Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin helpottunut olo kun huomasin että en enää kaipaa häntä. Töykeys teki tehtävänsä.
Hyvä jos ymmärtää lopettaa, kun toisella ei kiinnosta. On nimittäin melko ahdistavaa, kun joku ei-toivottu ihastus yrittää sinua.
Minä olen varmaan eräälle ei-toivottu ihastus. En kylläkään ahdistele häntä mitenkään. -J sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin helpottunut olo kun huomasin että en enää kaipaa häntä. Töykeys teki tehtävänsä.
Hyvä jos ymmärtää lopettaa, kun toisella ei kiinnosta. On nimittäin melko ahdistavaa, kun joku ei-toivottu ihastus yrittää sinua.
Minä olen varmaan eräälle ei-toivottu ihastus. En kylläkään ahdistele häntä mitenkään. -J sivusta
Keneen olet ihastunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneen olet ihastunut?
En kerro.
Vierailija kirjoitti:
Kuu mottaa
Ota iskut vastaan tyynesti. Aurinko antaa sille takaisin.
Kyllä nyt on noita kaipaajia kertynyt sellainen liuta, että jonkun heistä pakko käydä täälläkin.
Iltapäivän halaus ja suukko pikkuvaalealle. 🤗🧡 On niin ikävä.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan narskuja kaikki kun oikein silmin katsotaan.
Ei pidä edelleenkään paikkaansa. Tiedän tasan tarkkaan että minussa ei ole mitään narsistista. Arvostan kyllä itseäni, se saattaa narsistia harmittaa.
Narsistisia piirteitä löytyy kaikilta. Ei se narsistia silti kenestäkään tee. Sivu
Ei löydy. Ymmärrä tämä fakta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on noita kaipaajia kertynyt sellainen liuta, että jonkun heistä pakko käydä täälläkin.
Tee meistä luettelo, niin voidaan ilmoittaa, ketkä on paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi narsisti tekee minusta puheissaan itseänsä? 💡
Koska estyneenä olen täyttänyt esiintyjän tyhjiön sisälläni narsistisen naisen aiheuttamista traumoista ja käytösmalleista. Heijastelen ulos sitä mitä muut sinne ovat heittäneet. Oletteko kuulleet Narcissoksen ja Echon tarinan? Echo on Estyneen piirteisen persoonan arkkityyppi eli sellainen persoona joka toistaa muiden sanoja eli oppeja, on jäljentäjä ja reflektoija.
Hei mä ymmärrän tämän, olet kuin mun eksä! Sekin tekee tuota mulle, on tehnyt aina. Hän rakasti tätä toimintaa ja kertoi jossakin vaiheessa ihan ääneen näitä hienouksiansa. On niissä omat hyvät juttunsa.
Taidan korkata jo sen kyykkyhyllyltä ostamani suklaalevyn.
Vierailija kirjoitti:
Onko J Juha??
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään haluaisin olla sun kans, käydä vaikka taidenäyttelyssä, syömässä ja kiehnätä sopivasti päivän aikana iltaan intoa.
Tänään voitais käydä lenkillä, tehdä ruokaa, kattoa urheilua ja juoda kalijaa.
Sori, ei onnistu. Oon töissä. Eri
Niin joo, saatatpa ollakin. 🤔
Nyt jo kotona. Erieri🛻👩🏻
Alkuperäinen eri edelleen töissä. En osaa arvioida kauanko vielä menee, mutta ei tämä tästä enää tälle illalle näkemiseksi muuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle tärkeintä on antaa miehelle tyydytys.
Lol. Harrastan seksiä vain ja ainoastaan suuseksin saamisen takia. Mitään muuta iloa siitä ei ole.
saisinpa oppia sinut, täysin ja kokonaan
Vierailija kirjoitti:
saisinpa oppia sinut, täysin ja kokonaan
Mitä olet oppinut tähän mennessä?
Nyt jo kotona. Erieri🛻👩🏻