Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Oisitpa myös täällä.
Pitäisi lähteä lenkille ja kylille, väsyttää. Olisitpa nainen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle tärkeintä on antaa miehelle tyydytys.
Lol. Harrastan seksiä vain ja ainoastaan suuseksin saamisen takia. Mitään muuta iloa siitä ei ole.
Minusta on kyllä kiva tyydyttää miestä, mutta VAIN SELLAISTA JOKA TYKKÄÄ TYYDYTTÄÄ MINUA.
Parasta seksiä on jos molemmat haluaa nauttia JA antaa nautintoa. Muut voi toki olla rauhassa mitä mieltä ovat, mutta minä olen tätä mieltä ja muu ei kiinnosta.Rukoilen että saisin parrua prseeseen.
Varmaan siitä viiskymppiseltä lohenpaistajalta tää viesti? T. Vastaaja-ap
Oli pakko täräyttää kun taas seksistä höpistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol. Harrastan seksiä vain ja ainoastaan suuseksin saamisen takia. Mitään muuta iloa siitä ei ole.
Minusta on kyllä kiva tyydyttää miestä, mutta VAIN SELLAISTA JOKA TYKKÄÄ TYYDYTTÄÄ MINUA.
Parasta seksiä on jos molemmat haluaa nauttia JA antaa nautintoa. Muut voi toki olla rauhassa mitä mieltä ovat, mutta minä olen tätä mieltä ja muu ei kiinnosta.Rukoilen että saisin parrua prseeseen.
Minä en eikä oikeasti edes kiinnosta seksi, kunhan puhun siitä. Oikeasti ei kiinnostaisi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
saisinpa oppia sinut, täysin ja kokonaan
Saisit,ku ottaisit asiaksesi
Saat luvan oppia minusta ihan mitä vain, mutta sen sä nyt jo varmaan tiesit. Mullakin ois muutamia estyneitä kysymyksiä.
Jos se siis sinulle sopii, eli ei sillä ettei minulta saisi kysyä ihan melkein mitä tahansa. Mulla ei muuten ole mitään estyneen persoonan diagnoosia edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en eikä oikeasti edes kiinnosta seksi, kunhan puhun siitä. Oikeasti ei kiinnostaisi yhtään.
Anaalit voi pojille j
Ei minua kiinnosta seksi ollenkaan. Olen nytkin ollut monta vuotta ilman seksiä. Voin puhua siitä ja ajatella sitä, mutta en vaan tee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muakaan muuten kuin suun saamisen kannalta. Kaikki muu siinä on ihan turhaa.
En ole nähnyt sinua piiiiitkään aikaan,
vähän ikävä
Naamatatuointi mies💋
Ei suunnitelmia seuraavaan juhlapäivään muuta, kuin tuolloin olen varmasti yksin 😌
Vierailija kirjoitti:
saisinpa oppia sinut, täysin ja kokonaan
Oppia ikä kaikki. Elämänmittainen oppitunti on jo alkanut.
Ei kiinnosta se, tykkääkö muut vai ei. Eikä liity ulkoiseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Huomiseksi sitten varaan sinut pariksi tunniksi. Ok?
o o k
Parin tunnin treffit olisi kivat.
Kaipaan sinua ja yhteistä olemista.
En jaksa enää syyttää itseäni. Hymyilin, et vastannut. Juttelin kevyesti, et vastannut. Et uskaltanut tulla milliäkään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos se siis sinulle sopii, eli ei sillä ettei minulta saisi kysyä ihan melkein mitä tahansa. Mulla ei muuten ole mitään estyneen persoonan diagnoosia edes.
Heh, naurahdin tuolle diagnoosille.
Hörähin tälle 👍🏻