Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vähän voi aina masturboida
Kyllä vähästäkin voi tulla sokeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään haluaisin olla sun kans, käydä vaikka taidenäyttelyssä, syömässä ja kiehnätä sopivasti päivän aikana iltaan intoa.
Kuulostaa kivalle, mutta eipä ollut minulle.
Hmm. Kuulostaapas tutulta.
Vierailija kirjoitti:
"Haluaisin puhua kanssasi, kaipaan sinua".
Tämmöisen bongasin eilisen lehdestä, tekstareista. 🤞
Tässähän olisikin idea laittaa viestiä paikalliseen tekstaripalstalle. Paremmin menisi viesti perille tai ainakin lähemmäksi kun täällä 😂😂😂
Tällaiset ulkoiluun sopivat syyspäivät saavat sinut tulemaan taas mieleen. Jos haluat joskus tosiaankin jutella tai tehdä jotain kivaa, niin tiedät mistä tavoittaa. Olisi mukava nähdä vielä syksyllä tässä.
Käy, sellaisen mukavan ja asiallisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään haluaisin olla sun kans, käydä vaikka taidenäyttelyssä, syömässä ja kiehnätä sopivasti päivän aikana iltaan intoa.
Tänään voitais käydä lenkillä, tehdä ruokaa, kattoa urheilua ja juoda kalijaa.
Sori, ei onnistu. Oon töissä. Eri
Niin joo, saatatpa ollakin. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mitähän puuhaat?<3
Aion mennä kohta passiivisaggressiivisesti puuhastelemaan. Samalla heittelen niitä passiivisaggressiivisia laineja ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän puuhaat?<3
Syvemmälle skutsiin meen. <3
Vierailija kirjoitti:
Meillä tulis varmaan aika hiljainen reissu kaivatun kanssa, mutta ei se mua haittais. Kuka nyt näyttelyssä tai ruoan ääressä kaipaakaan mitään small talkia(?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Haluaisin puhua kanssasi, kaipaan sinua".
Tämmöisen bongasin eilisen lehdestä, tekstareista. 🤞
Tässähän olisikin idea laittaa viestiä paikalliseen tekstaripalstalle. Paremmin menisi viesti perille tai ainakin lähemmäksi kun täällä 😂😂😂
Niitä on ollut tasaisesti tuossa lehdessä jo muutaman vuoden. Mutta kiusantekoa se lienee sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tulis varmaan aika hiljainen reissu kaivatun kanssa, mutta ei se mua haittais. Kuka nyt näyttelyssä tai ruoan ääressä kaipaakaan mitään small talkia(?)
Minä. Taidenäyttelyssä just on kiva keskustella niistä töitten herättämistä vaikutelmista. Näyttelyihin kannattaa mennä yhdessä. Tsekata huoneet yhdessä ja sitten katsella vapaasti ja huikata kaverille, jos näkee jotain kiinnostavaa. Ennen mulla oli tapana käydä taidenäyttelyissä naisten kanssa.
mahdatko sä koskaan, ajatella minua
Vierailija kirjoitti:
Liikuttiko sinua joku kauan sitten unohtunut?
Vierailija kirjoitti:
Ihan joka päivä😔
Ajattelen sinua jatkuvasti. Joutuessani olemaan toisen miehen seurassa.
Mä taisin vähän rakastua! Tuijotettiin toisiamme vaan silmiin, hymyiltiin ja kehuttiin toisiamme kilpaa siä tanssilattialla. Ja mä en edes tykkää tanssia lähekkäin!