija
39072/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskotko oikeasti näin ? Miten jaksat uskoa . Eiks joskus vaan ole liian myöhäistä 

Tietysti välillä meinaa usko loppua mutta ainakin vielä olen palannut lopulta uskomaan tähän. Elämä on ainakin minulla mennyt usein niin että juuri kun tuntuu synkimmältä, onkin tapahtunut jotain yllättävää. Ehkä siksi että on itse rohkeampi muutoksille noina hetkinä 

kiitos. <3 

Vierailija
39073/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen muuten joskus kelannut, että joku varmaan luulee, että mä koen riittämättömyyttä, mitä en koe ja itse taas koen, että se kertoo enemmän sen tyypin ajatuksista minusta. Sivusta harhan harhaa

Vierailija
39074/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuulostaa minulta ja totta joka sana :D

Vierailija
39075/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinä hetkinä kelpaan, huonoina joudan alimpaan helvettiin. Menikö oikein?

Vierailija
39076/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, sittenhän olen tulkinnut ihan oikein 😅

Vierailija
39077/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinä hetkinä kelpaan, huonoina joudan alimpaan helvettiin. Menikö oikein?

Epävarmuus sinusta? 

Vierailija
39078/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Riikka K 💕💋 Tänään lähdetään juhlistamaan synttäreitä minun ja frendini. Olisitpa mukana, tässä elämässäni 😢

Vierailija
39079/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki täällä kuulostaa tolta ja siks just muistutin, että kaipaaja ja kaivattu on täysin eri asioita

Vierailija
39080/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, sittenhän olen tulkinnut ihan oikein 😅

mistä tunnistat ne kommentit ? jos olisit se, ketä mä ajattelen, hän kyllä tietää että livenä olen aika samanlainen, lievemmässä muodossa vaan 

Ketju on lukittu.