Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
39041/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä ymmärrä mutta olen huoiissaan sinusta.

Voin ymmärtää jos kerrot miksi? Jotain minä olen sanonut? 

Vierailija
39042/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39043/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset sanotaan henkilölle suoraan, jos oikeasti haluaa auttaa toista jossakin asiassa. Ihan sivusta vaan. 

Kaikilla ei ole mahdollisuutta sanoa, jolloin se voidaan sanoa esimerkiksi täällä. Sivusta myös.

Vierailija
39044/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan hiljaisuudessa tänne  takaisin hiiviin.Toivoen, et mä sut taas täältä löydän. 🦥

Vierailija
39045/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin taas unia susta. Käveltiin käsikädessä, suudeltiin, muut huomasi ja oli iloisia meidän puolesta. halusit viedä mut photoboothiin mut mä en ehtinyt kuvaan, valokuvassa oli vain Kupsin kannattajia. Kadotin sut jossain vaiheessa, kun eksyin  ihmisjoukkoon jotka oli menossa saunomaan Pispalassa. Tunnistin sut keltaisesta piposta ja sain sut takaisin

töissä etsittiin paikkaa minne mennä, mut meidän työtilassa olikin porukkaa joogaamassa ja kauhea mekkala

nää unet voisi loppua, mun sielu ei kestä tai jaksa muutosta ja siksi mä en halua edes teoriassa ajatella sitä että mulle voisi olla mitään muuta kuin mitä mulla on jo

koska se tuottaa mulle vaan surua 

Vierailija
39046/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sulla uusi lempinimi. 🤔

Enpä tiedä edellistäkään. 🤷

Vierailija
39047/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tykkäisit, jos joku kerta sanoisin sulle suoraan, että haluan sua.

Riippuu siitä kuka olet. Tällä hetkellä keneltäkään säännöllisesti näkemiltäni henkilöiltä tuo ei olisi toivottu kuultava.

Ei hän minua säännöllisesti näekään.

Me ei ikinä, joten. Sitä paitsi olemme molemmat kanssasi heteronaisia.

Olen kylläkin niin mies, etten kävisi naisesta, vaikka laittaisin hameen päälleni.

Ei sillä ole väliä mun pointin kannalta. Keneltäkään, ketä näen, en haluaisi tuota kuulla. Emme näe kaivattuni kanssa koskaan. 

Vierailija
39048/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on hyvää. Sinä et mua enää kiusaamaan pääse. Ottaahan se sua päähän, ymmärrän.

Vierailija
39049/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti, ajattelen sua <3

- M -

Vierailija
39050/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on hyvää. Sinä et mua enää kiusaamaan pääse. Ottaahan se sua päähän, ymmärrän.

Millä tavalla kiusasin?

Vierailija
39051/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin traumat on vain niitä asioita joista ei ole ottanut vastuuta tai on tehnyt itse väärin tms. Oikeastihan ne eivät ole traumoja mutta ne puetaan kauniisti tähän asuun.

Mene muualle ilkeilemään, ei liity ketjun aiheeseen tällaiset ulostulot sun omasta luonteesta

Totuus ei ole illeyttä enkä kohdistanut kommenttiani kehenkään joten siitä ei tarvitse loukkaantua. Näkökulmia, havaintoja elämästä. Tämä kertoo luonteestani sen rehellisyyden ja siksi ette pidä minusta. Onneksi en ole opiskellut terapeutiksi, olisi ilmeisen vaikea tehdä töitä. Kiitos kommentistasi aiheeseen.

Rautalanka: EI KUULU KETJUUN. Mene muualle kirjoittamaan näitä.

Vierailija
39052/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin traumat on vain niitä asioita joista ei ole ottanut vastuuta tai on tehnyt itse väärin tms. Oikeastihan ne eivät ole traumoja mutta ne puetaan kauniisti tähän asuun.

Mene muualle ilkeilemään, ei liity ketjun aiheeseen tällaiset ulostulot sun omasta luonteesta

Totuus ei ole illeyttä enkä kohdistanut kommenttiani kehenkään joten siitä ei tarvitse loukkaantua. Näkökulmia, havaintoja elämästä. Tämä kertoo luonteestani sen rehellisyyden ja siksi ette pidä minusta. Onneksi en ole opiskellut terapeutiksi, olisi ilmeisen vaikea tehdä töitä. Kiitos kommentistasi aiheeseen.

Koita parantua traumoistasi.

Vierailija
39053/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kiusaamista mielestäsi se, että kertoo omasta todellisuudestaan? 😥

Vierailija
39054/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muodostanut käsitykseni sinusta puoliksi palstakommenttien perusteella. Häiriintyttä ja harhaista, tiedän kyllä sen.

Apua, älkää tehkö tälleen :D ei se henkilö ole varmana koskaan edes käyny täällä

Vierailija
39055/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muodostanut käsitykseni sinusta puoliksi palstakommenttien perusteella. Häiriintyttä ja harhaista, tiedän kyllä sen.

Millainen on käsityksesi?

Vierailija
39056/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän ABC löytyi pohjoisesta. Kittilästä. 😀

Työ? Rakkaus? 

Kaivattuni usean vuoden takaa on Kittilässä töissä nykyään. Kaukana on 🥺 ehkä hän on löytänyt sieltä puolison

Vierailija
39057/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tuntuu olevan vaikea ottaa vastaan kaikkea, mikä on vaikeaa. Se, mikä on vaikeaa, siitä on vaiettava.

Vierailija
39058/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin taas unia susta. Käveltiin käsikädessä, suudeltiin, muut huomasi ja oli iloisia meidän puolesta. halusit viedä mut photoboothiin mut mä en ehtinyt kuvaan, valokuvassa oli vain Kupsin kannattajia. Kadotin sut jossain vaiheessa, kun eksyin  ihmisjoukkoon jotka oli menossa saunomaan Pispalassa. Tunnistin sut keltaisesta piposta ja sain sut takaisin

töissä etsittiin paikkaa minne mennä, mut meidän työtilassa olikin porukkaa joogaamassa ja kauhea mekkala

nää unet voisi loppua, mun sielu ei kestä tai jaksa muutosta ja siksi mä en halua edes teoriassa ajatella sitä että mulle voisi olla mitään muuta kuin mitä mulla on jo

koska se tuottaa mulle vaan surua 

Älä ole surullinen. Koskaan ei tiedä mihin pystyy ennen kuin yrittää, ja koskaan ei voi tietää mitä voi saada ennen kuin kokeilee.

Vierailija
39059/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
39060/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sielunkumppani löytyi Tampereelta, mikä itsessään on vähän traagista, kun itse asun lähempänä Helsinkiä, eikä muutto oikein ole vaihtoehto.

Ketju on lukittu.