Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Pitäis löytää joku kultainen keskitie. Koko talven, kevään ja kesän pidin sua jollain jalustalla kaikkien muiden yläpuolella. Nyt oon alkanut keräämään vimmaisesti mahdollisimman isoa body countia kylmää talvea varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinun hekisen hyvinvoinnin esteenä on?
R.A.H.A.
Epävarmuus. Rahalla ei voi ostaa esim hyviä hetkiä joita elämä tuo tullessaan kuten sosiaalinen kanssakäyminen mukavien ihmisten seurassa. Sellainen perivenäläinen logiikkaa toimii hyvin kun jotain antaa, niin seuraa vastapalkkio eli hyöty.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis löytää joku kultainen keskitie. Koko talven, kevään ja kesän pidin sua jollain jalustalla kaikkien muiden yläpuolella. Nyt oon alkanut keräämään vimmaisesti mahdollisimman isoa body countia kylmää talvea varten.
Tämäpä varsin hyvä idea!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole esteitä
Eipä ei. Ei yhtäkään. Voi skipidi toiletti sentään.
Kivaa la-iltaa ihmiset. Etenkin kaivattu. <3
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan "hän" tollaiseen soppaan jäädä. Mut ei sillä taidakaan olla väliä sitte. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinun hekisen hyvinvoinnin esteenä on?
R.A.H.A.
Mihin tarviit rahaa? Käy kaapit läpi ja myy kaikki ylimääräinen, siitä jo kertyy lopulta ihan kivasti. Ongelma ratkaistu. Eri
Mun kaapissa ei ole mitään ylimääräistä, jota myydä. Se, mitä tarvitsen, on hiljaisuus. Ja hyvin äänieristetyn kerrostaloasunnon kaupungissa saa vain isolla summalla rahaa, jota minulla ei todellakaan ole.
No muuta maalle tai sitten hiljaisemmelle alueelle kaupungissa. Itse asun surkeissa äänieristeissä, mutta kukaan ei mekasta naapurissa, niin ei haittaa.
Ristus tätä idioottimaisuutta! 🤦🏼
🤦🏻🤦🏻🤦🏻 itelles vaan. Jossain sä nytkin asut, ei ne hiljaisemmat alueet sen hintavampia ole. En kehottanut sua muuttamaan mihinkään beverly hillsiin.
Osa musta haluisi ajatella, että sä et enää siks seuraa mua aktiivisesti koska olet pakkomielteisen rakkauden riuduttama ja yrität vieroittautua musta. Todellisuus lienee kuitenkin se että ei vaan nyt kiinnosta mitenkään erityisesti 😂 #ihastusharhat
Asialle taisi löytyäkin selitys.
Vierailija kirjoitti:
Parin tunnin treffit olisi kivat.
Näkisipä kaivattua edes sen 5 minuuttia😥Se olisi jo hyvä alku🤭
Suosittelen asumisoikeuskämppää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset näe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pistän paremmaksi. Jos näkisi edes sen 5 sekunnin vilauksen, olisi kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin minuutistakin kiitollinen. Sivusta
Yöh mikä numero tässä nyt 😫
Kaivattu ei kirjoittaisi mitään noin yksinkertaista. Luulisi jo olevan selvää tässä vaiheessa.