Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin varakkaat herrasmiehet.
Isokikkeliset menee vähän niinkuin jonon ohi.
Komeilla ja karismaattisilla se jono on naisille.
Hyviä öitä semmoisella miehelle, jota kaipaan. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisitkö todella minusta, jos kukaan muu ei tykkäisi ja pitäisi komeana? Sinut vain haluaisin silti.
Tuntemattomilta on hyvä kysyä tuota. Toivottavasti se tuo sinulle mielenrauhaa.
Jose hän vaan mua kaipaa ja rakastaapi. 🥰🥰🥰🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina olen nähnyt unia. Naislääkäristä, johon minulla oli kunnianvastikään tutustua tuttavan juhlissa. Ja kaivatusta. Molemmissa kiehtoo esimerkiksi vahvuus, suoruus, kauneus ja älykkyys. Kumpaakaan en varsinaisesti halua, mutta sänkyyn menisin kummankin kanssa.
Suurin osa lääkäreistä on naisia, joten sukupuoli tarvitsee ilmoittaa vain, jos kyseessä on mieslääkäri.
Ilmoitin sukupuolen, koska se on minulle olennaista naisena. Jos olisin ihastunut mieheen, sanoisin mieslääkäri. En irlinä, vaan kerjussa. Kieli on tärkeää, mutta tässä tapauksessa halusin juuri noin sanoa.
Ok. Monesti vain erikoistapaukset sukupuolitetaan, esim presidentti vs naispresidentti. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan. Siksi siis korjasin yleistä käsitystä, että lääkäri olisi jotenkin miehinen ammatti - ei ole, enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pötyä. Isokikkeliset on yleensä niitä rumempia miehiä verrattuna meihin pikkukikkeleihin. Leuhottavat vaan ja lähettävät kuvia.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin naiselle 30 km ja kuntarajain paremmalle puolelle mieheltä mitättömältä. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen ettei hän koskaan ollut täällä ja kuvittelin kaiken.
Onneksi olkoon, olet valmistunut kaipausketjusta. (Mulla on menossa lyhyempi kertauskurssi.)
Eli olen kaipausmaisteri, kyllä kelpaa.
Kyllä vain. Voi laittaa samaan vitriiniin ala-asteen uimamaisterimerkin kanssa.
Miika. Tänään tajusin, että ihastus on hiipunut. Kauan se kestikin. Mahdotonta on turha kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina olen nähnyt unia. Naislääkäristä, johon minulla oli kunnianvastikään tutustua tuttavan juhlissa. Ja kaivatusta. Molemmissa kiehtoo esimerkiksi vahvuus, suoruus, kauneus ja älykkyys. Kumpaakaan en varsinaisesti halua, mutta sänkyyn menisin kummankin kanssa.
Suurin osa lääkäreistä on naisia, joten sukupuoli tarvitsee ilmoittaa vain, jos kyseessä on mieslääkäri.
Ilmoitin sukupuolen, koska se on minulle olennaista naisena. Jos olisin ihastunut mieheen, sanoisin mieslääkäri. En irlinä, vaan kerjussa. Kieli on tärkeää, mutta tässä tapauksessa halusin juuri noin sanoa.
Ok. Monesti vain erikoistapaukset sukupuolitetaan, esim presidentti vs naispresidentti. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan. Siksi siis korj
Olen näistä asioista hyvin perillä, mutta kiitos kumminkin infosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Monesti vain erikoistapaukset sukupuolitetaan, esim presidentti vs naispresidentti. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan. Siksi siis korj
Kyllä Tarja Halosesta on puhuttu presidenttinä, ellei ole sitten mainittu erikseen hänen olevan ensimmäinen naispresidentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeilla ja karismaattisilla se jono on naisille.
Isokikkeliset menee ohi
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni. Hellä halaus 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Kun kohdellaan huonosti, valtaistuimelle nousevat ne jotka käyttäytyvät normaalisti.
Normaalisti käyttäytyvistä, tulee ilkeiden ihmisten keskellä maailman kauneimpia ja lämpöisimpiä timantteja, eivätkä he edes tiedä sitä.
💋kuumille timanteille
Tää on totta, ihastukseni lienee tällainen
Hyvää yötä kauniille 🌻lle ja pienelle hiirenvirnalle, nukkukaat hyvin rakkaat.