Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua jatkuvasti. Joutuessani olemaan toisen miehen seurassa.
Asialle voisi tehdä jotain
Voisin kuvitella meidät taidenäyttelyyn. Huomenna veisin hänet katsomaan Ihmemaa X:n.
Vierailija kirjoitti:
Käy, sellaisen mukavan ja asiallisen miehen kanssa.
Mä oon aina mukava ja asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän puuhaat?<3
Lojun sohvalla, ulkoilma ja pihatyöt alkoivat väsyttää. Mitäpä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua jatkuvasti. Joutuessani olemaan toisen miehen seurassa.
Asialle voisi tehdä jotain
Niin voisi. Ja aionkin. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Kuumottaa
Mikä?
Todellakin haluaisin saunoa sinun kanssa. Parasta.
Aika siirtyä viettämään lauantaita. Omalle tyypille viesti joskus myöhemmällä.
Terveisiä sienestävälle naiselle Mäntsälässä. Löytyikö niitä sieniä sieltä toisesta paikasta?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin helpottunut olo kun huomasin että en enää kaipaa häntä. Töykeys teki tehtävänsä.
Hyvä jos ymmärtää lopettaa, kun toisella ei kiinnosta. On nimittäin melko ahdistavaa, kun joku ei-toivottu ihastus yrittää sinua.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän puuhaat?<3
Haaveilen Karjalanpiirakasta ilman munavoita ja kuuntelen Un-Bearablen (Sietämättömän) salarin teemaa jonka Josh Mancell on sovittanut. Sängyllä makoillen. Kohta lähden roolieläytymään taistelijattarena Helvetin Löysän maailmaan.🥰
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin helpottunut olo kun huomasin että en enää kaipaa häntä. Töykeys teki tehtävänsä.
Kenelle tämä?
Paras päivä viikosta, kun nähtiin tänään vähän enemmänkin kuin tavallisesti.
Vierailija kirjoitti:
mahdatko sä koskaan, ajatella minua
Vaik kuinka paljon 🥰 ***🤍*****
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla hän on ollut töykeä?
Syysloman saldo. Ei mitään ja ruokahaluttomuutta, sekä kykenemättömyyttä. Löysin onneksi hyvän yhteisön jossa keskustelen tiiviisti.
En tiedä mitä sun tyyppi puuhaa, mut itse siivoan kaapista kaiken ylimääräisen roinan pois ja kuvaan vintediin. Euro kerrallaan eroon turhasta.